Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 18 בינואר, 2018

הרצח של ורסאצ'ה, הצופה ביער, עתות מלחמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

06:00 הרצח של ורסאצ'ה | The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story, ערוץ Yes Edge

חלק מאנתולוגיית "American Crime Story", מבית היוצר של ראיין מרפי ו-בראד פלצ'וק (שהעונה הראשונה שלה הייתה "אמריקה נגד או. ג'יי. סימפסון"). הרצח של מעצב העל, ג'יאני ורסאצ'ה, על ידי הרוצח הסדרתי, אנדרו קונאנן, והמרדף הארוך לתפיסתו. צוות שחקנים מהשורה הראשונה הכולל את פנלופה קרוז בתפקיד דונטלה ורסצ'ה, אדגר רמירז בתפקיד ג'יאני ורסאצ'ה, ריקי מרטין בתפקיד בן זוגו של ורסאצ'ה, אנטוניו דהאמיקו ו-מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") בתפקיד סנטו ורסאצ'ה, אחיו של ג'יאני. את הרוצח הסדרתי מגלם דארן כריס. הסיפור יתחיל ברצח עצמו שבוצע באחוזתו של ורסאצ'ה במיאמי, יסופר לאחור ויכלול גם את הרקע ההומופובי בו חונך וגדל קונאנן, הקורבנות האחרים שלו והמרדף הארוך, הכושל והיקר בעקבותיו. כמו העונה הקודמת, גם העונה החדשה תעסוק במתח גזעי וביחסה של אמריקה לקהילת הלהט"ב בסוף שנות ה-90, על רקע מדיניות 'אל תשאל, אל תספר' של הנשיא קלינטון ותישאל השאלה האם יציאתו של ורסאצ'ה מהארון קשורה לרציחתו והאם קיים ספק לגבי מהימנות החקירה, כשבחוגים מסוימים במשטרה הביעו חוסר רצון לחקור בשל נטייתו המינית של הקורבן. יוצרי הסדרה ערכו מחקר נרחב וענף לפני כתיבתה כדי שיוכלו להביא את כל הצדדים ולדייק בתפאורה, בהלבשה ובנראות, כשלראשונה צוות צילום קיבל גישה וצילם בביתו של ורסאצ'ה במיאמי (היום בית מלון), וסצינת הרצח צולמה בדיוק במקום בו התרחש במציאות.

22:00 הצופה ביער | The Watcher in the Woods, ערוץ לייפטיים

במאית הסרט מליסה ג'ואן הארט, מפיקה שותפה לרימייק של הפולחן הקלאסי משנות ה-80, בכיכובה של אנג'ליקה יוסטון, המגלמת את גברת אליווד, אמא מפוזרת שבתה – קארן, נעלמה בעיירה בריטית כפרית לפני יותר מ-20 שנה. כאשר ג'אן קארסטיירס ובני משפחתה שוכרים את אחוזת אליווד לתקופת הקיץ, אליווד נדהמת מהדמיון המדהים בין ג'אן לבתה קארן, ומזהירה אותה לא להתקרב ליערות. אולם ג'אן ואחותה הקטנה אלי שומעות רעשים וקולות מוזרים מהיערות הסובבים את הבית והתרחשויות מוזרות מתחילות לקרות, והן חשות שמישהו צופה בהן כל הזמן. ג'אן מתחילה לחשוד שהאירועים המוזרים האלו קשורים בהיעלמותה של קארן, והיא מתחילה לחקור את העבר האפל כדי להגיע לאמת, על אף שהיא מעמידה את עצמה ואת אחותה בסכנה מהצופה ביער. ארה"ב, 2017.

עתות מלחמה | Tiempos de Guerra | Morocco: Love in Times of War, נטפליקס | Netflix

אחיות מתלמדות מהמעמד הגבוה במדריד פותחות ב-1921 בית חולים בעיר מלייה, ובעודן עוסקות בהצלת חיי לוחמים שנפצעו במלחמת הריף, הן גם קושרות קשרי חברות ואהבה. שחקניות: אמאיה סלמנקה, אלכס גרסיה, אלישיה בוראצ'רו. יוצרים: רמון קמפוס, תרזה פרננדז-ואלדס, ג'מה ר. ניירה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן