Skip to content

ביפאיטר 24 בעיצוב מודרני לרגל הוולנטיין

חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה לרגל הוולנטיין דיי הקרב את ביפאיטר 24, ג'ין סופר-פרימיום בבקבוק בעל עיצוב מודרני. מחיר מומלץ 189 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה לרגל הוולנטיין דיי הקרב את ביפאיטר 24, ג'ין סופר-פרימיום בבקבוק בעל עיצוב מודרני ובמראה אלגנטי ואופנתי בצבע אדום בוהק.  ביפאיטר 24 מזוקק בעבודת יד עם 12 רכיבים, הכוללים תערובת נדירה של צמחי תה סנצ'ה ירוק יפני ואשכולית.

צבע האדום הבוהק של ביפאיטר 24, נבחר גם בהשראת תכשיט הכתר העתיק ביותר בבריטניה, אבן האודם, אבן חן של 170 קראט המשובצת במרכז הכתר המלכותי של הנסיך השחור אשר שזורה לאורך ההיסטוריה של העיר לונדון.העיצוב הדקורטיבי של הבקבוק מציג דוגמא מוטבעת ומסוגננת של 12 צמחים המושרים למשך 24 שעות בתהליך הייצור של ביפאיטר 24.

ביפאיטר 24,מחיר מומלץ לצרכן 189 שח (צילום:יח"צ חו"ל)

ביפאיטר 24 מיוצר בתהליך הכולל שני סוגי זיקוק: זיקוק עמודי אשר מנקה את התזקיק וזיקוק דודי, שמעניק רבדים עמוקים של חומר הגלם. 12 רכיבים בוטניים שלוקטו ברחבי העולם מושרים בדוד הזיקוק העשוי נחושת למשך 24 שעות, ומעניקים לנוזל טעמים וארומות עשירים, שמהווים הצדעה לתרבות התה האנגלית, למורשתו של ג'יימס בורו, בד בבד עם חדשנות פורצת דרך.

בהתבסס על המתכון המקורי שפותח בשנות ה-60 של המאה ה 19, רקח דזמונד פיין שילוב מושלם של תה סנצ'ה נדיר מיפן, תה סיני ירוק וקליפות אשכוליות, שמתאימים לביפאיטר באופן מושלם ומביאים איתם ארומה טרייה וחלקלקות מדהימה למוצר הסופי, שמצדיע למסורת הזיקוק הלונדונית שביפאיטר נושא את דגלה.  מאז השקתו, בשנת 2009, ביפאיטר 24 זכה ביותר מ-41 פרסים בינלאומיים. מחיר מומלץ לצרכן: 189  ₪   ניתן לרכוש בחנויות אלכוהול והיין המובחרות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן