Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 03 בפברואר, 2018

שתי קרועות, הצילו כיווצתי את המורה, האזרחית רוז מקגוון, לוגאן, השקר הטוב, מכת המחץ 5, הלילה שלפני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

06:30 שתי קרועות | i2 Dope Queens, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

ג'סיקה וויליאמס ו-פיבי רובינסון מככבות בארבעה ספיישלים של HBO המבוימים על ידי הקומיקאית טיג נוטרו ("אחת במיסיסיפי"). הספיישלים מבוססים על פודקאסט הסטנד-אפ בעלי השם הזהה, בהם וויליאמס, רובינסון וחברים – מדברים על סקס, רומנטיקה, גזע, מסעו של השיער, מגורים בניו יורק ועוד. בתוכניות פיבי וג'סיקה ישוחחו על חייהן ויתמקדו בנושא אחד, יראיינו אורח ויביאו ממשנתן במופע סטנד אפ כשכל נושא מתקבל ברכה ובהומור מושחז.

10:00 הצילו! כיווצתי את המורה | Help, I Shrunk the Teacher | Hilfe, ich hab meine Lehrerin geschrumpft, ערוץ Yes5

פליקס מכווץ בטעות את מנהלת בית הספר הקשוחה והשנואה לגובה של 15 ס"מ. כולם בטוחים שהוא עשה זאת בכוונה, ולא מאמינים לו כי המקרה קשור לרוחו המסתורית של מייסד בית הספר. פליקס מבין שהוא נמצא בצרות צרורות, ויחד עם חברתו הטובה, הם יוצאים להרפתקה, במטרה להוכיח את חפותו ולמנוע את סגירת בית הספר. שחקנים: אנג'ה קליג, אוסקר קיימר. דיבוב לעברית: נועה פלדמן, לירון אלידי, רום קלטר. במאי: סוון אונטרוואלד. גרמניה, 2015.

16:45 האזרחית רוז מקגוון | Citizen Rose, ערוץ !E 

סדרה דוקומנטרית בחמישה חלקים. במהלך 10 ימים היוצרת והאקטיביסטית רוז מקגוון נעצרה על ידי המשטרה, נפגשה עם נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, והפכה לאחת מאנשי השנה של מגזין טיים, כל זאת בעוד שהיא מנווטת בשדה המוקשים של אלו המנסים להשתיק אותה. מקגוון הייתה בין הנשים הראשונות שיצאו בפומבי כנגד הארווי ויינשטיין, כשחשפה כי המפיק ההוליוודי אנס אותה. הסדרה תעקוב אחר מקגוון בזמן שהיא מתכוננת לקראת הוצאת ספרה החדש, ותיכנס אל תוך עולמה: האמנות, צבא המעריצים, האקטיביזם הפאנקיסטי המיוחד שלה והמוזיקה שהיא יוצרת על מנת להחלים. היא תעכל, כמעט בזמן אמת, את השינוי החברתי העצום שעזרה לקדם, ותלחם נגד אלו שפגעו בה, כולל היא עצמה.

22:00 לוגאן – וולברין | Logan, ערוץ Yes3

דרמת אקשן בסדרת סרטי האקס-מן. בעתיד בו אנשי האקס-מן כמעט ונעלמו מהעולם, כוחותיו של לוגאן כוולברין הולכים ודועכים. הוא משתדל לשמור על פרופיל נמוך, מטפל בפרופסור אקס החולה וחולם על מקום מפלט בו איש לא יטריד את מנוחתו. כאשר נוצר קשר בינו לבין מוטנטית צעירה ורבת עוצמה, הוא נאלץ לשנות את תוכניותיו ולצאת לעזרתה. שחקנים: יו ג'קמן, פטריק סטיוארט, ריצ'רד אי. גרנט. במאי: ג'יימס מנגולד. ארה"ב, 2017. הסרט זוכה לסיווג מגיל 14 בשל היותו בוגר, אלים וקודר יותר מקודמיו בסדרת "אקס-מן", אך גם בשל העובדה שהוא מביא גוון חדש, ובעיקר אחר, ליקום סרטי גיבורי הקומיקס. ציון: 

22:00 השקר הטוב | The Good Lie, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 באוגוסט, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 מכת המחץ 5 | Strike Back 5, סלקום TV + ערוץ Yes Oh + ערוץ Hot HBO

המותחן רווי האדרנלין וחובק העולם חוזר בעונה חמישית, עם צוות שחקנים חדש לחלוטין, שיגלמו את הדור החדש של 'סקשן 20'. הצוות כולל את 'מאק' מקאליסטר (וורן בראון, "לות'ר"), סמואל ואייט (דניאל מקפרסון), נטלי ריינולדס (רוקסן מקי, "משחקי הכס") ו-גרייסי נובין (אלין סומרווטה). לאחר שפורקה ונסגרה, היחידה מוקמת מחדש במטרה לאתר טרוריסט ידוע לשמצה שהצליח לברוח מהכלא. חמושים במודיעין צבאי חסוי כשלפניהם מבצעים בסיכון גבוה, חברי היחידה המחודשת יוצאים לציד קטלני שעתיד לחשוף רשת ענפה של פעילות פושעת בינלאומית. במהלך מסעם במזרח התיכון ואירופה, הם חושפים מזימה קטלנית שמאיימת לשנות את כל מה שאנחנו יודעים על לוחמה.

הלילה שלפני | The Night Before, נטפליקס | Netflix 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 בנובמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes2 + Hot Gold


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן