Skip to content

מתחם שירות חדש לקבוצת UMI בהשקעה של כ 30 מיליון שח

קבוצת UMI חנכה הבוקר את מתחם השירות המרכזי החדש של חברת AVIS בצמוד למטה הנהלת הקבוצה בלוד. בהקמת המתחם החדיש והמתקדם הושקעו כ- 30 מיליון ₪ והוא משתרע על שטח של כ-26 דונם מתוכם כ-18 דונם חניות עבור הרכבים המטופלים (600 חניות), 7 דונם סביבת עבודה, 82 עמדות עבודה וכ-700 מ"ר משרדים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת UMI חנכה הבוקר בצמוד למתחם מטה הנהלת הקבוצה בלוד את מתחם השירות המרכזי של חברת AVIS. המתחם החדש, מהמובילים בענף הרכב, ירכז מעתה את כלל הפעילות התפעולית והטכנית של צי הרכבים של מכירת הרכב, הליסינג וההשכרה של חברת AVIS.

מרכז השירות החדש של UMI. (צילום יח"צ, שגיא מורן)

דוד עיני, יו"ר ומנכ"ל קבוצת UMI , סקר את צמיחת הקבוצה לאורך השנים. בדבריו הדגיש עיני את שנת 2017, כאשר במהלך השנה החולפת עלתה חברת המזרח להחזקה מלאה באחזקות חברת UMI , הפיכתה של קבוצת UMI  לתאגיד מדווח וכן הושלם תהליך מיזוגה של Avis כחלק מהקבוצה ובניית מטה משותף ומרכזי בלוד.

בדבריו ציין דוד עיני כי: "קבוצת UMI  פועלת מיום הקמתה במטרה להיות גורם מוביל בתעשיית הרכב בישראל, תוך התמקדות בלקוחותיה, עובדיה ומתן שירות מקצועי, איכותי ואמין. חנוכת מתחם השירות המרכזי הינה אבן דרך נוספת ומרכזית בביסוס מעמדה של קבוצת UMI כחברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה ופועלת למתן שירות בסטנדרט חדש".

ציוד טכנולוגי מתקדם ביותר (צילום דן בר-דוב)

אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI  ומנכ"ל AVIS סקר את שוק הרכב החדש, היד השנייה, הליסינג וההשכרה במהלך העשור האחרון והתמורות שעבר. לוי הציג את רשימת לקוחות העוגן של אוויס וביניהם: eBay, Marvell, Google, Microsoft ורבים נוספים. עוד ציין בדבריו, כי AVIS מציעה נכון להיום למעלה מ-100 דגמים מ-14 יבואנים שונים, מולם היא עובדת ובכך מציעה מגוון רחב של רכבים ובסגמנטים שונים.

בהמשך  פרס אבישי לוי את החזון מאחורי מתחם השירות המרכזי החדש, שתכנונו החל עוד בשנת 2014 ובנייתו החלה בשנת 2016.  אבישי לוי ציין בדבריו: "מתחם השירות החדש הוקם לאחר תכנון ומחשבה רבה, הן ברמת השירותים שיינתנו, זרימת הטיפול ברכבים ממחלקה למחלקה וייעול תהליכי העבודה באופן מקסימלי.  מאחורי הקמת המתחם עמד החזון לרכז את כלל הפעולות התפעוליות של הקבוצה תחת קורת גג אחת, הצבת הלקוח במרכז ומתן שירות מתקדם, מעמיק ומקצועי יותר לכלל לקוחותינו בתחומי מכירת הרכב, הליסינג וההשכרה".

"במתחם השירות החדש הקפדנו על ארבעה אלמנטים עיקריים, הדגיש לוי: איכות- 127 בדיקות איכות קפדניות לכל כלי רכב המגיע למתחם, מקצועיות- הכולל תהליך תכנון עבודה קפדני, עבודה לפי תקנים ונהלים מתקדמים, פיקוח ובקרה ממחושבים, יעילות- בקרה ושליטה על מנת לייעל תהליכים, גמישות תפעולית מקסימלית המגובה בחדר בקרה מרכזי המבקר ומפקח על כלל הפעולות וחדשנות- ציוד חדשני מתקדם ותפיסה ירוקה.  במתחם צפויים לעבוד כ-80 עובדים המחולקים ל-8 מחלקות שונות: קליטת רכבים, קומפיוטסט, מכונאות, פחחות, צמיגים, פוליש ושטיפה, בקרת איכות וחדר צילום", סיכם אבישי לוי.

מתחם השירות משתרע על פני 26 דונם ( צילום יח"צ : שגיא מורן)

חברת Avis היא חברת הרכב המובילה בישראל ומציעה שירותיה בפריסה ארצית נרחבת ללקוחות עסקיים ופרטיים.  צי הרכב של AVIS  ישראל מונה כ-32 אלף כלי רכב, 33 סניפי מכירת רכב מבעלות קודמת המוכרים כ-15 אלף רכבים בשנה ו- 16 סניפי השכרת רכב.  לחברה 5200 סניפי השכרה, ב-165 מדינות ברחבי העולם, צי כלי רכב חדיש, נוכחות בכל נמלי התעופה המרכזיים, מערכות ניווט לוויני ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן