Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 27 בינואר, 2018

השדון הראשון שלי, אדם נגד אוכל עם קייסי ווב, טסלה, המספר שעל הזרוע של סבא, שבויה, טריינספוטינג 2, זה רק סוף העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 השדון הראשון שלי | Gespensterjager: Auf eisiger Spur | Ghosthunters: On Icy Trails, ערוץ Yes5

טום, ילד מפוחד, פוגש במרתף ביתו את הוגו, שדון ירוק. השדון לוקח את טום ואת הטי, ציידת השדים המקצועית, למסע הרפתקאות בו הם נלחמים בשד הקרח הגדול המאיים להקפיא עיר שלמה במהלך הקיץ הלוהט. רק בעזרת חברות אמיתית, אומץ לב ונחישות, יצליח הצוות להציל את העיר מקיפאון. שחקנים: שחר חסון, מיילו פארקר. במאי: טובי באומן. גרמניה / אוסטריה, 2015. מחווה לסרטים הקלאסיים "גברים בשחור" ו"מכסחי השדים": סרט הרפתקאות מותח ומשעשע – לילדים מגיל 8 ומעלה. ציון: 
.

19:00 אדם נגד אוכל עם קייסי ווב | Man V. Food with Casey Webb, ערוץ Travel Channel

הסדרה חוזרת עם מנחה חדש ואתגרים חדשים. השחקן, הפודי והמסעדן לשעבר, קייסי ווב, חוזר לתחום ומתחיל במילווקי, שם הוא מתמודד עם בלאדי מרי בגודל קנקן המעוטר בעוף שלם. בצ'רלסטון הוא מתמודד באתגר פיצוץ החגורה, שבו עליו לאכול המבורגר במשקל קילוגרם, נאצ'וס במשקל 1.4 קילוגרם, קרוקטים ומילקשייק בגודל 340 מ"ל… בתוך 20 דקות בלבד. בהמשך קייסי מבקר בניו יורק, שם עליו לבחור בין מילקשייק בנפח 4.3 ליטרים, סלופי ג'ו במשקל 3.6 קילוגרם ושש כנפי הבנרו חריפות במיוחד.

21:00 טסלה | Tesla, ערוץ דיסקברי

ניקולה טסלה הקדים את זמנו: הוא המציא את צילומי הרנטגן, לייזרים ואנרגיה אלחוטית, ועם עוד כ-300 גילויים, המצאותיו עדיין שולטים בעולם כיום. עם זאת, התיאוריות והסגנון שלו היו שנויים במחלוקת, ואחד מהמוחות המבריקים ביותר בהיסטוריה, היה גם אחד מהמסוכנים ביותר. בזמן שהתחיל לצבור את הונו מהמצאותיו, טסלה צבר אויבים רבים כאשר הניסויים שלו הפכו לגדולים ומסוכנים יותר. לאחר מותו המסתורי בשנת 1943, מחקריו החשובים עוקלו ונגנבו וכך החלה הקונספירציה. האם הוא מת מסיבות טבעיות או מסיבות זדוניות יותר? מידע חדש שהיה חסוי עד עתה, חושף רמזים חדשים לגבי מקום הימצאותו של המחקרים של טסלה. סדרה זו חוקרת את סיפורו, ומנסה לגלות אם תיאוריית הקונספירציה היא נכונה או רק בגדר שמועה? 

21:35 המספר שעל הזרוע של סבא | The Number on Great-Grandpa’s Arm, ערוץ Yes דוקו + סלקום TV + בשעה 23:00 בערוץ Hot HBO

שיחה אינטימית בין ילד בן 10 לסבא-רבא שלו, ניצול אושוויץ, על חיי היהודים במזרח אירופה, על מאורעות השואה ולקחיה לדורות הבאים, לצד אנימציה מיוחדת של צבעי מים מאת האמן ג'ף שר, המתארת את החיים בגטו, במחנה ההשמדה אושוויץ ואת 'צעדת המוות' שהתרחשה לקראת סיום המלחמה. בימוי: אמי שץ. 20 דקות, ארה"ב, 2018.
.
22:00 שבויה | The Captive, ערוץ לייפטיים
לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 בספטמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4
22:00 טריינספוטינג 2 | T2: Trainspotting, ערוץ Yes4

22:00 זה רק סוף העולם | It's Only the End of the WorldJuste La Fin Du Monde, ערוץ Yes3

זוכה פרס חבר השופטים הגדול בפסטיבל קאן. דרמה משפחתית מרתקת, לאחר 12 שנים של נתק, נוסע מחזאי מבטיח לפגוש את משפחתו המסוכסכת, במטרה לבשר להם על את סודו הגדול. שחקנים: גספר אוליאל, וינסנט קאסל, נטלי ביי, מריון קוטיאר, ליה סיידו. במאי: קסבייה דולן. צרפת, 2016. מנעד שחקני האיכות לא הצליחו להרים את סרטו של הבמאי המוכשר, שהפעם פספס בגדול. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן