Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 בפברואר, 2018

בייבי בוס, המאמן שרזה איתי 2, שני פנים לינואר, נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער ניו יורקי, שכונה אטומית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 בייבי בוס | The Boss Baby, ערוץ Yes5 

חייו של טים בן ה-7 משתנים בין רגע כשתינוק חדש מצטרף למשפחה. מהר מאוד מסתבר שהוא לא כמו כל תינוק אחר: הוא מגיע עם חליפה יפה ומחויטת ותיק ג'יימס בונד, התנהגות שחצנית ושתלטנית ותוכנית מדוקדקת לגבי העתיד לקרות – הוא עומד להראות לכולם איך מנהלים את העניינים. אחיו בן השבע ממש לא מת על הבוס החדש שהגיע למשפחה ועל העובדה שהוריו כבר לא נותנים לו את היחס שקיבל ממש עד לא מזמן. אבל כשהוא יגלה שבייבי בוס נמצא במשימה סודית, הוא יהיה חייב לשים את היריבות בצד ולצאת עם אחיו הטרי להרפתקה מטורפת. דיבוב לאנגלית: אלק בולדווין, טובי מגווייר, סטיב בושמי. דיבוב לעברית: חיים זנאתי, לירון ברנס, הדר שחף. במאי: טום מקראת' (שלושת סרטי "מדגסקר", "מגה מוח"). ארה"ב, 2017. מדובבים נפלאים באנגלית והרבה בדיחות שנונות לא מפצות על בדיחות פיפי-קקי רבות מדי. ציון: 

16:45 המאמן שרזה איתי Fit to Fat to Fit 2 | 2, ערוץ לייפטיים

עונה לשנייה לסדרה. חמישה מאמנים אישיים שחיים לפי החוקים הנוקשים של דיאטה ופעילות ספורטיבית, מקריבים את בריאותם הגופנית והנפשית והלייפסטייל לו הם רגילים, כדי לעזור לאדם שיקר להם לרדת במשקל. המאמנים יוצאים למסע מפרך לעלות במשקל במידה משמעותית בעצמם כדי שיוכלו להבין איך זה מרגיש להיות בעלי משקל עודף. ג'סי רוצה לעזור לבעלה ג'רמי לחזור לגזרה הישנה שלו ולאדם האתלטי והפעיל שהיה בעברו. פלישיה נחושה להתגבר על ההבדלים בינה לאחותה טוני כדי לעזור לה לרדת במשקל ולהרגיש טוב יותר. אריק רוצה לתמוך בחברתו, לורי, במסע שלה להמציא עצמה מחדש על ידי התגברות על התמכרותה לאוכל שהחלה לאחר הטרגדיה של מות בעלה. ווילי מקריב את גופו במטרה להחזיר למוטב את חבר שלו קווינסי, שנמצא במסלול מסוכן ומוצא את עצמו עם בעיות בריאותיות חמורות. קארי מנסה לעזור לחברתה פרניאל לחזור לכושר.

22:00 שני פנים לינואר | The Two Faces Of January, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 04 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:30 נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער ניו יורקי Norman: The Moderate Rise and Tragic Fall of a New York Fixer, ערוץ Yes5 

דרמה קומית נוגעת ללב על חולשה אנושית מעוררת חמלה, הרצון להיות משמעותי ומשפיע ומה אנחנו מוכנים לעשות בעבור כך. נורמן אופנהיימר הוא עסקן יהודי ניו יורקי, האיש שמתווך בין עמותות, אנשי עסקים ופוליטיקאים, שפוגש 'באקראי' בחנות נעליים בני יורק את מיכה אשל, חבר כנסת ישראלי. כעבור שלוש שנים כאשר מתמנה אשל לראש ממשלת ישראל, נורמן נהנה לראשונה בחייו מחיבור אמיתי למנהיג מדינה ומנסה לנצל את הדלת שנפתחה עבורו למחוזות ההשפעה. הוא משתמש בשמו של אשל כדי לקדם עסקה מורכבת שסופה כמעט ידוע מראש. שחקנים: ריצ'רד גיר, ליאור אשכנזי, סטיב בושמי, שרלוט גינסבורג, מייקל שין, נטע ריסקין, טלי שרון, דב גליקמן. במאי: יוסף סידר. ישראל / ארה"ב, 2016. תיאור אלגנטי נעים ומשעשע, הנהנה מהמשחק המצוין של גיר. ציון: 

23:00 פצצת אטום בחצר | שכונה אטומית Atomic Homefront, ערוץ Hot HBO


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן