Skip to content

וחושך על פני תהום

חברת כנסת אמיצה, אור בודד באפילה המוחלטת, מורחקת מהכנסת כי העזה לקרוא לילד (מיקי מכלוף זוהר) בשמו (מושחת). כן זה אותו אידיוט שהחליט שנשים שמשרתות בצבא מסתכנות בצניחת הרחם, מסתבר שזילזלנו במכלוף הקטן, רק שנתיים בכנסת וכבר רכש לו הכשרה וידע של גניקולוג מדופלם. זה כמובן לא ממש משנה את העובדה שהוא ...מושחת.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדינת ישראל החליטה לשלוח למותם עשרות אלפי פליטים (היא כמובן לא מכירה בהם כפליטים, שכן בניגוד לחוק הבינלאומי היא סירבה לקבל בקשות מקלט) כי הם יהודים, אופס סליחה, התכוונתי, שחורים. צעד שמעצם הדיון בו מבטל את זכות הקיום של מדינת ישראל כמקום מקלט ליהודים עצמם. הימין הישראלי, שכבר מזמן איננו מוטרד מעניינים של מוסר, קורא להם, "מהגרי עבודה", אבל לא ממש אכפת לו שמספר כפול מזה של עובדים זרים (מהגרי עבודה אמיתיים) מיובא לישראל. לא ממש מפתיע שכן, כל עוד יש חלאה שמרוויח כסף מהסחר הציני הזה בבני אדם, אז למה לא?

חושך - עמית מנדלזון

ילדים פלשתינים ממשיכים להאסר ונעלמים בבתי הכלא הישראלים, אז נכון, שגורלם של מאות הילדים הללו שפר עליהם, אחרי הכל כדור בראש הוא אפשרות די סבירה בעידן הנוכחי. והצבא המוסרי בעולם, לא יהסס לתקוע כדור בראש לילד, אחרי הכל אין סכנה חמורה יותר לבטחון המדינה מילדים. הם זורקים אבנים הם אפילו סוטרים לחיילים. לא מאמינים? תשאלו גורמים במערכת הבטחון שממשיכה לדרוש הארכת מעצר לעהאד תמימי בת ה- 17 בטענה רשמית שהיא מהווה סיכון לבטחון המדינה.

מעמד האישה במדינת ישראל מוטל בספק, ונמצא תחת מתקפה על ידי אוסף של טפילים לובשי שחורים הנושאים תואר "רב". כולם בעלי השכלה אפסית שמסתכמת בספר בודד והרבה פירושים סותרים לאותו ספר. אבל הם מבינים בכל. הם אותם אלו שלאורך ההסטוריה הקצרה של מדינת ישראל התבדלו ונמנעו מלהתערות בחברה הישראלית, מה שלא מנע מהם לסחוט כל אגורה אפשרית. ועכשיו הם מעזים לכפות על החברה הישראלית את הלכותיהם, וזה כולל הדרה מוחלטת של נשים סגירת המדינה בימי שבת. והדובדבן שבקצפת הוא הטלת רפש ברמטכ"ל. הסחטנות החרדית כל כך מכוערת שלפתע פתאום, הקריקטורות הקלאסיות של ה"דה שטירמר" כבר לא נראות ארסיות במיוחד, המציאות עולה על כל דמיון.

חברת כנסת אמיצה, אור בודד באפילה המוחלטת, מורחקת מהכנסת כי העזה לקרוא לילד  (מיקי מכלוף זוהר) בשמו (מושחת). כן זה אותו אידיוט שהחליט שנשים שמשרתות בצבא מסתכנות בצניחת הרחם, מסתבר שזילזלנו במכלוף הקטן, רק שנתיים בכנסת וכבר רכש לו הכשרה וידע של גניקולוג מדופלם. זה כמובן לא ממש משנה את העובדה שהוא …מושחת.

אביחי מנדלבליט עדיין איתנו, הוא לא התחיל לשקר היום, אלא שהיום גם למיטב תמימי ישראל ברור שהאיש נוכל עבריין. כן הם עדיין מאמינים שיצא משהו מההפגנות, אם כי הם כבר מבינים שעובדים עליהם בעיניים ומה שנקרא שלטון החוק הוא יותר שלטון השמוק.

ושרה נתניהו היא פסי-כו… וזהו.

הביטוח הלאומי שבמשך רוב שנותיו עסוק היה בגביית יתר, עושק, ניצול, והזנחת נזקקים. נשדד על ידי ממשלת ישראל. העלאת גיל הפנסיה כבר לא נראית כל כך מקרית, זה פשוט דחיית מועד אי-התשלום לפנסיונרים העתידיים.

ולא שכחתי שחברי הכנסת אישרו לעצמם העלאה "קטנה" במשכורת 5000 שקל לחודש, תוספת שהיא כפליים ממה שהם מסרבים להקציב לנכים. אבל בלי מילה טובה אי אפשר הם הרי הוסיפו 5 שקלים לקיצבאות הפנסיה. אפילו קופיקס כבר לא מוכרת קפה במחיר כזה.

וניצולת שואה שעברה את גיל ה-90 נזרקת מדירתה.

– שמישהו יכבה את ההקלטה הזו הצרחות מוציאות אותי מדעתי…

דויד ביטן, הלוחם למען הזכות לשחיתות, הולך ושוקע במדמנה בא הוא פעם שחה כמו צפרדע מיומן. ככה זה שמשמינים על חשבון הציבור. מחיאות הכפיים של חברי סיעתו עדיין מצלצלות באוזני כמו סטירה שהונחתה בזוית מושלמת.

בשקט ולפעמים ברעש (קצת קשה להתגבר על הצעקות של גברת BA MA) מחסלת איילת שקד את יסודות המבנה שפעם היה חוק במדינת ישראל.

עם ישראל איננו עם הוא אוסף של שבטים שרובם המכריע טרם ירד מהעצים, אבל למד די מהר כיצד לגנוב, לשקר, לעשוק, לרמוס, לשנוא. זה לא משנה מה ומי: ובטח לא למה: ערבים, שחורים, שמאלנים, אשכנזים. עם ישראל בנה לו תורת גזע משלו. והוא מיישם אותה כל כך טוב שצמרת השלטון הנאצי מתהפכת בקברה במבוכה. כל כך מביך המצב, שלך תסביר את התמיכה של הדבר הזה שנקרא עם ישראל בכל מפלגה או גורם ימני קיצוני עם אג'נדה גזענית שכוללת בין היתר את היהודים. ובמקביל משמיע זעקה נוראית: "אנטישמיות! הנאצים חוזרים!". כן הם חוזרים בגדול ובתמיכת המדינה היהודית.

למדינת ישראל אין זכות קיום, כל העקרונות עליהם היא מושתתת נרמסו ונטחנו עד דק ופוזרו מעל לים. מגילת העצמאות הושלכה אחר כבוד לפח האשפה. ומי שחרד מהשריעה המוסלמית קיבל שריעה יהודית לא פחות פרימיטיבית לא פחות אלימה לא פחות בלתי אנושית.

ושמישהו ישתיק את הפסיכית הזאת.

1 Comment

  1. גורן
    5 בפברואר 2018 @ 12:25

    את פטנט " הפליט" למדו גם המסתננים [ מהגרי העבודה]מאוקראינה גרוזיה ושאר מדינות העולם רומניה אסיה מזרח אירופה ודרום אמריקה בתגובה לתחושה כי רשות ההגירה רודפת את הפליטים בשל מוצאם וצבע עורם, מדגישים ברשות כי בשנה האחרונה הוגשו 7,711 בקשות למקלט על ידי תיירים מאוקראינה, כשבמקביל הורחקו 3,361 שוהים בלתי חוקיים מאוקראינה. 1,351 בקשות הוגשו על ידי תיירים מגאורגיה, כשבמקביל הורחקו 844 שוהים בלתי חוקיים מגיאורגיה ילדים פלשתינים ממשיכים להיאסר ונעלמים בבתי הכלא הישראלים להיאסר על זריקת אבנים הורגות על זריקת בקבוקי תבערה כן אבל " נעלמים" נו לא הגזמתה אל תדאג ארגוני זכיות המחבלים יודעים בדיוק מי עצור והיכן אתה חושב שהם היו עוברים בשתיקה בסיוע התקשורת על ילדים " נעלמים" גנבים תמיד היו לצערי ותמיד יהיו בתי הכלא מלאים בגנבים מהגנב הפשוט עד שר האוצר לשעבר שנכנס לכלא אז מדוע להתלונן על היועץ המשפטי כולם בסוף יכנסו לכלא שרים ח"כ היו דברים מעולם גם בתקופה שאתה מתגעגע אליה תקופת המערך תורת הגזע ? לעם היהודי יש מדינה אחת נכון החלום שלך ושל אנשים כמוך להפוך את המדינה למדינת אזרחיה שהסוף סופה של ישראל כמדינה יהודית אין סיכוי לחלום הזה להתגשם לכן אתה קורה למדינה גזענית "אתה כותב עם ישראל בנה לו תורת גזע משלו. והוא מיישם אותה כל כך טוב שצמרת השלטון הנאצי מתהפכת בקברה במבוכה. כמובן בלי שתזכיר את מדינת ישראל בהקשר לנאצים הרי אצלך זה פאבלובי אתה פשוט לא מסוגל לכתוב מאמר מבלי שתזכיר שהיהודים מתנהגים כמו הנאצים מעניין גם ארגוני השמאל באירופה והמוסלמים טוענים כך מעניין איך אתה נידבק לאותם שונאי ישראל והכי הרואי אתה כותב למדינת ישראל אין זכות קיום אם מדינת ישראל לא תהיה יאכלו אותך המוסלמים והאנטישמים בכול חור בעולם אתה חי בזכות מדינת ישראל אף על פי שברחת יבוא יום ואותם מוסלמים המצפים את אירופה כולל את צרפת יאכלו אותכם ביום ג בערוץ 14 משודרת התוכנית הנפלאה המיועדת לאנשים כמוך של צבי יחזקאלי על האחים שלך המוסלמים באירופה ועל מה הם מכנים לכם אני מקווה שלא החזרת את הדרכון הגזעני של מדינת היהודים כי אחרת לאן תברח ????

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן