Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 19 בינואר, 2018

חזרזיר: הסרט, טריינספוטינג 2, קשוחים בדרכים, לחגוג את החיים, האמון, חוק וסדר 18, ברוני הסמים, גרייס ופרנקי 4, הבית הפתוח, ואן הלסינג 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 חזרזיר: הסרט | Piglet's Big Movie, ערוץ Yes5 

אנימציה מאולפני דיסני על פי ספרי פו הדוב מאת א. א. מילן. פו הדוב וחבריו יוצאים לחפש אחר חזרזיר שהתעצב והלך לאיבוד ביער. במאי: פרנסיס גלבס. ארה"ב, 2003. סרט חמוד, משעשע ובין הטובים לילדים בסדרת פו הדוב. ציון: 

22:00 טריינספוטינג 2 | T2 Trainspotting, ערוץ Hot גולד

סרט ההמשך ללהיט הקאלט הענק משנת 1996 – בהשתתפות שחקני הסרט המקורי וגם הבמאי. עשרים שנה חלפו ומארק רנטון חוזר אל המקום היחיד שהוא יכול לקרוא לו בית, שם מחכים לו: ספאד, סיק בוי ובגבי. עוד חברים ותיקים שמחכים לו הם: צער, אובדן, שמחה, נקמה, שנאה, ידידות, אהבה, געגועים, פחד, חרטה, הרס עצמי וסכנת חיים – כולם ממתינים בתור כדי לקבל את פניו. כשהעבר ממשיך לרדוף את החבורה, אין מזימה שיפספסו כדי לחיות את הרגע. שחקנים: יואן מקרגור, ג'וני לי מילר. במאי: דני בויל. סקוטלנד, 2017. בהפרש של עשרים שנה יוצא סרט ההמשך ל-"טריינספוטינג", שאמנם אינו מאכזב, אך גם לא מפתיע או מביא הפתעות חדשות. ציון: 

21:00 קשוחים בדרכים | Rough Stuff, ערוץ AMC

קומדיה. קבוצה של פעילים יוצאים להרפתקה של בוץ וחיפוש זהב בשטח הבוגדני של אוסטרליה. שחקנים: גארת ריקרדס, וינסנט אדריאנו. במאי: ג'ונתן אדמס. אוסטרליה, 2015.

21:30 לחגוג את החיים | Wild Oats, ערוץ Yes1

קומדיה. לאחר מות בעלה, טעות בירוקרטית מזכה את אווה, אלמנה ומורה בגמלאות, בצ'ק על סכום של 5 מיליון דולר. בעידוד חברתה הטובה, היא פודה את הצ'ק, והשתיים יוצאות למסע בילויים חוצה גבולות ביעד אקזוטי, בעוד המשטרה והתקשורת בעקבותם. שחקנים: שירלי מקליין, ג'סיקה לאנג, דמי מור. במאי: אנדי טננט ("היץ'"). ארה"ב, 2016.

22:00 האמון | The Trust, ערוץ Yes4

מותחן פשע. וואטרס וסטון הם צמד שוטרים שעובדים בחדר הראיות של משטרת לאס וגאס, ומשלימים הכנסה ממכירה פיראטית של בחינות הסמכה גנובות לשוטרים אחרים. בזכות הקשרים המפוקפקים שלהם עם פושעים מקומיים, הם נחשפים למיקומו של סכום כסף גבוה במיוחד, השייך לסוחר סמים, שרק מחכה שיבואו לקחת אותו – וזה בדיוק מה שהם מחליטים לעשות. מהר מאוד העניינים מסתבכים. שחקנים: ניקולס קייג', אלייז'ה ווד. במאי: אלכס ברואר, בנג'מין ברואר. ארה"ב, 2016.

23:00 חוק וסדר 18 | Law & Order – Special Victims Unit 18, ערוץ כאן 11

העונה ה-18 של סדרת הדרמה הוותיקה והמצליחה "חוק וסדר" מבית יוניברסל.

ברוני הסמים | Drug Lords, נטפליקס | Netflix

סדרת מקור של נטפליקס. סיפוריהם של ברוני הסמים הידועים ביותר לשמצה, של עושי הדברים האימתניים ושל אלה שנשבעו להביס אותם.

גרייס ופרנקי 4 | Grace and Frankie 4, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת המקור של נטפליקס. סיפורן של גרייס המהוגנת ופרנקי האקסצנטרית שמוצאות מכנה משותף כשהבעלים שלהן עוזבים אותן והופכים לזוג. שחקנים: ג'יין פונדה, לילי טומלין, מרטין שין. יוצרים: מרתה קאופמן, הווארד ג'יי מוריס.

הבית הפתוח | The Open House, נטפליקס | Netflix

סרט מקור של נטפליקס. בעקבות טרגדיה, אם ובנה המתבגר עוברים לגור בבית נופש ריק של קרוב משפחה, ונאלצים להתמודד עם כוחות מסתוריים ומפחידים שזוממים נגדם. שחקנים: דילן מינט, פירסי דלטון, פטרישיה בת'ון. במאים: מאט אנג'ל, סוזן קוטה

ואן הלסינג 2 | 2 Ven Helsing, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה. אחרי שלוש שנים בתרדמת, ונסה מתעוררת ומגלה שהעולם נחרב בידי ערפדים. היא מצטרפת לחבורה ססגונית של ניצולים, וביחד הם נלחמים על חייהם. שחקנים: קלי אוברטון, ג'ונתן סקארף, כריסטופר היירדאל. יוצר: ניל לביוט.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן