Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 22 בפברואר, 2018

רצח קנדי: המידע החדש, תעופה בחקירה 17, לשנוא את השכן, המקום הטוב 2, Hitler's Circle of Evil
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 רצח קנדי: המידע החדש | JFK Declassified: The New Files, ערוץ ההיסטוריה

ב-26 באוקטובר 2017, שיחרר הממשל הפדרלי בארה"ב לעיון הציבור אלפי מסמכים שהיו חשאיים עד עתה, העוסקים בהתנקשות בנשיא ארה"ב, ג'ון קנדי, ב-22 בנובמבר 1963. האם במסמכים שהיו מוסתרים מעיני הציבור עד עתה, קיים מידע חדש השופך אור על אחד מהאירועים הבולטים והמשמעותיים במאה ה-20? בספיישל בוחן קצין ה-CIA הוותיק בדימוס, בוב באר (שעמד בראש צוות החוקרים בסדרה "רצח קנדי: תיק בחקירה"), את המסמכים המטלטלים ביותר שהותרו לפרסום, וישווה את המידע שמתגלה בהם, אל מול החשיפות שנתגלו בסדרה. בעקבות כך, באר מתחקה בעקבות פריטי המידע המעניינים ביותר העולים מתוך המסמכים החשאיים, ומנסה להגיע לתשובה סופית שתענה על אחת התעלומות הגדולות ביותר של ההיסטוריה המודרנית.

22:00 תעופה בחקירה 17 | Air Crash Investigation 17, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

בכל פעם שמטוס מתרסק, צוות מומחים מנסה להבין מה הביא לתאונה. בעונה ה-17 של תעופה בחקירה נסקרים אסונות טיסה נוספים. התיעוד כולל עדויות מפי ניצולים ועדי ראייה, שחזורים, הדמיות מחשב וראיונות עם המומחים שקבעו מה אירע.

22:00 לשנוא את השכן | Hate Thy Neighbor, ערוץ Viceland (פרטנר TV)

במדינה שקועה בשינויים פוליטיים ובמערבולת חברתית, הקומיקאי הבריטי ג'מאלי מאדיקס הנמצא בארה"ב, מבלה עם כמה מן הדמויות השנויות במחלוקת ביותר בארה"ב, תנועות עוינות וקבוצות קיצוניות, בניסיון להבין את שורשי המחלוקות והעמקים העמוקים המדינה.

23:30 המקום הטוב 2 | The Good Place 2, ערוץ כאן 11

עונה שנייה לקומדיה המדמה את החיים אחרי המוות. ספוילר – לאחר האירועים והגילויים של העונה הראשונה תחושת דז'ה וו מרחפת באוויר. מייקל (טד דנסון), הארכיטקט השאפתן של המקום הטוב, מחק את זיכרונם של אלנור (קריסטן בל) וחבריה. הם מסתגלים שוב לחייהם, ואינם יודעים שכבר חוו אותם בעבר. כל זה, עד שאלנור מגלה רמז שהשאירה לעצמה ושיעזור לה להשלים את התמונה המלאה.

Hitler's Circle of Evil, נטפליקס | Netflix

סדרה בעשרה פרקים. סיפור עלייתו ונפילתו של הרייך השלישי, מתואר כמו הדרמה האמיתית: דרך היחסים האישיים של המשפיעים של המפלגה הנאצית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן