Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 20 בינואר, 2018

נשמה של כלב, חמוץ מתוק 4, ספק סביר, סוף שבוע בפריז, קונג: אי הגולגולת, מחר הכל מתחיל, הכל שבור ורוקד, סדר אותי 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 נשמה של כלב | A Dog's Purpose, ערוץ Yes5

דרמה קומית מרגשת. תיאור גלגולי חייו השונים של כלב מציגים את סיפוריהם של בעליו המתחלפים ובמיוחד את אהבתו לאית'ן, הילד שאימץ אותו לראשונה ועמו הוא מתאחד שוב כשהוא איש משפחה בן 50. שחקנים: דניס קווייד, ג'וש גאד. במאי: לאסה הלסטרום. ארה"ב, 2017. סיפור קיטשי ומלא מתיקות מיותרת המחברת בין הזנחה ובין אהבה לחיות אבודות. ציון: 

17:25 חמוץ מתוק 4 | Fresh off the Boat 4, ערוץ Yes קומדי

קומדיית המצבים המבוססת באופן רופף על חייו של השף אדי הואנג, חוזרת בעונה חדשה.

21:15 ספק סביר | Doubt, ערוץ Yes דרמה

דרמת בית משפט חדשה בכיכובה של קת'רין הייגל ("האנטומיה של גריי"), המגלמת את סיידי אליס, עורכת דין מבריקה בפירמה קטנה ויוקרתית המתאהבת בלקוח שלה, בילי ברנן, רופא ילדים ומנתח כריזמטי המואשם ברצח חברתו לפני 24 שנים. סיידי מסתירה את רגשותיה כלפיו מהסובבים אותה וביניהם עמיתה אלברט קוב שבטוח שהוא יודע עליה הכל. החלטתה של סיידי להתחיל מערכת יחסים עם בילי יכולה לסכן את הקריירה שלה וגם את אושרה, בעיקר אם ימצא אשם ולכן עליה לעבוד קשה פי כמה כדי להוכיח ספק סביר, אפילו אם היא בעצמה אוחזת בכמה ספקות לגביו. ציון איי.אם.די.בי.: 5.5/10, טי.וי.קום: 6.4/10, עגבניות רקובות: 53%/100%, מטה-קריטיק: 58/100 

22:00 סוף שבוע בפריז Le Weekend I, ערוץ לייפטיים 
.
סרט הרפתקאות. בשנות השבעים מגיע צוות חוקרים לאי מסתורי באוקיינוס השקט. בעודם נפעמים מיופיו של האי, הם מגלים שהוא שורץ יצורים אגדתיים, ובראשם גורילה ענקית המכונה קונג. עתה עליהם להימלט על חייהם. שחקנים: טום הידלסטון, ברי לארסון, ג'ון גודמן, סמואל ל. ג'קסון. במאי: ג'ורדן ווגט רוברטס. ארה"ב, 2017. צילומים מרשימים ואפקטים עוצרי נשימה גורמים לסרט הארוך מעט (118 דקות) לנוע במהירות וביעילות. ציון: 
22:00 מחר הכל מתחיל | Demain Tout Commence, ערוץ Yes3

דרמה מצחיקה ומרגשת. חייו חסרי הדאגות של גבר הולל מתהפכים, כאשר בחורה מעברו מביאה אליו את בתם המשותפת ונוטשת אותם. כעבור שנים, הוא והבת כבר בלתי נפרדים, עד שהאמא מחליטה לשוב לתמונה. שחקנים: עומאר סיי, קלמנס פואזי, אנטואן ברטראן. במאי: הוגו ז'לן. צרפת, 2016.

22:30 הכל שבור ורוקדEverything is Broken up and Dances, ערוץ Yesקולנוע ישראלי 

סרט רוקנרול מטלטל בבימויו ובכיכובו של נוני גפן, לצידם של דודו טסה ו-קובי פרג'. עולמו של בחור תל אביבי בן 30 מתהפך כשהוא מוזעק למבצע צבאי בעזה וטיל פוגע ביחידה שלו. נוני נשאר בחיים וחוזר הביתה כשהוא סובל מהלם קרב. לאחר שהטיפול המסורתי בבית הוריו לא מצליח להחזיר אותו לחיים נורמטיביים, הפסיכיאטר ממליץ לשלוח אותו חזרה לחייו התל אביבים ולהתגורר עם חברו הטוב ביותר רותם. מה שקורה בתל אביב מפתיע את כולם. רותם, מוזיקאי מוכשר שלא מצליח לפרוץ, פורש חסות על נוני ובהתפתחות לא שגרתית נוני הופך לכוכב רוק. שחקנים נוספים: יוסי מרשק, דביר בנדק, מכרם חורי, גאיה טראוב ו-גילת אנקורי. ישראל, 2016.

סדר אותי 2 | 2 High Maintenance, סלקום TV

סדרה קומית של HBO שנוצרה על ידי בן סינקלייר ("Sisters") ו-קטיה בליצ'פלד ("רוק 30"). העונה השנייה של הקומדיה, שמצולמת ברחבי ניו יורק, תמשיך לספר את סיפוריהם השונים של תושבי העיר הגדולה שדבר אחד מקשר ביניהם – סוחר המריחואנה שלהם, 'הבחור'.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן