Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 18 בפברואר, 2018

גולסטאריות, הבהלה לזהב: מים לבנים, הדיינר, האנשים הרעים, יפה בוורוד, המרוץ לדראג של רו פול 8, רו פול 8: הכל בחוץ, אובמה: השנה האחרונה, התוכנית של ג'ואל מקהייל עם ג'ואל מקהייל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:15 גולסטאריות, ערוץ Hot3

אחרי ארבע עונות בארץ ובעולם, חוזרת "גולסטאר", בעונה המורכבת כולה מנשים חזקות, שיודעות לשחק כדורגל ולעשות שמח. הגולסטאריות: כוכבת הילדים לירון רביבו ואחיותיה נוי ועמית – שלישיה מבטן ומלידה, הזמרת נסרין קדרי, המעצבת טובל'ה חסין, הזמרת ומלכת השירה בציבור עינת שרוף, הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, נציגת הקהילה הטרנסג'נדרית וכוכבת הריאליטי לשעבר בל אגם, שחקנית נבחרת ישראל לשעבר סילבי ז'אן והשחקנית והשוערת אגם שוסטר. הכל בניצוחם של המאמן האגדי וחלוץ העבר שייע פייגנבוים וכדורגלן העל ג'ובאני רוסו.

21:00 הבהלה לזהב: מים לבנים | Gold Rush: White Water, ערוץ דיסקברי

עמוק בלב המדבר המרוחק של אלסקה, יש זהב בשפע ואלו שמוכנים לעשות את העבודה המסוכנת והמלוכלכת, עשויים לגלות אוצרות טמונים. דקוטה פרד ו-דוסטין הארט, בוחנים את הגבולות עם שיטת כרייה מסוכנת יותר, ואולי משתלמת ביותר. המעקב אחר מקור הזהב יוביל אותם במעלה הנהר אל ההרים, אל תחנות הכרייה הנטושות והישנות, שם הם יצללו במים לבנים ובריכות צלילה מסוכנות. כריית זהב זה עסק מסוכן ואתה אף פעם לא יודע אם תגיע לפרס הנכסף, ועם צוות טירונים חדשים האם מיזם מים לבנים מסוכן יותר ממה שזה שווה?

21:10 הדיינר | The Diner, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

סדרה בת 4 פרקים, המציגה את תהליך הכשרתם של אנשים בעלי מוגבלויות בעולם המסעדנות. בהנחייתו של השף מישל רו ג'וניור ממסעדת 'לה גברוש' (שני כוכבי מישלן), עוברים הצעירים הכשרה בעולם המסעדנות והאירוח, רוכשים ניסיון ונאבקים למען השגת 'עבודת החלומות', שתאפשר להם להתפרנס בכבוד. ארבעה פרקים בני 60 דקות, בריטניה, 2017./
.

22:00 האנשים הרעים | Bad Hombres, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

מיהם האנשים שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מעוניין להרחיק מגבולות ארה"ב? בעימות הטלוויזיוני השלישי של טראמפ, במהלך מסע הבחירות לנשיאות ארה"ב, הוא התייחס אל ה-Bad Hombres (האנשים הרעים), שצריך להרחיק מגבולות ארה"ב. בסרט יוצא העיתונאי ההולנדי סטף בימנס למסע מגואטמלה לארה"ב, במסלול ההגירה הפופולרי ביותר בעולם, כדי להציג את הפנים של האנשים אליהם התייחס הנשיא ולנסות להבין מה הם בעצם מקווים למצוא בהגיעם לגבולותיה של 'ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות'. 54 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 יפה בוורוד | Pretty In Pink, ערוץ Yes3

תלמידת תיכון מבית קשה יום, שחייה משתנים כאשר בן עשירים מזמין אותה לדייט, וכשבמקביל מתגלה שידידה הטוב מאוהב בה בסתר. שחקנים: מולי רינגולד, ג'יימס ספיידר, אנדרו מק'קרתי. במאי: הווארד דויטש. ארה"ב, 1986. קומדיה אינטליגנטית וחמודה שהקדימה את זמנה, אשר נהנית מהמשחק החביב והמתוק של רינגוולד. ציון: 

22:45 המירוץ לדראג של רו פול 8 | RuPaul’s Drug Race 8, ערוץ Yes דרמה + Yes VOD

העונה השמינית של המירוץ לדראג של רו פול, ובין השופטים האורחים העונה נמנים: ניקול ריצ'י, דבי הארי ולהקת בלונדי, דוגמניות העל ג'יג'י חדיד ו-שאנל אימן, אגדת האר'אנ'בי – פיית' אוונס, מעצב העל – מארק ג'ייקובס, התמלילנית וכוכבת "פיץ' פרפקט" – אסתר דין, וכוכבת "אימפריה" – ויויקה איי פוקס.

23:30 רו פול 8: הכל בחוץ | Rupaul’s Drag Race: Untucked 8, ערוץ Yes Drama + Yes VOD

סדרת בת המראה את מאחורי הקלעים בזמן שהמתמודדות מחכות להכרעה, בה רובן נחשפות לסיפורי החיים של המתמודדות האחרות ולקשיים שחוו עד שהגיעו לסדרה. זו הצצה מרגשת ונטולת פילטרים לחייהם של המתמודדים ובמקרים רבים, מסבירה גם חלק מהמתיחויות והיריבויות שנוצרות בתוכנית הראשית.

אובמה: השנה האחרונה | The Final Year, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי על שנתו האחרונה בתפקיד של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. 89 דקות, ארה"ב, 2017.
.
התוכנית של ג'ואל מקהייל עם ג'ואל מקהייל | The Joel McHale Show With Joel McHale, נטפליקס | Netflix
חדשות חמות, תרבות פופולרית, מדיה חברתית, סרטוני וידאו מקוריים ועוד – את כל אלה תמצאו בתוכנית הקומית השבועית החדשה של ג'ואל מקהייל.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן