Skip to content

שחי-תות במקס'

כמדי חורף, משיקה מקס ברנר תפריט מיוחד של תותים ושוקולד. מה בתפריט? קינוחי ספיישל חדשים המשלבים תותים ושוקולד, סופלה שוקולד ענק ועוד הרבה דברים. יהיה חם מתוק.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תותים ושוקולד ,אין ספק שמדובר על שילוב אופטימלי, על שני מרכיבים שיוצרים יחדיו סינרגיה מופלאה של טעמים, מקס ברנר עלו על זה כבר מזמן אבל מידי שנה עם בוא האדום-האדום הזה הם מנסים לחדש ולהפתיע בשילוב של השניים, עם עזרה כמובן של מרכיבים נוספיםאז עם בוא החורף השיקו ב"מקס ברנר" תפריט חורפי חדש המציע את מנות ייחודיות המבוססות על תותים,

עונת התותים החלה (צילום:דן בר-דוב)

שאנטי התותים הוא יצירה של שכבות גאנש שוקולד לבן מוקצף, תותים טריים, שברי שוקולד לבן וקראמבל עוגיות המעניקים מימד נוסף של פריכות למעדן, קצפת טרייה ומקלוני מרנג לבן. המרכיבים משתלבים נפלא האחד עם השני (מחיר 54 שח)

שאנטי תותים (צילם,צילחת ואכל : דן בר-דוב)
שאנטי תותים,שחי-תות (צילום:דן בר-דוב)

פנקייק תותים ושוקולד – 3 פנקייקים חמים עם תותים טריים, שברי שוקולד חלב ולבן, כדור גלידה קרם וניל ומבחנה של שוקולד חלב חם. (מחיר 52 שח)

פיצה שוקולד בתוספת תותים טריים- 57 ₪ / 33 ₪

בתחום המשקאות החמים מציע "מקס ברנר": שוקולטה אלפחורס – שוקולטה ארגנטינאית עם קרם וניל ובסיס של ריבת חלב ושוקולטה איטלקית עם קרמל ומלח ים – משקה שוקולד חלב חם ומרוכז עם קרם וניל, קרמל ומלח ים המוגשים בכוס החיבוק המסורתית של מקס ברנר (מחיר 26 שח).

מקס ברנר השיקה גם את הסופלה שלדבריה הוא סופלה השוקולד הגדול בישראל .  קינוח ענק זה, הגדול פי 6 מסופלה רגיל ובמשקל של כחצי ק"ג מתנשא לגובה של 10 ס"מ וקוטרו 14 ס"מ לעומת הסופלה הרגיל שגובהו 4 ס"מ וקוטרו 5 ס"מ.

סופלה שוקלד ענק,חצי קילו פלוס תוספות (צילום:דן בר-דוב)

מנת הסופלה הענק מורכבת משוקולד חלב ושוקולד לבן ומוגשת עם צנצנת תותים וקצפת, שברי שוקולד חלב ושייקר שוקולד חם ששופכים מעל . מחירו עומד על  149 שח והוא יכול בשקט להספיק לכמה סועדים תאבי שוקולד.

צנצנת תותים וקצפת המלווה את הסופלה הענק (צילום:דן בר-דוב)
צילום:דן בר-דוב

בנוסף השיקה הרשת כמה מנות סופלה חדשות: סופלה בלונדי שקדים מקורמלים – סופלה חם העשוי מאגוזי לוז מקורמלים וגנאש מריר מגיע עם כדור גלידה וניל, אגוזי לוז מסוכרים ושייקר שוקולד חם

סופלה לבה אדומה ושוקולד חלב – סופלה שוקולד קטיפה אדומה מעליו קציפה של קרם מסקרפונה, מגיע עם כדור גלידה וניל, שייקר שוקולד חם ותותים חתוכים

סופלה אלפחורס ושוקולד לבן – סופלה חם מקוקס קלוי, ריבת חלב ושוקולד לבן מגיע עם צ'ייסר מילשייק ריבת חלב, שייקר שוקולד חם וכדור גלידה. (מחיר מנות הסופלה 52 שח).

צילום:דן בר-דוב

רשת מקס ברנר מונה היום  60 סניפים ברחבי העולם, מרביתם במודל הזכיינות, מה שהופך אותה לרשת ברי השוקולד הנפוצה בעולם. השנה חוגגת הרשת עשור לפעילות המפעל בבית שמש. במהלך השנים נפתחו ברי שוקולד של הרשת ביפן, ארה"ב ובאוסטרליה לצד סניפים חדשים בישראל. סניפי הרשת בישראל ומחוצה לה מעוצבים בקו עיצוב אחיד ומציעים תפריט מגוון הכולל מוצרים המיוצרים במפעל החברה בבית שמש, ומיוצאים לכל העולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן