Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (15.1.18)

קבנוס דק במיוחד, תרסיס המונע ריחות לאסלה, מוצרים לניקוי ולטיפוח העור ותרסיס לריכוך בגדי תינוקות. זה מה שיש לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבנוס דק דק עם נגיעות מלח-ים של של זוגלובק

כחלק מסדרת מוצרי הפרימיום של החברה, ריינהולד'ס, הושק המוצר הזה – קבנוס דק במיוחד. זה אמור לשמש כשם שהקבנוס בצורתו המוכרת משמש רבים מאיתנו – כחטיף. מאחר והוא דק יותר, קל וכיף יותר לאכול אותו. התוספת של מלח ים היא חביבה בעיקר מבחינה שיווקית – גם כך המלח שמשתמשים בו מגיע לרוב מהים. מעבר לכך, היינו שמחים אם הוא היה פחות מלוח.

כ-9.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג בחנויות וברשתות השיווק.

צילום: סטודיו זוגלובק

Baby מקסימה למייבש הכביסה של סנו

החברה השיקה את המוצר הזה, אשר בשונה ממרככי הכביסה הנפוצים, הוא מגיע בצורה של תרסיס ולא בנוזל. מדוע? משום שכך אפשר לעשות בו שימוש בשני מצבים – או להתיז אותו על הבגדים שנכנסים למייבש, או להתיז אותו על הבגדים לאחר שעברו את הייבוש. בשתי הדרכים מקבלים ניחוח נעים המבוסס על טלק. הריכוך של הבגדים, לעומת זאת, היה יותר אפקטיבי כאשר מתיזים אותו על הבגדים הרטובים.

14.9-16.3 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק

צילום: מוטי פישביין

RETIN A של GIGI מעבדות קוסמטיקה

כחלק מהמותג הדרמו-קוסמטי החדש של החברה, GIGI PROMEDIC, הושקה סדרת המוצרים הזו, שתפקידה לשפר את מראה העור ותפקודו. הסדרה כוללת ארבעה מרכיבים פעילים – רטינול, כלומר נגזרת של ויטמין A,  לשיפור ייצור הקולגן, החלקת העור והבהרה של פיגמנטציה; Pyruvic Acid – חומצה פירובית להסרה של שכבת התאים העליונה, חדירה לשכבות עמוקות יותר ולהפעלה של תהליכי התחדשות בדרמיס, ומתוך זה ייצור חומרים המונעים הזדקנות; Ferulic Acid – חומר אורגני הנחשב לאחד מנוגדי החמצון הטבעיים החזקים; ורסברטרול – נוגד חמצון המספק לעור הגנה מפני נזקי קרינה ושינויים בתפקוד התא. הסדרה כוללת קצף ניקוי, טונר לילה, קרם לילה וקרם משקם לאחר פילינג. קצף הניקוי מכיל חומצה גליקולית וויטמין A, והוא מנקה היטב את העור מבלי לייבש אותו; הקרם המשקם הוא למעשה קרם לחות, המספק כמות יפה של לחות לעור ועוזר לשפר את מראהו ומצבו לאחר פילינג ובכלל. שני המוצרים הללו, אותם ניסינו, עשו פעולה טובה.

189-419 שקלים ל-50-120 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: מוטי פישביין

BBF Best Bathroom Friend של כמיפל

החברה השיקה סדרה של תרסיסי ריח, המיועדים למנטרל וללכוד ריחות רעים באסלה. זאת, חשוב לציין, לפני השימוש באסלה ולא אחריה, כפי שעושים הרוב המוחלט של המוצרים. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים, כולם מבוססים עם שמנים – Toilet de Toilette, לבנדר, וניל עם נגיעות לימון; Nature's Calling, לבנדר עם נגיעות לימון; Undercover, למון גראס עם נגיעות לבנדר; ו-Sweet Seat, וניל עם נגיעות לימון. אהבנו את עיצוב האריזה של התרסיסים, שמאפשר למי שרוצה גם לקחת אותם בתיק, אך הפעולה שלהם היתה פחות מוצלחת. הם אמנם השפיעו על הריח, אבל צמצמו אותו ולא העלימו אותו לגמרי.

24.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: אלון גנון

Micellar Cleansing Water של GARNIER

החברה השיקה מהדורה מיוחדת של המוצר, ששונה מהמוצר הרגיל רק בנפח שלו – זה החדש מכיל 700 מ"ל. למי שאינה מכירה, המוצר מיועד להסרת איפור, ניקוי והרגעת העור, והוא מתאים לכל סוגי העור, כולל לעור רגיש. זהו מוצר מצוין, שמסיר בקלות יחסית גם איפור עמיד, והוא משאיר את העור נקי ונינוח, ללא צורך בשטיפה, תוך שהוא מוכן לכל קרם שתרצו לשים עליו.

40 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O, רשתות מזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ גרנייה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן