Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 26 בינואר, 2018

חתול בצמרת: ההתחלה, אחרון גיבורי הפעולה, ארבע אחיות – סדרת סרטים חדשה מאת קלוד לנצמן, החופשה האירופית של גאי והאנטר, הבקתה, שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר, זרים מושלמים, מחווה טיפשית וחסרת טעם, כל יום מחדש 2, לאמה לימה, כסף מלוכלך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:30 חתול בצמרת: ההתחלהDon Gato: El inicio de la pandillaTop Cat Begins, ערוץ Yes5

טופ-תול, החתול הערמומי חוזר בהרפתקה חדשה. זהו ביקורו הראשון של טופ-תול בעיר ומטרתו להצליח בה בגדול. יש לו תושייה כריזמטית, חיוך מקסים, ביטחון עצמי מעורר השראה ותחבולות מטורפות ומצחיקות. אין זה מפתיע כי תחבולותיו מסבכות אותו והפעם עם הבוס של העיר, מיסטר ביג, בעיקר כשהוא מנסה להפיל את האימפריה שלו ולשחרר ממנו יהלום יקר. יחד עם חבריו הטובים הם יוצאים למסע מצחיק, מאתגר ומלא אקשן שלעולם לא ישכח. מדובבים לעברית: דן קיזלר, גדי לוי, אמנון וולף. במאי: אנדרס קוטוריאר. מקסיקו, 2016.

17:00 אחרון גיבורי הפעולה | Last Action Hero, ערוץ Yes5

חובב סרטי אקשן נכנס בדרך מופלאה לתוך סרטו האחרון של הכוכב האהוב עליו. העלילה מסתבכת כשהוא חוזר לעולם האמיתי עם גיבור הסרט, ובעקבותיהם מגיעים גם הרעים. שחקנים: ארנולד שוורצנגר, פ. מארי אברהם. במאי: ג'ון מקטירנן. ארה"ב, 1993. הסרט הופק בתקציב ענק, אך התוצאה דלה, מבולבלת ומאוד לא מרגשת. ציון: 

17:20 ארבע אחיות – סדרת סרטים חדשה מאת קלוד לנצמן | The Four Sisters, ערוץ Hot8 

קלוד לנצמן, גדול מתעדי השואה ויוצר הסרט "שואה", בסדרת סרטים על ארבע נשים יהודיות: פאולה בירן, רות אליאס, עדה ליכטמן ו-חנה מרטון ששרדו את השואה כנגד כל הסיכויים. המשותף לארבעת הנשים, פרט לזוועות הספציפיות שכל אחת מהן עברה, הוא האינטליגנציה שלהן. אינטליגנציה חדה, מרתקת ולא מתנצלת. אחת שירתה במשטרת הגטו, האחרת היא אחת הניצולות המעטות ממחנה סוביבור, השלישית הייתה ברשימת 'המיוחסים' שארגן קסטנר, תוך ניהול משא ומתן עם הנאצים והרביעית חושפת את סיפור הישרדותה בגטו טרזיינשטט ובאושוויץ. ארבעה פרקים, ARTE ,2017. 

21:00 החופשה האירופית של גאי והאנטר | Guy & Hunter's European Vacation, ערוץ Food Network

מלך הקולינריה גאי פיירי מעניק לבנו האנטר את מתנת סיום הלימודים האולטימטיבית ולוקח אותו לחופשה האירופאית האולטימטיבית. השניים נהנים מהנופים וטועמים את האוכל המקומי הטוב ביותר. הם מתחילים את מסעם ביוון, והם לומדים את הסוד להכנת הגירוס המושלמים באתונה וטועמים בישול משפחתי בכרתים. בהמשך הם מגיעים לאיטליה, וברומא הם נהנים מהקפוצ'ינו המושלם, טועמים פירות ים ייחודיים ומבקרים בג'לטריה. כמובן, הביקור באיטליה לא יהיה מושלם ללא איחוד משפחתי של משפחת פיירי בססטו קלנדה היפהפייה.

21:30 הבקתה | The Shack, ערוץ Yes1

הסרט מבוסס על רב המכר של ויליאם פ. יאנג. דרמה מרגשת. בעודו מתאבל על מותה הטראגי של בתו הצעירה, מקבל מקנזי מכתב מסתורי המוביל אותו לבקתה נטושה. האנשים שהוא פוגש שם יגרמו לשינוי מהותי בחייו ולהתמודדות עם שאלות על אמונה, כעס וסליחה. שחקנים: סם וורתינגטון, אוקטביה ספנסר, אביב אלוש. במאי: סטיוארט הייזלדין. ארה"ב,2017. סרט שעשוי רע, בשל תסריט דל, מלא קלישאות. מלודרמה ארוכה יתר על המידה. ציון: 

22:00 שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר | Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, ערוץ Yes2 + וHot גולד + סלקום TV

המשך הרפתקאותיו של הפיראט האגדי, ג'ק ספארו. כשהמזל הרע רודף אותו ורוחות רפאים בהנהגת אויבו סלאזר מתקרבות, ספארו חייב למצוא את הקלשון של פוסידון, חפץ אגדי שמקנה למי שמחזיק אותו את השליטה על הים. שחקנים: ג'וני דפ, חוויאר ברדם, ג'פרי ראש, אורלנדו בלום, קירה נייטלי. במאים: אספן סאנדברג, יואכים רונינג. ארה"ב, 2017. גם החלפת הבמאי והגם הבאת ברדם כשחקן מרכזי לא מסייעת להרים את הסדרה הימית ששקעה מזמן. ציון: 

22:00 זרים מושלמים | Perfetti Sconosciuti | Perfect Strangers, ערוץ Yes3

הסרט זכה בפרס האקדמיה האיטלקית לסרט הטוב ביותר. דרמה קומית משעשעת. קבוצה של חברים ותיקים נפגשת לארוחת ערב משותפת. הבילוי השגרתי מקבל טוויסט מרתק, כשהם נענים לאתגר בו כל הודעה ושיחה שיקבלו יחשפו בפני כולם – והסודות מתחילים להיחשף. שחקנים: ג'וזפה באטיסטון, אנה פולייטה, אלבה רוהרוואכר. במאי: פאולו ג'נובזה. איטליה, 2016. סרטים המתרחשים במקום אחד עשויים לפעמים להיות ארוכים או נמשכים יתר על המידה, אבל זה לא המקרה כאן, הודות לדמויות חזקות, פיתולים משעשעים, דיאלוג חד ובימוי מדויק. ציון: 

מחווה טיפשית וחסרת טעם | A Futile and Stupid Gesture, נטפליקס | Netflix

ויל פורטה ו-דונל גליסון מככבים בסדרה המתארת את חייו רצופי התהפוכות של דאג קני, המייסד-השותף של מגזין ההומור 'נשיונל למפון'. במאי: דיוויד ויין.

כל יום מחדש 2 | One Day at a Time 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לגרסה המחודשת של הסדרה הקלאסית. אם היספנית חד-הורית מגדלת את בתה המתבגרת ואת בנה הקטן ב'עזרת' אמה, שמאמינה בערכים של הדור הישן. שחקנים: יוסטינה מצ'אדו, ריטה מורנו, טוד גרינל.

לאמה לימה | Llama Llama, נטפליקס | Netflix

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. לאמה לימה, הדמות האהובה מספרי הילדים של אנה דיודני, קם לחיים בסדרה מרגשת על משפחה, על חברות ועל משפחה. דיבוב אנגלית: ג'ניפר גארנר, שיילה סימונס, ואניה גיל. יוצרים: אנה דיודני, ריד דאנקן, ג'ין סטארטס.

כסף מלוכלך | Dirty Money, נטפליקס

סדרת תחקירים החושפת מעשים של שחיתות תאגידית חסרת בושה, החל בהלוואות קצרות מועד עם ריבית גבוהה וכלה במכוניות שמיוצרות כך שיעברו את מבחני הפליטה במרמה. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן