Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 11 בפברואר, 2018

המשפחה שהייתה לי, אפקט הפריון, רצח בפאב: להפוך כל אבן, עד קצה העולם, מאסטר שף ארה"ב 5, להרוג את המלך, אסקייפ 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:50 אסקייפ 2, ערוץ Yes kidZ + Yes VOD 

אליפות הארץ בחדרי בריחה בהנחיית עומר דרור חוזרת לעונה חדשה, מותחת יותר, מאתגרת יותר ומצחיקה לא פחות. 14 צוותים מכל רחבי הארץ הצליחו להיכנס לתחרות אחרי אודישנים מאתגרים (שצולמו וישודרו בפרק אודישנים מיוחד). הצוותים עומדים להיכנס לחדרים חדשים ומפתיעים מעולמות רחוקים ומסתוריים כמו: המלון הנטוש, מקדש האינקה, חדר המרגלים, חנות ממתקים, בית ספר לקוסמים ועוד… וכמובן לנצח את הקבוצה כנגד ואת השעון הרץ. הצוותים שיעלו לגמר הגדול יאותגרו ביום משימות מיוחד מחוץ לחדרים באולפן (בלוקיישן חיצוני) ועל הצוות המנצח נכריז באירוע גמר חגיגי שיצולם מול קהל. עורך ובמאי: יוסי קרן

21:50 המשפחה שהייתה לי | The Family I Had, ערוץ Hot8

כשבנה המחונן בן ה-13 רצח את בתה בת הארבע, לא היה לצ'ריטי בנט מושג איך להמשיך. היא התחילה מסליחה: לבן הרוצח, ובהמשך גם לאמהּ, שמערכת היחסים המורכבת ביניהן נחה על מצע של סודות, שקרים ומניפולציות. כשצ'ריטי, אמהּ ופריס, שנידון לארבעים שנות מאסר – שלושתם אינטליגנטים וכריזמטיים מאוד – מספרים את סיפוריהם האישיים, מתגלה התמונה המשפחתית הרחבה, המורכבת והדרמטית. אט אט עולים סיפורים מטרידים מן העבר, ואירועים שרק במבט מפוכח לאחור ניתן להבין איך עיצבו את ההווה. צ'ריטי מנסה להביט קדימה ויש לה תקווה חדשה, אבל גם היא מלווה בתהיות וחשש. ארה"ב, 2017.

22:00 אפקט הפריון | Fertility & Me, ערוץ הבריאות

מגישת הטלוויזיה, אלכס ג'ונס ובעלה צ'רלי, נישאו ב-2015. זמן קצר לאחר מכן החלו בניסיונות להרות. ג'ונס, בת 38, קראה רבות על בעיות הפריון בקרב נשים בנות גילה ופנתה לחקור את הסוגיה. בתכנית זו היא תחשוף את המהלכים המתקדמים ביותר של תעשיית ההתעברות, טכנולוגיית הפריון החדישה ביותר וגם דיווחים ישירים מחייה האינטימיים: לבטיה נוכח מבחר הטיפולים האפשריים, פחדיה מההשלכות והאפקט המצטבר על היחסים עם בן זוגה.

22:00 רצח בפאב: להפוך כל אבן | No Stone Unturned, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

חשיפת הטיוח הממשלתי מאחורי פרשיית הרצח בצפון אירלנד במהלך מונדיאל 1994. הניצחון של אירלנד על איטליה במונדיאל 1994 נשאר כל השנים כמקור לגאווה בשביל האירים, אך הזיכרון של אותו משחק גם מלווה בזיכרונות קשים. בשעות הערב של ה-18 ביוני, 1994, הגיעו שני חמושים של ארגון הטרור הלויאליסטי-פרוטסטנטי UVF לפאב בעיירה לוכאינאיילן שבצפון אירלנד והחלו לירות ללא אבחנה לעבר הנוכחים, שבדיוק צפו במשחק הראשון של נבחרת אירלנד נגד איטליה במסגרת הבית המוקדם במונדיאל. 6 גברים קתולים, חפים מפשע, נרצחו במתקפת הטרור. למרבה הפלא, איש מעולם לא הואשם ברצח. 20 שנה כבר עברו מאז שמשפחות הקורבנות ביקשו למצוא את האשמים. הבמאי אלכס גיבני ("הרולינג סטון: סיפורים מהקצה", "הסיינטולוגיה וכלא האמונה") יוצא למצוא את התשובות. מה שמתגלה בדרך למציאת הרוצחים הוא בעיקר כיצד תעלומת רצח יכולה להפוך לחקירה מסובכת ביותר כשהממשלה מסתירה את האמת. 111 דקות, אנגליה / ארה"ב, 2017.

22:00 עד קצה העולם | Into the Wild, ערוץ Yes3

מקנדלס, צעיר משכיל ממשפחה מבוססת, החליט יום אחד להיפטר מכל רכושו ולנתק קשר מכל מכריו. ללא כל רכוש הוא יצא למסע ארוך ומסוכן בטרמפים ברחבי אמריקה. הסרט היה מועמד לשני פרסי אוסקר והפסקול שהלחין אדי ודר הפך לקלאסיקה. שחקנים: אמיל הירש, קריסטן סטיוארט, ווינס ווהן, קתרין קינר, וויליאם הרט. במאי: שון פן. ארה"ב, 2007. פן יצר סרט מסקרן המתאר אדם בעייתי במצב עוד יותר בעייתי, תוך המרה יפה של הספר למדיום הקולנועי. ציון: 

22:15 מאסטר שף ארה"ב 5 | MasterChef US 5, ערוץ האוכל

השף גורדון רמזי, השף גראהם אליוט והמסעדן ג'ו בסטיאניץ' שבים לעונה נוספת של ריאליטי האוכל הנודע. גם הפעם ייערך חיפוש מקיף אחר הבשלנים הטובים ביותר באמריקה כאשר רק אחד יזכה, לאחר תחרות מפרכת, בתואר 'מאסטר שף'.

22:50 להרוג את המלך | Gunpowder, ערוץ Yes Edge + Yes London

קיט הרינגטון (ג'ון סנואו, "משחקי הכס") מככב ומפיק במותחן בריטי עתיר כוכבים, בו הוא מגלם את רוברט קטסבי (הרינגטון הוא צאצא ישיר שלו), קושר הקשר לרצוח את המלך ג'יימס. המיני סדרה בת שלושת החלקים מבוססת על הסיפור האמיתי של 'מזימת אבק השריפה' משנת 1605 – ניסיון קשר שבמסגרתו קבוצה של קיצונים קתולים ניסו לרצוח את מלך אנגליה ג'יימס הראשון, את משפחתו ואת מרבית האצולה הפרוטסטנטית ששלטה באנגליה, על ידי פיצוץ ארמון ווסטמיניסטר, בזמן טקס פתיחת הפרלמנט. הסדרה נוצרה על ידי הרינגטון ו-דניאל ווסט, ונכתבה על ידי הסופר הבריטי רונאן בנט.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן