Skip to content

הוארך מעצר בעל מכון שיזוף החשוד בצילומי סתר של לקוחותיו

מעצרו של תושב הקריות בן 39 החשוד בצילום בסתר של נשים וקטינות בעירום, הוארך בבית משפט מחוזי בחיפה לאחר שבית משפט שלום שחררו הבוקר למעצר בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב קריית אתא  (39) שנעצר אמש בחשד כי צילם  באופן סמוי נשים וקטינות במכון שיזוף,  הוארך היום (שישי) בצהריים עד יום ראשון הקרוב, זאת לאחר שהמשטרה – תחנת זבולון, הגישה ערער על החלטת בית משפט השלום לשחררו.
אמש נעצר בעל מכון השיזוף על ידי המשטרה לאחר שהתקבלו תלונות כי התקין מצלמות נסתרות במכון השיזוף שבבעלותו וצילם אותן באופן סמוי כשהן מתארגנות ומתלבשות.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

במשטרת תחנת זבולון התקבלו, כך נטען על ידי המשטרה, במהלך היום תלונות ממספר בנות, חלקן קטינות, בדבר מציאת מצלמה הממוקמת באופן מוסתר במכון שיזוף בקריות, תוך חשד כי תיעדה אותן בעירום בעת התארגנות להליך השיזוף.

צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

עם קבלת התלונות, פתחה תחנת זבולון בחקירה, במסגרתה עצרו את בעל מכון השיזוף לחקירה – תושב הקריות בן 39. החשוד שהכחיש את החשדות נגדו יובא מחר לבית משפט השלום חיפה, להארכת את מעצרו.
הבוקר הובא החשוד לבימ"ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו, שם טענה סניגורית החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, עורכת הדין תמי אולמן כי המשטרה לא הציגה בפני בית המשפט שום ראיה מוחשית לחשדותיה. מצלמות האבטחה שנתפסו ככל הנראה לא עבדו, הקלטות והמחשב לא היו מחוברים למצלמות ובידי המשטרה לא היו ראיות לצילומי הסתר בהן הוא הוחשד. משכך ביקשה עורכת הדין לשחררו למעצר בית. שופטת בית המשפט כרמית פאר-גינת, החליטה לשחררו למעצר בית מלא ובערבות כספית. אך המשטרה ערערה ובקשה עיכוב ביצוע ובית המשפט המחוזי קיבל את הערער והאריך את מעצרו של בעל מכון השיזוף.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן