Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 08 בפברואר, 2018

צ'רלס מנסון: במוחו של מטורף, נערות פין-אפ: נקמת סמלי המין, רובוטריקים: האביר האחרון, Zoo 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 צ'רלס מנסון: במוחו של מטורף |Manson Speaks: Inside The Mind of a Madman, ערוץ ההיסטוריה

האם ייתכן כי צ'רלס מנסון, אחד הרוצחים הסדרתיים הנודעים לשמצה בהיסטוריה המודרנית, היה אחראי יחד עם כת מעריציו, למעשי רצח נוספים שטרם נתגלו עד היום? תעודה בת שני חלקים, ובמרכזה חשיפה של ראיות חדשות ומטלטלות, המעלות את האפשרות כי זרועה האכזרית של כת משפחת מנסון הגיעה למקומות נוספים, וגבתה את חייהם של קורבנות נוספים. בנוסף לסקירה מקיפה של אחד ממעשי הרצח הנודעים לשמצה בהיסטוריה האמריקנית, יוצרי התעודה חוקרים מקרי מוות מסתוריים נוספים שאירעו באותה מסגרת זמן, מגלים עדויות חדשות על אלימותו של מנסון והשפעתו על אחרים, וחושפים לראשונה 26 שעות של שיחות טלפון שניהל מנסון מהכלא, שמעולם לא שודרו עד היום, העשויים לשפוך אור חדש על מעשי הפשע שלו, כמעט חמישה עשורים לאחר שבוצעו.

22:00 נערות פין-אפ: נקמת סמלי המין | Pin-Up: The Revenge of a Sex Symbol, ערוץ Hot8

נערות פין-אפ: אובייקטים של שליטה גברית או מודל של העצמה נשית? הסרט סוקר את המהפכה המינית הנשית משנות העשרים ועד ימינו. הסרט סוקר את התפתחות הז'אנר של נערות פין-אפ, משנות העשרים ועד ימינו, ואת תפקידיהן ותדמיתן בעיני הציבור: דמויות שנועדו לעודד ולנחם חיילים שיצאו למלחמה אך גם נשים המייצגות את שחרור האישה ואת שבירת המוסכמות. צרפת, 2017.

רובוטריקים: האביר האחרון | Transformers: The Last Knight, סלקום TV 

החמישי בסדרת הסרטים של מייקל ביי. הפעם הרובוטריקים ובני האדם נמצאים במלחמה, כאשר אופטימוס פריים כבר איננו בסביבה. המפתח להצלת העתיד טמון בסודות העבר, בהיסטוריה הנסתרת של הרובוטריקים משחר כדור הארץ. שחקנים: מארק וולברג, אנתוני הופקינס, סטנלי טוצ'י, ג'ון טורטורו, ג'וש דוהמל. ארה"ב, 2017. סרט מלא רעש, אפקטים, צבעים וצלצולים, אך חסר כל תוכן או טיפת אינטליגנציה. ציון: 

Zoo 2, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 16 באוגוסט, 2016, בשעה 22:45 בערוץ Yes אקשן


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן