Skip to content

גלגל לעצמו ג'וינט בנייר דו"ח תנועה

נהג שנתפס מגלגל לעצמו ג'וינט מחשיש הפתיע את השוטרים כשהבחינו שנייר הג'וינט הוא למעשה דו"ח תנועה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב אזור המרכז בן 65 גלגל לעצמו ג'וינט בתוך דו"ח תנועה, עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים ובבדיקת השתן נמצא כי הוא נוהג תחת השפעת סמים.
אתמול (שלישי) ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים בכביש 20 לכיוון דרום (דרומית ממחלף קיבוץ גלויות). במהלך הפעילות, תוך כדי תנועה, הבחין שוטר רכוב על אופנוע בנהג המתעסק במשהו המונח על רגליו.

הנהג ממתין לשוטר שעורך חיפוש במכוניתו (צילום: דוברות המשטרה)
הנהג ממתין לשוטר שעורך חיפוש במכוניתו (צילום: דוברות המשטרה)

כשהתקרב עם האופנוע המשטרתי אל הרכב זיהה שוטר התנועה כי הנהג מגלגל סיגריה עם חומר הנראה לכאורה חשוד כסם ומיד סימן לו לעצור בצד הדרך והנהג עצר. אך כשניגש השוטר לרכב הבחין כי הנהג נבהל, ניסה להעלים את מעשיו ופיזר את החומר המגולגל, על רגליו ועל ריצפת הרכב.
להפתעת השוטר הנייר עליו גלגל הנהג את החומר היה למעשה דו"ח תנועה משטרתי שקיבל לפני מספר חודשים בשלב זה השוטר ביצע חיפוש בהסכמה ברכבו של הנהג ונמצא חומר החשוד כסם מסוג חשיש.

ה"אצבע" שהייתה ברשות הנהג (צילום: דוברות המשטרה)
ה"אצבע" שהייתה ברשות הנהג (צילום: דוברות המשטרה)

הנהג תושב אזור המרכז בן 65 עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים ובבדיקת השתן נמצא כי הוא נוהג תחת השפעת סמים. בסיום החקירה רישיון הנהיגה נפסל למשך 60 ימים והוא שוחרר בתנאים מגבילים עם הזמנה לבימ"ש. הוא לא יתבע מן הסתם על סוג הנייר בו השתמש עבור הג'וינט.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן