Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (28.1.18)

הפעם במדור: סוגי תה ומרקים לחורף, קרמי ידיים, ג'ל לניקוי האסלה ומותג של סכיני גילוח לגברים שעושה קאמבק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סכיני גילוח של Dorco

כשנה עברה מאז שהמותג יצא מהשוק בישראל, וכעת הוא חוזר. דורקו הוא אחד ממותגי הגילוח לגברים הגדולים בעולם, והנוכחות שלו בישראל תהיה הפעם עם שני מוצרים – Pace 4 ו-Pace 6. הראשון מיועד לבעלי זיפים עבים וקשים, המקביל למאך3 של ג'ילט; והשני מיועד לבעלי עור רגיש והוא מקביל לפיוז'ן ופרוגלייד של ג'ילט. שניהם נוסו על ידי גברים עם העור/זקן הרלבנטיים, והתגובות היו טובות – Pace 4 התמודד בהצלחה עם הזקן הצפוף יותר, והגילוח היה חלק ונוח; Pace 6, שיש לו שישה להבים ועוד להב שביעי לקיצור הזקן/פיאות, התקבל טוב על ידי העור הרגיש. גם איתו הגילוח היה נוח במיוחד. הידית עצמה דורשת מעט הסתגלות – יש נוחות ממנה, עליינו להודות. עם זאת, ובהתחשב במחיר הנמוך יחסית, זו אפשרות מומלצת למי שבוחר לגלח את הזקן ולא לגדל אותו.

39-49 שקלים לידית ו-4 סכינים; 90/120 שקלים ל-16 סכינים. להשיג ב-mydorco.co.il.

צילום: עומרי מרון

תה ירוק עם מאצ'ה/כורכום של ויסוצקי

שני טעמים חדשים ומפתיעים לטובה השיקה החברה, במסגרת סדרת "ויסוצקי ירוק", הכוללת מגוון של סוגי תה המבוססים כולם על תה ירוק. הראשון משלב תה ירוק עם תפוז, ג'ינג'ר וכורכום, והוא עיקר ההפתעה שלנו – ג'ינג'ר וכורכום בתה שלנו לא נשמע מוצלח, אבל התוצאה מאוזנת, נעימה, עם טעם תפוזי עדין. התה השני משלב תה ירוק עם מאצ'ה. למי שלא מכיר, מדובר בגרסה היפנית של תה הירוק, אותו נהוג לצרוך כאבקה, פעולה המגבירה את ערכי ה-EGCG, ולכן הוא אמור להיות יותר טוב לגוף שלנו. ההבדלים בטעם בין התה הזה לבין תה ירוק "רגיל" אינו משמעותי, ובסך הכל התה טעים.

18-25.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

צילום: ראובני פרידן

ג'ל נוזלי לאסלה של DUCK מבית אס.סי ג'ונסון

חברה השיקה מחדש את סדרת המוצרים שלה לאסלה, לאחר שהפורמולה שונתה כדי שתהיה יעילה יותר ועוצבת הבישום תהיה חזקה יותר. בנוסף, התווספו לסדרה שני ניחוחות חדשים – מנטה ולבנדר. אנחנו ניסינו את הג'ל בניחוח לבנדר – יש לו ריח טוב יחסית לעובדה שמדובר במוצר ניקוי תעשייתי, והוא אכן חזק למדי. לגבי היעילות של המוצר בניקוי האסלה, אנו מתקשים לשים לב להבדל – המוצר היה יעיל לפני ההשקה האחרונה, ואנו לא מצליחים לשים לב להבדל.

8.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

קרמי ידיים מסדרת CHIC SPA של שיק תעשיות תמרוקים

שמן זרעי גזר, שמן אבוקדו, ויטמיני A, E, B ו-D, אשלגן, ברזל וסידן, הם בין הרכיבים של שלושת קרמי הידיים החדשים שהשיקה החברה. הניחוחות של שלושת הקרמים תואמים את הניחוחות של סדרת הספא כולה – וניל פטצ'ולי, לבנדר וניחוח מסק. הקרם אותו ניסינו נספג היטב בעור והוסיף לו מידה סבירה של לחות. הוא טוב למי שזקוק לכמות רגילה של לחות; למי שיש לו עור יבש במיוחד, הקרם יהיה דליל מדי.

11 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן, בתי המרקחת ופרפומריות.

צילום: אלון גנון

מרקים חדשים של קנור מבית יוניליוור

כמדי חורף משיק המותג מרקים חדשים בשתי הסדרות – נמס בכוס ומרק היום. במסגרת נמס בכוס הושק מרק של ירקות כתומים, ואילו במסגרת מרק היום – שזו סדרה של מרקים משפחתיים הדורשים בישול של מספר דקות – הושק מרק מינסטרונה. מרק הירקות הכתומים משלב בטטה, גזר, בצל ותפו"א, ולמרות שזה שילוב מבטיח, התוצאה לא טעימה כלל וכלל; גם מי שאוהב מרקים להכנה מהירה לא אהב את המרק הזה, שסבל מטעם תעשייתי חזק. מרק המינסטרונה היה טוב יותר – יש בו מעט פסטה וירקות, והטעם שלו יותר מאוזן והרבה פחות מתועש.

7.5-10.9 שקלים ל-112 גרם של מרק היום,4.7-7.3 שקלים לשתי יחידות, 24 גרם כל יחידה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן