Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 20 בפברואר, 2018

אוכל ענק, מחיר המשלוחים, השבוע שעבר ג'ון אוליבר 5, אני לא מאדאם בובארי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אוכל ענק | Ginormous Food, ערוץ Food Network

תשכחו מארוחות מהירות מוגדלות – יש מנות ענקיות ברמה חדשה, ויש אוכל ענק. חובב האוכל, ג’וש דני, יוצא לגלות את כולן. הרפתקה גסטרונומית עצומה שנועדה למצוא את המנות הגדולות והטעימות ביותר באמריקה. ג’וש מתחיל בעיר הולדתו פילדלפיה ומגלה כריך סופרהירו במשקל 4 קילוגרמים. משם הוא ממשיך לבולטימור, שם מחכה לו הפיצה הגדולה במדינה. וזה לא הכול – יש גם ערימת פנקייקס במשקל 13.6 קילוגרמים לפני שג’וש יוצא לעיר ההיסטורית ריצ’מונד, שם כבאי לשעבר מכין משהו שמכונה 'עוצר הדופק'. דבר אחד בטוח: ג’וש יצטרך לשחרר את החגורה כדי להתמודד עם האוכל הענק.

22:00 מחיר המשלוחים | Freightened: The Real Price of Shipping, ערוץ Yes דוקו

מהו המחיר האמיתי שגובה מאתנו השימוש באניות המטען? למרות ההתפתחות הרבה בתעבורה האווירית, עדיין 90% מהמוצרים שאזרחי המערב צורכים מובלים אלינו מאזורים שונים על פני כדור הארץ בעזרת אניות מטען. תעשיית זו מהווה שחקן מרכזי בכלכלה העולמית ובלעדיה נתקשה לנהל את חיינו בעידן המודרני. עם זאת, ההתנהלות של תעשייה ענקית זו והרגולציה עליה עדיין נשארות מעורפלות בפני הציבור ומחיר רב נגבה כתוצאה מכך. בגלל גודלן העצום, אניות המטען לא יכולות להיכנס לנמלים העירוניים ולכן פעולותיהן מוחבאות בפנינו בעזרת מחסומים ונקודות ביקורת בלב ים. הסרט מעלה שאלות רבות הנוגעות להתנהלות של התעבורה הימית – מי הם האנשים שמושכים בחוטים בתעשייה הזו ששווה מאות מיליארדי דולרים? איך ראשי התעשייה משפיעים על קובעי המדיניות של התעבורה הימית? איך היא משפיעה על איכות הסביבה – מעל ומתחת לפני הים ואיך בכלל מתנהלים החיים של האנשים שחיים במשך שנים על גבי האניות? מסע מרתק ומדאיג בין ימים ואוקיינוסים המאיר את הפנים הרבות של השימוש באניות המטען ואת ההשלכות שלהן על כולנו. בימוי: דניס דלסטרק. 52 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 השבוע שעבר ג'ון אוליבר 5 | Last Week Tonight with John Oliver 5, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 19 בפברואר, 2018, בשעה 00:00 בערוץ Hot HBO + סלקום TV

22:00 אני לא מאדאם בובארי Wo bu shi Pan Jin Lian I Am Not Madame Bovary, ערוץ Yes3 

דרמה סאטירית, זוכת הסרט והשחקנית הטובים ביותר בפסטיבל סאן סבסטיאן. לי שואלין זוממת עם בעלה להתגרש כדי לזכות בדירה נוספת. אולם להפתעתה בעלה נוטש אותה מיד לאחר הגירושין, נישא לאחרת ואף מפזר שמועות מרושעות עליה. היא מחליטה לצאת למאבק לטיהור שמה, מול ממסד גברי ומפלה. שחקנים: פן בינגבינג. במאי: פנג שיאוגנג. סין, 2016. סרט אמנותי שלאו דווקא מתאים לכל הצופים, אך בהחלט סאטירה מעניינת עם מסר חברתי מסקרן. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן