Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 21 בפברואר, 2018

הליצן העצוב 3, בייבי בום בריטניה 5, דייס 2, מדירה לטירה 3, לחנך את דידי ריקס, החיים לפי סם, סימן חיים, מוצרט בג'ונגל 4, נשכח, בושוויק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הליצן העצוב 3 | Baskets 3, ערוץ Yes Edge + Yes VOD

הקומדיה שיצרו יחד לואי סי.קיי, זאק גלאפיאניקיס ו-ג'ונתן קריסל עבור רשת FX חוזרת בעונה שלישית. ספוילר – כריסטין רוכשת את הרודיאו המקומי ופותחת עסק משפחתי במחשבה שעבודה משותפת תקרב בין בני משפחתה. כעת היא נשיאת הרודיאו והמנכ"לית שלו שמעולם לא ביקרה במקום קודם לכן. לצ'יפ יש הופעה באורך מלא בפעם הראשונה מזה זמן רב, אבל בקושי מצליח להעביר שיחת טלפון, שלא לדבר על גיוס ליצנים להופעה. ואפילו שדייל הוא היחיד במשפחה שאי פעם ניהל עסק, אף אחד לא מקשיב לו – לא בני משפחתו, העובדים או הסוסים.

22:00 בייבי בום בריטניה 5 | One Born Every Minute 5, ערוץ הבריאות

עונה חדשה למקור הבריטי של ריאליטי הילודה הפופולרי. במהלך העונה הנוכחית נזכה למבט מעמיק אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים בבריסטול. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו למרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:30 דייס 2 | Dice 2, ערוץ Yes Edge + Yes Binge

הקומדיה מבית Showtime, שנוצרה על ידי סקוט ארמסטרונג ("רוד טריפ"), בכיכובו של קומיקאי העבר אנדרו דייס קליי – ומספרת סיפור חצי אוטוביוגרפי על חייו, חוזרת בעונה שנייה. בין השחקנים האורחים העונה: דויויד ארקט, רון ליוינסטון, מיקי רורק.

22:48 מדירה לטירה 3 3 Escape to The Chateau, ערוץ החיים הטובים 

דיק סטרוברידג' ו-איינג'ל סטרוברידג' ממשיכים בפרוייקט שיקום הטירה הצרפתית. במהלך העונה הנוכחית יחל הזוג בשיפוץ 20 החדרים הנותרים, ירכשו טרקטור לעבודה על הגן הפראי, יעצבו חדר שינה עם קירות שחורים ומראות, ויבחנו שיטות לגידול פטריות כמהין.

לחנך את דידי ריקס | The Education of Dee Dee Ricks, סלקום TV

מיליונרית מניו יורק שחלתה בסרטן השד מדגישה את השילוב הקטלני של סרטן ועוני. ארה"ב, 2012.

החיים לפי סם | Life According to Sam, סלקום TV

סיפורו של סם ברנס, שסבל ממחלה שגורמת לו להיראות קשיש למרות שהיה בן 17 בלבד, היה צריך להשתתף כאורח כבוד במשחק של קבוצת הפוטבול האהובה עליו, אך המחלה הכריעה אותו לפני שהספיק. אלפי אנשים שעקבו אחרי סיפורו ספדו לו, והקבוצה הקדישה לו את הניצחון. ארה"ב, 2013.

סימן חיים | Life, סלקום TV 

מותחן עתידני. צוות בתחנת חלל בינלאומי מגלה עדות לחיים על מאדים. אולם במהלך המחקר, צורת החיים הופכת למתוחכמת משחשבו ומעמידה את חיי הצוות בסכנה. שחקנים: ריאן ריינולדס, ג'ייק ג'ילנהול, רבקה פרגוסון. במאי: דניאל אספינוזה. ארה"ב, 2017. הסרט גורם לכסיסת ציפורניים כשהמתח גואה והלב פועם כשהעלילה לא נופלת לחורים שחורים גדולים למדי. ציון: 

מוצרט בג'ונגל 4 | 4 Mozart in the Jungle, סלקום TV

הסדרה שהפכה לקלאסיקה חוזרת בעונה רביעית.

נשכח | Forgotten, נטפליקס | Netflix

סרט מקורי. ג'ין-סוק יוצא לגלות את האמת מאחורי החטיפה של אחיו, שחזר אדם אחר ולא זוכר מה קרה ב-19 הימים האחרונים. שחקנים: קאנג, מו-יול קים, יאנג-היי נא. במאי: האנג-ג'ון ג'אנג.

בושוויק | Bushwick, נטפליקס | Netflix

טקסס שפורשת כמדינה מארצות הברית ומתחילה מלחמת אזרחים ברוטלית עם מדינות שכנות לה. שחקנים: דייב בטיסטה, בריטני סנו, אנג'ליק זמברנה. במאים: קארי מורניון, ג'ונתן מילוט. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן