Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 17 בינואר, 2018

מהירות ורועשות 5, איירון שף: הכפפה, גודזילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 מהירות ורועשות 5 | 5 Fast N’ Loud, ערוץ דיסקברי

רוב האנשים יחשבו שכלי רכב ישנים וחלודים שננטשו בשטח פראי, במגרשי חנייה או במוסכים מעופשים ברחבי ארה"ב, הם זבל מוחלט. אבל עבור אשף המכוניות ריצ'רד רולינגס וצוותו, מכוניות אלו הן אוצר חבוי. הצוות נוסע ברחבי טקסס ומחפש מכוניות עזובות באסמים נטושים, מוסכי חילוף ושדות פתוחים בכדי למצוא את האוצרות הנדירים הניתנים לשחזור. לא משנה מה מודל הרכב, הצוות עובד קשה כדי לתקן ולשחזר את שרידי החלודה, ומוסיפים עיצובים מיוחדים משלהם לאורך הדרך. אבל זמן שווה כסף במוסך גז מאנקי, וכמה ששחזור הרכב יהיה יותר מהיר כך הם יוכלו למכור אותו ולהרוויח במהירות. האם מומחי המנועים יצליחו להחזיר את המכוניות לכביש לפני מכרז הרכבים הבא והאם זה שווה את המאמץ?

22:00 איירון שף: הכפפה | Iron Chef Gauntlet, ערוץ Food Network

שבעה שפים מתמודדים על ההזדמנות להגיע לגמר, שם יהיה עליהם להביס את שלושת האיירון-שפים כדי לזכות בתואר. היו"ר אלטון בראון מגיש את האתגרים השבועיים, ומתחיל עם מגוון מרכיבים פרועים לפני אתגר חזירי מהחוטם לזנב ובדיקת יכולת ההתאמה של מנות מתוקות ומלוחות. עם שופטים אורחים נודעים, כמו ג'פרי זקריאן, מארק פורג'ונה ו-ג'אדה דה לורנטיס, על המתחרים להיות מדהימים כדי שיהיה להם סיכוי לנצח.

גודזילה | GODZILLA, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. קבוצה נואשת של פליטים מנסה ליישב מחדש את כדור הארץ 20,000 שנה לאחר שגודזילה השתלט עליו. אבל בחור צעיר אחד מעוניין בנקמה יותר מכל דבר אחר. דיבוב יפנית: מאמורו מיאנו, טאקאהירו סאקוראי, קאנה הנאזאווה. במאים: קובון שינוזו, הירויוקי סשיטה.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן