Skip to content

פסטיבל "סיפורי מרק" באשדוד

30 ממסעדות באשדוד יציעו במשך שבוע (8-14 בפברואר) מנת מרק מיוחדת במחיר של 10שח בלבד. שורפה (מרק כבש), מרק חצילים בקרם קוקוס, מרק ח'רירה, צ'אודר דגים,מרק עגבניות איטלקי, מרק עוף בקארי ועוד. ערב פתיחה חגיגי בהשתתפות הילה הלפרט ופבלו רוזנברג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מה יותר מחמם ומנחם ממנת מרק חם ומהביל בחורף, ואם יש מאחוריה גם סיפור זה גם מחמם את הלב לכן יזמו אנשי החברה לתיירות אשדוד את פסטיבל "סיפורי מרק", בו 30 מסעדות העיר יוסיפו לתפריט שלהן במשך שבוע מנת מיוחדת של מרק שהשף או הבעלים אוהבים במיוחד. המרקים ימכרו במסעדות במהלך השבוע במחיר מיוחד של 10 ₪ בלבד.

פסטיבל סיפורי מרק באשדוד צילום יח"צ Funia - social groove
סיפורי מרק באשדוד (צילום יח"צ אבי רוקח)

אפרת אספה ממסעדת אדיס עלם האתיופית תכין מרק עדשים על פי מתכון מהכפר בו נולדה, במסעדת ראיחונה הבוכרית יגישו שורפה – מרק כבש בוכרי, מסעדת רונג'אן התאילנדית תציע מרק עוף בקארי, בפריקסה של מוריס יגישו מרק שעועית, במסעדת עלמא יהיה ניתן להזמין מרק חצילים בקרם קוקוס, במסעדת ברבריני מרק עגבניות איטלקי, במסעדת אלאדין – מרק ח'רירה ועוד המון. כמובן שכראוי לעיר חוף כאשדוד, גם הדגים יככבו בפסטיבל. מרקי דגים יהיה ניתן למצוא במסעדת פסקדו ובבני הדייג, ובמסעדת סאנסט BLVD יגישו צ'אודר דגים.

פסטיבל סיפורי מרק באשדוד צילום יח"צ Funia - social groove
פסטיבל סיפורי מרק באשדוד צילום יח"צ Funia - social groove

ערב הגאלה לכבוד פתיחת הפסטיבל יתקיים ביום חמישי, 8 בפברואר בשעה 20:30 בבית אריה קלנג. בתפריט: דוכני מרק של המסעדות המשתתפות ימזגו טעימות של מרקים מחממים ומנחמים, ובהמשך פבלו רוזנברג והילה אלפרט – "בשבחי המרק": סיפורים קצרים, שירים ומנגינות על אהבה ואוכל, הצצה לסיר המבעבע של אשדוד לצד הסיפור שרקם ופרם את תבשיל חייה של אלפרט. האחד שר והשנייה מבשלת מילים וביחד הם צוללים אל סיר המרק. מחיר כרטיס לערב הגאלה 70 שח. כרטיסים בהזמנה מראש בלבד: https://eventbuzz.co.il/marak_festival

פסטיבל סיפורי מרק באשדוד צילום יח"צ Funia - social groove

המסעדות המשתתפות בפסטיבל: אדיס עלם, אלאדין, אצל מרסל, ארמיס, ברבריני, מוזיאון לתרבות הפלשתים, גחלים, סאנסט BLVD, פסקדו, עלמא, ליגל, פטרה, פיתה בסטה, קפה קפה סטאר סנטר, ראיחונה, רונג'אן, קלמה, אספניה, בליקר בייקרי, אטמוספירה, אצל אתי, אצה אשדוד, בני הדייג, פינת הסנדוויץ הטוניסאי, השוק, חומוס כהן, טירמיסו, פורטו, קורסר ושיפודים.

לפרטים נוספים: פייסבוק "תיירות אשדוד – Visit Ashdod"

פסטיבל סיפורי מרק (צילום יח"צ איל דיין )
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן