Skip to content

עיקר החדשות – יום חמישי 18 ינואר 2018 (מהדורת הצהריים)

  כותרות המהדורה     המצוד אחרי מבצעי הפיגוע בחוות גלעד: בתום קרב יריות נתפסו מבצעי הפיגוע המחריד, 2 מחבלים חוסלו; שני לוחמי ימ"מ נפצעו, אחד מהם באורח קשה; צה"ל: הפעילות בג'נין טרם הסתיימה; חמאס: "לא יצליחו למנוע את המאבק" (בטחוני)     פרשת הצוללות: הערכות: המשטרה תמליץ להעמיד לדין את מקורבי נתניהו; המשטרה: אין לנו סמכויות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

כותרות המהדורה

    המצוד אחרי מבצעי הפיגוע בחוות גלעד: בתום קרב יריות נתפסו מבצעי הפיגוע המחריד, 2 מחבלים חוסלו; שני לוחמי ימ"מ נפצעו, אחד מהם באורח קשה; צה"ל: הפעילות בג'נין טרם הסתיימה; חמאס: "לא יצליחו למנוע את המאבק" (בטחוני)

    פרשת הצוללות: הערכות: המשטרה תמליץ להעמיד לדין את מקורבי נתניהו; המשטרה: אין לנו סמכויות למסור המלצות (פוליטי)
ח"כ איתן כבל נחקר באזהרה בתיק 2000  *  כבל חשוד  שסיייע להעביר את חוק ישראל היום (חדשות)

    אבו מאזן בנאום בקהיר: "כשירושלים תהיה בירת פלסטין יהיה שלום, ואם לא – היא תהיה השער למלחמה" (מדיני)

    עסקת המאה של טראמפ: מדינה פלסטינית בעזה ובמחצית מיו"ש ישראל תמשיך לשלוח במזרח ירושלים (מדיני)

    דיווחים: נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה הודיע כי הוא מתכוין לחזור לפוליטיקה (חוץ)

    הצבא הטורקי נערך לפלישה לסוריה; המפלגה הכורדית הגדולה בסוריה קוראת לאומות העולם לעצור את הפצצות הטורקים (חוץ)

    טראמפ: "מקווה שלא תתרחש מלחמה כלכלית עם סין, אבל אם נצטרך אז היא תתרחש" (חוץ)

    הביטקוין צונח: ירד אל מתחת לרף ה-10,000 דולרים למטבע (כלכלי)

    ·"וזוכי הפייק ניוז הם…": טראמפ פרסם את רשימת פרסי הדיווחים הכוזבים (בעולם)

תחזית מזג אוויר

נערכים לסופה: מערכת סוערת תחל היום אחה"צ עד מחר – רוחות חזקות, שיטפונות ושלג בהרי הצפון

אחרי יום גשום יחסית, היום צפויה הפוגה לאורך היום – אך בשעות הערב והלילה ייעשה סוער, מערכת גשם שתתחיל בצפון ותתפשט במהלך הלילה גם למרכז ולדרום. בכל הארץ צפויים גשמים ורוחות עזות וברמת הגולן אף צפוי שלג. * גם בהרי המרכז ייתכנו פתיתים, אך הם ככל הנראה לא ייערמו * בשישי בצהריים – הגשמים יתמעטו וייפסקו

חדשות

התפתחות בחקירת תיק 2000: ח"כ איתן כבל מהאופוזיציה נחקר באזהרה

חבר הכנסת מהמחנה הציוני זומן לחקירה ביחידת להב 433, במסגרת חקירת השיחות בין מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב קידום חוק "ישראל היום" בכנסת הקודמת. יו"ר הכנסת עודכן בזימונו לחקירה. . חבר הכנסת נחקר במשך כמה שעות בחשד שסייע להעביר את "חוק ישראל היום" בכנסת הקודמת, שהיה צפוי לסייע לעיתון ידיעות אחרונות.

בית משפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ה') את המורה שאול שמאי בעבירות מרובות של מעשים מגונים בקטינות בנסיבות אינוס. זאת לאחר שהצדדים הגיעו להסדר טיעון שבו הוא מודה בעבירות רבות. שמאי נאשם בביצוע עבירות מין בחמש ילדות – ארבע תלמידות כיתה ב' שחינך בבית ספר יסודי בתל אביב, ובת 13 שלה העביר שיעורים פרטיים בביתה. בין הצדדים אין הסכמה על העונש אולם בפרקליטות מתכוונים לדרוש להטיל על שמאי עונש מאסר ממושך.

        באישום הראשון הורשע שמאי בביצוע מעשה מגונה בקטינה, בנסיבות אינוס ריבוי עבירות (ארבע ילדות בכיתה ב'). באישום השני הוא הורשע בביצוע מעשה מגונה בבת 13 בנסיבות אינוס (ריבוי עבירות). שמאי הורשע בעבר בביצוע מעשה מגונה בבת 12 ולא נגזר דינו, והיום ביקשה הפרקליטות לצרף את התיק הזה לתיק הנוכחי. על פי הסדר הטיעון איתו, הוסרו מסעיפי האישום שתי עבירות הדחה ומעשה מגונה בפומבי.

בית המשפט העליון: איום בהתאבדות הוא לא עבירה פלילית

         אשה שהפסידה במשפט שיגרה מכתב לשופטת שבו איימה להתאבד. בתי המשפט השלום והמחוזי הרשיעו אותה באיומים, והעליון הפך ההחלטה: "חשש לאפקט מצנן על השמעת תחושות מצוקה"

    אלימות המשטרה: השוטר הכה, אך נהג האוטובוס נעצר * שוטר לבוש אזרחית תועד מכה ומקלל נהג אוטובוס של אגד בירושלים, המשטרה שהגיעה למקום האירוע בעקבות קריאות של נוסעים – עצרה דווקא את הנהג, לאחר שהאזרח הוציא תעודת שוטר. הנוסעים ההמומים תעדו הכל וניסו להגן על נהג האוטובוס "הוא התנהג יפה", אך ללא הועיל, הוא נשלח ללילה במעצר (החדשות)

    עימות בוועדה להעלאת קצבאות הנכים; שר הרווחה לאוצר: "לא אהיה שותף לרמייה" * מנכ"ל משרד האוצר הציג תזכיר חוק שעורר את זעם המשתתפים בוועדה, כיוון שסירב להתחייב על העלאת הקצבאות ב-2020 ו-2021. גילאון: "ממשלה של שקרנים". דיון נוסף ייערך ביום ראשון (הארץ)

    נתניהו: "עסקת הטילים של ישראל והודו חזרה לשולחן הדיונים" * ראש הממשלה אמר כי הודו הודיעה כי היא חוזרת להכשיר את עסקת הענק. "חוזה עדיין לא נחתם, הכיוון חיובי מאוד". * במוקד העסקה, שעמדה בסכנת ביטול, הייתה אמורה הודו לקנות טילי "ספייק" נגד טנקים בכחצי מיליארד דולרים

    מנהיגים בכירים בציונות הדתית תקפו את התערובת האסורה בצבא, וקראו לפיטורי הרמטכ"ל * ליברמן: מגנה בתוקף התערבותם בענייני צבא "אמירות חשוכות שפוגעות בביטחון המדינה"

    גפני לגל"צ: לא יהיה כל החמרה באכיפה נגד עסקים המחללים שבת בניגוד לחוק

פוליטי

פרשת הצוללות: הערכות: המשטרה תמליץ להעמיד לדין את מקורבי נתניהו; המשטרה: אין לנו סמכויות למסור המלצות

תיק 3,000 לנקודת רתיחה: המשטרה תמליץ על כתב אישום נגד מקורובו של נתניהו דוד שמרון, במשטרה מתלבטים אם להמליץ על הגשת כתב אישום נגד שליחו המיוחד של נתניהו, יצחק מולכו. ונוטים להמליץ על כתב אישום נגד מרום ובר יוסף * בין העבירות המיוחסות לחשודים גם שוחד * הערכה: סיכום החקירה – תוך כחודשיים. * המשטרה: "היחידה החוקרת טרם הגיעה לשלב הסיכומים; כל אמירה על המלצה להגשת כתבי אישום איננה רלוונטית מהסיבה הפשוטה שהמלצה על כתבי אישום הינה בסמכות בלעדית של הפרקליטות ולא של המשטרה "

    בן דהן הודח מהצוות החשאי להסדרת המאחזים * במשרד הביטחון עובד כבר 6 חודשים צוות סודי שתפקידו לסקור את המאחזים הלא חוקיים ביהודה ושומרון ולהכין תכנית להכשרתם – כך חשף סגן השר. בעקבות החשיפה זימן אותו ליברמן לשיחה קשה והשעה אותו מטיפול בנושא (החדשות)

    "בדורות הקדמונים": שליח של פוטין הגיע לדיון בכנסת * ועדת הקליטה והתפוצות דנה אתמול ברדיפות היהודים בברית המועצות. בדיון נכח דיפלומט משגרירות רוסיה, שביקש לוודא שהדיון אינו מופנה כלפי רוסיה של היום (מעריב)

    הצהרה מפתיעה של איש השמאל: "מוכן לשבת גם עם בנט" * ח"כ אילן גילאון, שמתמודד על ראשות מרצ, אמר שאם יתקיימו מספר תנאים שיציב הוא יהיה מוכן לשבת בכל ממשלה, "אני משווע להיות בתוך ממשלה כי אני רוצה לשנות דברים, גם אם בנט יהיה ראש הממשלה וגם אם נתניהו". * ח"כ פריג': "זה עצוב. אילן, הדברים הללו מחייבים הסבר" (כיפה)

    ח"כ בהלול: "שוקל לפרוש ממפלגת העבודה"

    השר אקוניס: "באביב אחליט אם להתמודד על ראשות עיריית תל אביב"

    בפעם החמישית: שר הפנים הגיע הבוקר לחקירה נוספת ביחידת להב 433 של המשטרה

בטחוני

המצוד אחרי מבצעי הפיגוע בחוות גלעד: בתום קרב יריות נתפסו מבצעי הפיגוע המחריד, 2 מחבלים חוסלו; שני לוחמי ימ"מ נפצעו, אחד מהם באורח קשה; צה"ל: הפעילות בג'נין טרם הסתיימה; חמאס: "לא יצליחו למנוע את המאבק"

לאחר מצוד ממושך, ככל הנראה נחשפה חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הירי בשבוע שעבר. בהתקלות עם הטרוריסטים התפתחו במקום חילופי אש 2 מחבלים חוסלו, 2 מחבלים נוספים נעצרו והועברו לחקירת שב"כ, שפועל להשלים את התמונה המודיעינית לגבי חוליית המחבלים * שלושה בתים סמוכים לביתו של המחבל ג'ראר בג'נין. וככל הנראה מדובר בבתיהם של קרובי משפחתו * לפי דיווחים פלסטיניים, כוחות גדולים נכנסו לעיר, פשטו על תחנת דלק מקומית והחרימו ממנה מצלמות אבטחה * לפי דיווח כלי תקשורת שמזוהים עם חמאס, אחד המחבל שחוסלו הוא אחמד ג'ראר, בנו של בכיר בגדודי אלקסאם בג'נין שחוסל בזמן האינתיפאדה השנייה * במהלך הפעילות בה אותרו המחבלים נפתחה אש על כוחות הימ"מ, שניים מהם נפצעו אחד במצב קשה; מצבו של הפצוע הקשה התייצב והוא יצא מכלל סכנה. * במהלך הפעולה לחיסול המחבלים נרשמו במקום הפרות סדר ועימותים

– חמאס כינה את המחבל אחמד ג'ראר "שהיד בן שהיד" והוסיף בהודעתו כי העובדה שחוסל, לא תפריע לארגון להמשיך בהתנגדות – "חוליית ג'נין אינה החוליה הראשונה ולא האחרונה. שום דבר לא יצליח למנוע מאיתנו להיאבק כנגד החלטת טראמפ ולהגן על ירושלים"

– הפת"ח פרסם כרוז שבו נראים המחבל שחוסל הלילה בג’נין, לצד תמונת אביו שהיה בכיר בזרוע הצבאית של חמאס וחוסל בג'נין ב-2002. בכרוז מופיע כיתוב: "הכפיר הזה מהאריה ההוא"

    בין יעדי הריגול האיראני בגרמניה: הקונסוליה והשגרירות הישראלי, כמו גם גני ילדים של הקהילה היהודית * יעדי המעקב של הסוכנים היו הקונסוליה ושגרירות ישראל, ויעדים של הקהילה היהודית בהם גני ילדים * המעקב אחרי הפעילים ערך כחודשיים * הוועד היהודי-אמריקני בגרמניה קרא לממשל הגרמני להחזיר את שגריר איראן לארצו ו"לא לעבור לסדר היום" על הריגול

מדיני

אבו מאזן בנאום בקהיר: "כשירושלים תהיה בירת פלסטין יהיה שלום, ואם לא – היא תהיה השער למלחמה"

יו"ר הרשות הפלסטינית תקף את הנשיא האמריקני, בנאום שנשא בקהיר, וטען כי החלטת ירושלים מנוגדת למדיניות ממשלי ארה"ב בעבר. "ארצות הברית איבדה את יכולתה לתווך", טען אבו מאזן. "לא נעצור עד שנחזיר את אדמותינו ותהיה לנו מדינת פלסטין עם ירושלים המזרחית כבירתה"

עסקת המאה של טראמפ: מדינה פלסטינית בעזה ובמחצית מיו"ש ישראל תמשיך לשלוח במזרח ירושלים

גורמים אירופים דיווחו ליו"ר הרשות הפלסטינית על "עסקת המאה" של נשיא ארה"ב, טראמפ, כך ע"פ דברי מקורבים לאבו מאזן. * עיקרי העסקה: הקמת מדינה פלסטינית ברצועת עזה ובמחצית שטחי יו"ש, והשארת שליטה ישראלית בשאר יו"ש, בבקעת הירדן, ובמזרח ירושלים וסביבתה  (אל-חיאת)

טראמפ: "השגרירות האמריקנית בישראל לא תעבור לירושלים בשנה הקרובה"

נשיא ארה"ב דחה את דברי נתניהו לפיהם קיימת תוכנית להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים כבר בשנה הקרובה: "מדברים על תרחישים שונים, לא בוחנים את זה כרגע". * גורמים בלשכת רה"מ הגיבו כי אין סתירה בין דברי טראמפ לדברי נתניהו. כמובן שבניית שגרירות חדשה לוקחת שנים, אך רה"מ מאמין שארה"ב שוקלת צעדי ביניים שעשויים להביא לפתיחת שגרירות בזמן קצר יותר

עקב הקיצוץ האמריקאי: בלגיה תעביר לאונר"א 23 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות

לאחר הקפאת הסיוע האמריקני לאונר"א הארגון ביקש תרומות ממדינות העולם ואומר כי ההחלטה פוגעת בביטחון האזורי. * סגן ראש הממשלה הבלגי הודיע כי ארצו התחייבה לתמוך כלכלית בארגון בשלוש השנים הקרובות. – "עבור הפליטים, זהו גלגל ההצלה האחרון"

– דובר חמאס סאמי אבו זוהרי: "הפחתת הסיוע האמריקני לאונר"א נועדה לחסל את סוגיית הפליטים הפלסטינים. הצעד הזה הוא תוקפנות כלפי עמנו"

    א-סיסי: יש לשמור על מעמדה של ירושלים * נשיא מצרים א-סיסי בפגישתו עם יו"ר הרש"פ אבו מאזן: "יש לשמור על מעמדה ההיסטורי והחוקי של ירושלים כפי שמופיע במסגרת החוק הבינלאומי"

חוץ

דיווחים: נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה הודיע כי הוא מתכוון לחזור לפוליטיקה

נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה צפוי לחזור לפוליטיקה בשנה הקרובה. על פי הדיווחים, אובמה יקיים סדרה של אירועים וקמפיינים פוליטיים במטרה לעודד תמיכה במפלגה הדמוקרטית לקראת בחירות האמצע (סרוגים)

הצבא הטורקי נערך לפלישה לסוריה; המפלגה הכורדית הגדולה בסוריה קוראת לאומות העולם לעצור את הפצצות הטורקים

הטורקים מרכזים כוחות שיריון גדולים סמוך לגבול הסורי, בכוונה לכבוש את מובלעת אפרין מידי המורדים הכורדים. בסוכנות הידיעות הטורקית "אנטוליה" פרסמו תיעוד של כוחות נוספים שנשלחו לגבול עם סוריה. ארדואן הודיע כי המבצע צפוי להיפתח בימים הקרובים. * המפלגה הכורדית הגדולה בסוריה, "המפלגה הדמוקרטית המאוחדת בסוריה", קראה לאומות העולם לפעול כדי לעצור את הפצצות טורקיה במחוז אפרין שבצפון סוריה.

– הפנטגון: ארצות הברית אינה פועלת להקים כוח צבאי בסוריה

טראמפ: "מקווה שלא תתרחש מלחמה כלכלית עם סין, אבל אם נצטרך אז היא תתרחש"

המתיחות הכלכלית בין 2 המעצמות הגדולות בעולם עולה שלב, כאשר בהתבטאויות חסרות תקדים תקף הנשיא טראמפ בראיון לרויטרס את סין והמדיניות הכלכלית שלה, בדבריו אמר כי ארה"ב שוקלת להטיל "קנסות גבוהים" על סין בתגובה לגניבה של קניין רוחני. "אנחנו מדברים על נזקים גדולים לסין. אנחנו מדברים על מספרים שלא חשבתם עליהם" הוסיף טראמפ. "העסקים בארה"ב מאבדים מיליארדי דולרים בטכנולוגיה ובמיליוני מקומות עבודה לחברות סיניות שגנבו רעיונות" (Bizportal)

סערה ב-CIA: סוכן כפול הסגיר עשרות מרגלים אמריקנים לסין

ב-2012 מצאו סוכני FBI במזוודתו של ג'רי צ'אנג שינג לי, ששירת בסוכנות במשך 13 שנה, הערות שהכילו מידע מסווג, אולם הוא שוחרר. מעצרו כעת צפוי לסייע לחקירת התפרקות רשת הריגול בסין – מכישלונות המודיעין הגדולים של ארה"ב

דיווח: יועצו לשעבר של טראמפ יעיד בפני צוות חוקרים בפרשת רוסיה-גייט

דיווח ב-CNN על התפתחות בחקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארה"ב: סטיב באנון, יועצו הבכיר לשעבר של טראמפ, סגר עסקה עם התובע המיוחד מולר, במסגרתה יעיד בפרשה מול צוות חוקרים ולא מול חבר המושבעים

– דיווח: הבית הלבן ייעץ לבאנון שלא להשיב לחוקרים לגבי תפקידו בממשל; בבית הלבן מכחישים

– הבית הלבן: הקונגרס צריך להתייעץ איתנו על גישה לחומרים בפרשת המעורבות הרוסית

טראמפ: "צפון קוריאה מתקרבת מדי יום לשיגור טיל שייפגע בשטח ארה"ב"

נשיא ארה"ב אמר כי המצב מול קוריאה הצפונית בנושא תכנית הטילים שלה מתוח מאוד, לדבריו פיונגיאנג מתקדמת מדי יום לשיגור טיל לעבר ארצות הברית, והוסיף כי לטענתו, "לא בטוח ששיחות עם קים ג'ונג און יניבו תוצאה משמעותית" * שר החוץ האמריקני טילרסון: "משוכנע כי נגיע לשולחן המו"מ עם קוריאה הצפונית" – "הסנקציות על קוריאה הצפונית מתחילות להכאיב"

    רוסיה: מוכנים לארח שיחות בין ממשלת אפגניסטן לטליבאן

    סין תשלח צוללת רובוטית וצוללנים כדי לסתום חורים במכלית הנפט ששקעה * על פי הדיווחים, ייתכן שהצוללנים יצליחו לשאוב נפט מהמכלית לפני שהוא יזהם את קרקעית הים. משרד התחבורה של סין עוקב אחר כתם נפט בגודל 58 קמ"ר שדלף (AP)

    בולגריה: נפתח משפטם של שני חשודים במעורבות בפיגוע בבורגס

    גרמניה: "מנהל החשבונות מאושוויץ" בדרך לכלא – נדחתה בקשת החנינה * אוסקר גרונינג צפוי להיכנס בקרוב למאסר של 4 שנים בגרמניה, כשהוא בן 96. (חדשות10)

    ניגריה: 12 הרוגים ו-48 פצועים בפיגוע התאבדות בצפון המדינה * המחבלים ככל הנראה קשורים לארגון הטרור בוקו חראם, בעיר מאידוגורי

    – 2 אזרחים אמריקנים ו-2 אזרחים קנדים נחטפו במחוז קדונה שבצפון מרכז המדינה * שני שוטרים נהרגו בתקרית

    סוריה: טילרסון: "חיוני לאינטרסים האמריקניים שנשמר נוכחות צבאית ודיפלומטית בסוריה" * שר החוץ של ארה"ב טילרסון: עזיבה אמריקנית מלאה של סוריה תעניק לאיראן הזדמנות פז לחזק את אחיזתה במדינה. האסטרטגיה החדשה של ממשל טראמפ תכלול נוכחות דיפלומטית מוגברת ומאמצים לייצוב סוריה – "יציאת כוחותינו מסוריה תספק הזדמנות פז להתבססות איראנית"

    ספרד: הפרלמנט בקטלוניה התכנס לראשונה מאז הפרישה

    קוריאה: שר החוץ האמריקני טילרסון: "רוסיה לא מיישמת את כל הסנקציות שנקבעו באו"ם על קוריאה הצפונית, בעיקר בתחום הדלק אך גם בתחומים נוספים" * משרד החוץ הרוסי: הטענות של הממשל האמריקני על הפרת הסנקציות מול קוריאה הצפונית הן חסרות בסיס

    – צפון קוריאה: החיילים שערקו מהצפון נחטפו על ידי הדרום * על רקע שיחות הפיוס בין הקוריאות – דיפלומט צפון קוריאני קורא לשכנה מדרום: "אפשרו לנציגי האו"ם להיפגש עם עובדים צפון קוריאנים ש"נחטפו" על ידכם" * קוריאה הדרומית טענה כי יריבתה ושכנתה מצפון הסכימה ליצור משלחת משותפת לאירוע בינלאומי שצפוי להתקיים בחודש הקרוב בפיונגצ'אנג שבדרום

    קזחסטן: 52 אנשים נהרגו כשהאוטובוס בו נסעו בדרום המדינה עלה באש. לפי הדיווחים, רק חמישה נוסעים ניצלו

כלכלה

    הביטקוין צונח: ירד אל מתחת לרף ה-10,000 דולרים למטבע * ביומיים האחרונים נמחקו יותר מ-350 מיליארד דולרים בגלל ירידות חדות בשערי המטבעות הדיגיטליים, בהם גם של הביטקויין שירד לפחות מ-10 אלף דולר. * התרסקות המטבע משלימה נפילה של יותר מ-50% ממחיר שיא של 19 אלף דולרים שאליו טיפס הביטקוין רק לפני חודש. * לבנתיים עלה שוב הביטקווין לאיזור ה-10,300 דולר

    הרפת של מנכ"ל תנובה לשעבר מפסיקה למכור תנובה * אריק שור, שניהל בעבר את יצרנית המזון, הוא יו"ר החברה המנהלת את רפת אפיקים: "הגיעו אלינו נציגים של תנובה ולא נתנו שום הצעה לשיפור. ההפרש היה גדול מדי" * בסביבת תנובה אמרו כי כמות החלב שקולטת תנובה תצמח ב-2018 (גלובס)

בעולם

"וזוכי הפייק ניוז הם…": טראמפ פרסם את רשימת פרסי הדיווחים הכוזבים

לאחר שטבע את המושג 'פייק ניוז', שהפך שגור בפי רבים, פרסם הלילה הנשיא את רשימת גופי התקשורת שלטענתו לוקים בהטיה וכיסוי חדשותי לא הוגן. * ה- CNN זכה למספר הפרסים הגבוהה ביותר וקיבל "4 פרסי פייק ניוז", הניו יורק טיימס קיבלו 2 "פרסי פייק ניוז", אבל המנצחים האמיתיים של הטקס היו בכלל התובע המיוחד מולר והקונגרס שזכו ב"פרס החדשות המזויפות הגדול ביותר על פרשת הקשרים עם רוסיה" * הרשימה, פורסמה באתר הרשמי של הוועדה הרפובליקאית הלאומית. כשפרסם לראשונה את הקישור לרשימה, קרס האתר לדקות ארוכות.

    טראמפ לכתב CNN: "החוצה" * בין נשיא ארה"ב לרשת התקשורת לא שוררת ידידות גדולה, אך מחזה שכזה הוא לבטח לא שגרתי. הנשיא האמריקני לא אהב שאלה שנשאל ע"י אחד מכתבי הרשת ובמילה אחת פשוטה הורה לו בשקט לעזוב את מסיבת העיתונאים (כיפה)

מקומי

    טרגדיה בבית שמש: ילד בן 6 נהרג מפגיעת אוטובוס של חברת אגד בשדרות נחל הקישון, אביו נפצע קל ופונה לביה"ח

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן