Skip to content

למה תתחפשו בפורים?… לכוכבי אופרה

חלמתם להיות כוכבי אופרה?... האופרה הישראלית תגשים לכם חלום, ותוכלו להיות ליום אחד כוכב או כוכבת אופרה. לקראת פורים האופרה פותחת את מחסני התלבושות שלה, ותאפשר רכישה של מיגוון תלבושות מדליקות ומרהיבות מהפקות קודמות. משמלות מפוארות ועד לתלבושות של דמויות מפחידות בסצינות אימה באופרה... הפנינג התחפושות לפורים הוא חד פעמי וייערך ביום ראשון ה-11.2.18 בין […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת חג הפורים הקרב ובא תקיים האופרה הישראלית מכירת תלבושות לחג השמח והמבדח. האופרה מזמינה את הקהל הרחב למכירה של מאות תלבושות מהפקות אופרה קודמות במחירים אטרקטיביים שנעים בין  500-5 ₪ בלבד.המכירה תיערך ביום ראשון ה-11.2.18 בין השעות 14:00 ל-19:00 בבמה הצידית של האופרה הישראלית.

תחפושות לפורים באופרה. צילום: יוסי צבקר

האופרה הישראלית מצטרפת לשורת בתי אופרה ברחבי העולם, אשר פותחים, כחלק ממסורת ארוכת שנים, את מחסני התלבושות שלהם למכירה לקהל הרחב לקראת פסטיבלי תחפושות לקראת חג פורים.

 בין מאות התלבושות ניתן למצוא תלבושות מהפקות קודמות שהעלתה האופרה לאורך השנים כולל תלבושות לילדים ותלבושות מתקופות שונות: מתקופת הבארוק, דרך הקלאסי ואפילו תלבושות מעולם הפנטזיה (וביניהם אוסף של תלבושות אימה מסצינות מוות של אופרות שונות).

המכירה תתקיים ביום ראשון ה-11.2.18 בין השעות 14:00 ל-19:00 בבמה הצידית של האופרה הישראלית.

כניסה – מהכניסה הראשית לבית האופרה ברח' שאול המלך 19.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן