Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 06 בפברואר, 2018

הרפתקאות החתול במגפיים 3, משפחה וצרות אחרות 6, משוגע, ווילסון, אריות הים, פרד ארמיסן: סטנד-אפ למתופפים, שארקנדו 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

06:45 הרפתקאות החתול במגפיים 3 | The Adventures of Puss in Boots 3, ערוץ הילדים

הרפתקאותיו הפרוותיות של החתול במגפיים שחוזר למקום האמיתי בעונה חדשה ומלאת הפתעות.

20:30 משפחה וצרות אחרות 6 | Mount Pleasant 6, ערוץ Yes Drama + Yes VOD

עונה חדשה ואחרונה לדרמה הקומית הבריטית, שעוסקת בחיי היום יום של ליסה (סאלי לינדזי) ודן (ראיין דניאל), הוריה, ושכניהם. ספוילר – העונה החדשה נפתחת הפאב השכונתי המשופץ שנמצא עכשיו בבעלותו של בראדלי, הפושע לשעבר, בעלה לשעבר של טניה ואביה של אלה. בראדלי פתח דף חדש בחייו ומבטיח לאלה ששיקם את עצמו וכעת הוא אזרח למופת. מה כבר יכול להשתבש? דן צריך לבשר לפולינה בשורות אך חושש מתגובתה, טניה וגרג מתווכחים לגבי בראדלי, פרגוס מגלה את האמת לגבי רוג'ר ואורח לא צפוי מבקר בביתו, פולין חוזרת לעבוד בפאב, גרג מבקש מדן בקשה אישית ודניס וננה יוצאות לדייטים.

22:00 משוגע | Crazy, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

ב-2011, אריק, צעיר אמריקני שאובחן כסכיזופרן, ניצב מול צומת דרכים קריטית – האם להמשיך לשתף פעולה עם הטיפול הקונבנציונלי לחולי נפש או לקבל החלטה ללכת בדרך עצמאית, בה הוא מאמין, שתבריא אותו. הרופאים של אריק רוצים לאשפז אותו בשביל ביטחונו האישי אבל אחרי 8 שנים של נטילת תרופות פסיכיאטריות, אריק רוצה להפסיק ליטול את התרופות שלטענתו מזיקות לו. עם גישה יוצאת דופן, ותיעוד נדיר של קטעי ארכיון של אריק משבע השנים האחרונות, הסרט מציג את שני צדי המתרס של הסיפור הטראגי. מצד אחד, אריק, אביו ועורך דינו שנלחמים למען זכותו של אריק לקבל בעצמו החלטה על הטיפול הרפואי שלו, ומצד אחר, השירות הפסיכולוגי של המחוז והעובדים הסוציאליים, שמסבירים בסרט למה נחוץ לטפל באריק בכוח, בניגוד לרצונו. התיעוד מהצד מאפשר להיות עדים למסע הלא צפוי ומלא הסיכונים שאריק נאלץ לעבור מרגע ההחלטה שלו לסרב לקחת תרופות, דרך הפניה לבית המשפט, המעצר על ידי המשטרה, אשפוז בכפייה בבית חולים לחולי נפש, התדרדרות אחרי סשן של תרפיה משפחתית ולבסוף, הפתרון שמאפשר לאריק לסיים קולג' ולקבל את מידת האוטונומיה, שעליה הוא כל כך נלחם. בימוי: ליס זומוולט. 60 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 ווילסון | Wilson, ערוץ Yes3

הסרט מבוסס על רומן גרפי של דניאל קלווס ("העולם שבפנים"). קומדיה מרירה מתוקה. אחרי שנים של נתק, מחליט ווילסון, בחור בודד ועוקצני, להיפגש עם אשתו לשעבר. להפתעתו הוא מגלה שיש לו בת שעל קיומה לא ידע דבר, שנמסרה לאימוץ כתינוקת. ביחד עם גרושתו הוא יוצא לחדש את הקשר. שחקנים: וודי הרלסון, לורה דרן. במאי: קרייג ג'ונסון. ארה"ב, 2017. הרלסון משחק מצוין כהרגלו, אך הסרט לא מספיק משכנע והתסריט מסביבו לא מספק קו עלילה מרכזי. ציון: 

22:45 אריות הים | Seal Team, ערוץ Yes Action + Yes VOD

דרמת צבאית העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חברי יחידת העילית 'אריות הים', כשהם מתאמנים, מתכננים ומוציאים לפועל את המשימות הכי מסוכנות והכי חשובות לטובת המדינה. ג'ייסון הייס (דיויד בוריאנז, "אנג'ל", "בונז") הוא מנהיג מוערך של צוות ביחידה, שמתקשה לקיים חיים אישיים כתוצאה מהאינטנסיביות שגובים ממנו חייו כלוחם. הצוות שלו כולל את חברו הטוב, ריי – מערכת היחסים הקבועה הכי ארוכה שהייתה לג'ייסון, סוני – חייל נאמן בעל עבר מגוון שעדיין נאבק בנטייה להרס עצמי. חברת צוות חיונית נוספת היא סוכנת ה-CIA, מנדי אליס, אנליסטית מומחית שתפקידה לאתר טרוריסטים. למרות המחיר הכבד שפעילותם גובה מהם וממשפחותיהם, חברי הצוות שנשלחים למשימות חשאיות בהקפצה של רגע מציגים פטריוטיות נחושה ומסירות חסרת עכבות, אפילו כשהסיכויים לרעתם.

פרד ארמיסן: סטנד-אפ למתופפים | Fred Armisen: Standup for Drummers, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי פרד ארמיסן מופיע בפני קהל של מתופפים וחולק איתם את דעותיו על סגנונות מוזיקליים, שיגעונות של מתופפים, מבטאים ועוד. במאי: לאנס בנגס.

שארקנדו 5 | Sharknado 5: Global Swarming, נטפליקס | Netflix

המשך לסדרת סרטי האימה על מתקפת הכרישים המוזרים. ארה"ב, 2017.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן