Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 25 בינואר, 2018

מיגל, סוכני ש.י.ל.ד. 5, וולף קריק 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:15 מיגל, ערוץ Hot3

דרמה מקורית בת 6 פרקים, שנוצרה על ידי טום סלמה, אבא לארבעה ילדים מאומצים. את הסדרה מוביל רן דנקר ששב למסך הקטן בתפקיד אישי וחושפני לראשונה מזה שנים. הסדרה נעה בין שני צירי זמן ומתרחשת בשבוע של טום בגואטמלה וחושפת את הדרמה הגלומה במפגש שבין אבא לבן – שני ילדים נטושים, פגועים ומלאי ציפיות. טום (דנקר) צעיר תל אביבי בן 24 שמגיל 8 חולם להיות אבא, האבא שאין לו. קצת מסובך להפוך לאבא כשאתה הומו צעיר בלי זוגיות ובלי רחם, אבל את טום שום דבר לא יעצור. אחרי חודשים של הכנות וביורוקרטיה בישראל טום נוחת בגואטמלה, מוכן להגשים את חלומו לאמץ ילד. הוא מגיע לשם יחד עם חברתו הטובה, אמירה (אביב כרמי). בבית יתומים נידח טום פוגש במיגל בן ה-5, ילד עקשן ודעתן שלא מתמסר לזר המערבי שעומד מולו. הפנטזיה של טום מתרסקת למציאות. מה קורה כשאין כימיה? איך ימצאו את הדרך אחד ללבו של השני? מרטין (ראול מנדז, "נרקוס") מתאם האימוץ המקומי, מנווט את טום דרך מערכת משפט מושחתת ומערכת מתן שוחד משומנת. 16 שנים מאוחר יותר, מיגל (עומר בן דוד) חוזר לגואטמלה בחיפוש אחר שורשיו ולא מספר על כך לאביו. כשטום מגלה שמיגל בגואטמלה הוא נוחת שם מיד אחריו. הוא יעשה הכול כדי למנוע ממיגל לחפור בעבר, שם טום מסתיר סוד. מיגל העקשן מצליח לגרור את טום למסע שבו יגלו שניהם שיש אבנים שעדיף לא להפוך. במאית: דפנה לוין.

22:45 סוכני ש.י.ל.ד. 5 | Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. 5, ערוץ Yes אקשן

עונה חדשה לסדרת המדע בדיוני. ספוילר – הסוכן קולסון והצוות שלו ברחו מ'המסגרת' של איידה והתעוררו בעולם האמיתי, אבל הם לא מודעים לכך שאיידה היא עכשיו אנושית לחלוטין – עם כוחות על טבעיים מרובים – ועם המחשיבה המסוכנת שכשפיץ לצידה היא יכולה לשנות את העולם. לאחר שהביסו אותה בעזרת גוסט ריידר, הצוות יוצא לחגוג, אבל המסיבה מופרעת על ידי אדם מסתורי שמקפיא אותם. בהמשך קולסון על סיפונה של ספינת חלל… קולסון עומד לגלות שחלק מעמיתיו לצוות שילד נלקחו יחד איתו ונמצאים על הספינה. כשהם מצליחים ליצור קשר אחד עם דיירי הספינה הם מבינים שמשהו השתבש בצורה נוראית, והם יצטרכו לגלות מהו תפקידם ולחקור לעומק את התעלומה הסיוטית כדי לנסות לתקן את מה שהשתבש כל כך.

וולף קריק 2 | Wolf Creek 2, סלקום TV + פרטנר TV

העיבוד הטלוויזיוני לסדרת סרטי האימה האוסטרלית חוזר לעונה שנייה.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן