Skip to content

90 דקות מרגע הגניבה, השיבה המשטרה קטנוע גנוב לבעליו

בעלי חברת שירותי שליחים דווח בהתראה שקטה כי קטנוע החברה נגנב. המשטרה פעלה ביעילות וחיברה את הבעלים לניידת שדלקה בעקבות הקטנוע בנתיב נסיעתו. הגנבים הספיקו להסתירו במקום מוסתר תחת כיסוי, אך השוטרים חשפו אותו והשיבו את הקטנוע לבעלים. "גיליתי מולי משטרה אדיבה ומקצועית" מספר הבעלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"תוך שעה וחצי מרגע הגניבה החזירה המשטרה את הקטנוע לידי",  סיפר היום (שלישי)  גילי סנגור, בעלי חברת "אקיטה פתרונות דיוור", שממוקמת בתל אביב.  קטנוע החברה שנגנב בערב שבת האחרון הציף בעיה ממנה סובלים תושבי המרכז ובעלי חברות השליחים בפרט. מכת גניבות הקטנועים, לצרכי פירוק חלפים או למכירה בשטחים. ככל שמאמירים מחירי חלקי החילוף וככל שכמות הכלים הדו גלגליים עולה, הפיתוי לגניבת קטנועים ופירוקם עולה ביחס ישיר.

הקטנוע, עובד חברת השליחים (במרכז), הרס"רים והמתנדבת
הקטנוע, עובד חברת השליחים (במרכז), הרס"רים והמתנדבת

בערב שבת בסמוך ל- 18:30, עודכן סנגור על ידי עובד החברה אודות גניבת הקטנוע. העובד ששמע את הקטנוע מונע התקשר למעבידו וזה בדק מיד את אפליקציית אטלס שמזהה מיד את כלי הרכב כשהוא מחל בתנועה והתקשר לסנגור וזה התקשר תוך כך מיד למוקד 100 ושם חיברה אותו המוקדנית לצוות סיור שהיה בקרבת מקום. ניידת שיטור סיור של תחנת יפו בראשות רס"ר דניאל דבדב עם שותפו רס"ר שאדי מולא ושתי מתנדבות, דבורה השמשוני וסוזן פרסקו, הגיבה לקריאה ובעזרתו של סנגור  שכיוון את הניידת לרחוב איזיק חריף 16 ביפו הגיעה לנקודה בה עצר הקטנוע.

מיקומו של הקטנוע באפליקיצית אטלס
מיקומו של הקטנוע באפליקיצית אטלס


"עקבתי אחרי הקטנוע ובתחילה כיוונתי את הניידת לנקודה מסוימת, אך לפתע החל הקטנוע לנסוע שוב כמה מאות מטרים ועצר בדניאל חריף 16. העובד שלי שנע גם הוא באמצעות מעקב אפליקציית אטלס הגיע לנקודה בה הקטנוע עצר וראה שזה ברחוב ללא מוצא עם שטח פתוח עם מספר משפחות שגרות שם. חששתי שיסתבך בבעיה כלשהי והוריתי לו לעצור ולהמתין לניידת שהגיע כמה דקות אחרי כן", סיפר גילי.
"קיבלנו קריאה ממוקד 100 אודות קטנוע שנגנב וחברנו לבעלי החברה בטלפון וכך הגענו למקום בו נראה שהקטנוע נעצר", מספר  רס"ר דבדב. "
בשלב הראשוני של הסריקות לא זיהיתי את הקטנוע. ביצענו מספר סריקות במשך כ 40 דקות  ולא ראינו את הקטנוע על פי תיאורו ותמונתו ששלח לי גיל בעלי החברה, אבל החלטתי לא לוותר וביצעתי שוב סריקה נוספת ואז הבחנתי במשהו מוסתר תחת כיסוי ליד עץ במקום. הסרתי את הכיסוי והאופנוע נמצא".
–  זימנתם את הבעלים לקחת אותו?
"תחילה בדקנו באמצעות חבלן שהקטנוע לא ממולכד, לאחר מכן, שותפי שמתמצא היטב בשיטות הגניבה למיניהן וזיהה שהמתנע פרוץ וידע כי הבעלים יתקשה להניעו, הניע את הקטנוע ומסר אותו שלם ללא פגם לבעלים".
– גילי, לסיכום?
קרו כאן 2 דברים טובים. הראשון שאצלנו מותקנת אפליקציית אטלס לאיתור מסלולי נסיעת הרכבים שלי ולמניעת גניבות והשני, משטרה שהתגלתה כאדיבה מאוד ומקצועית. במוקד 100 ענתה לי מוקדנית יעילה ומאוד אדיבה ומיד חיברה אותי לצוות שהיה בקרבת מקום ואז השוטרים התגלו כאדיבים, חביבים ומקצועיים. הם ענו לי בשקט ולא הורידו אותי מהקו עד שנמצא הקטנוע. מגיעה להם תודה ענקית".

 רס"ר מדבדב: "אנחנו עושים את המוטל עלינו ופועלים למניעת פשע  בכמה דרכים. אנחנו נמצאים עם ניידות גלויות ומוסתרות בעת ובעונה אחת במקומות שידועים כבעייתיים, מבצעים ביקורות ובדיקות על מנת לתת לתושבים תחושת ביטחון וידיעה כי אנחנו נמצאים עבורם בשטח".

 

1 Comment

  1. גורן
    16 בינואר 2018 @ 19:24

    כתבה שכבר פירסמתם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן