Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 28 בפברואר, 2018

ככה זה, דרדסים: הכפר האבוד, היא, תרגיל לשוטרים מתחילים, קינג ארתור: אגדת החרב, פורשים בסטייל, The Chase
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ככה זה, ערוץ Yes Edge + Yes VOD

סדרה חדשה מאת ובכיכובם של דנה מודן ו-אסי כהן. היא חרדתית הוא דכאוני ושניהם איבדו כל אמון באהבה, אך מגלים שגם כשנדמה שהעולם מפנה לך עורף, החיים מלאים בהפתעות. השניים מגלמים שכנים, שלמרות מאמציהם הכנים להתעלם זה מזו, מוצאים את עצמם שוב ושוב נאלצים להתמודד יחד עם סיטואציות מביכות ומשעשעות שמחברות ביניהם בעל כורחם. הסדרה תלווה אותם בדייטים מהגיהנום, במפגשים עם האקסים, בהיתקלויות עם הילדים, במאמציהם הפאתטיים לחזור ולהיות הצעירים המגניבים שמעולם לא היו. כל זה במבט קומי, מריר-מתוק, נוגע ללב ולעתים גם כואב. במאי: רם נהרי.

22:00 דרדסים: הכפר האבוד | Smurfs: The Lost Village, ערוץ Hot פאן + סלקום TV

בעקבות מפה מסתורית יוצאים דרדסית וחבריה למסע במעמקי היער האסור והקסום, המלא ביצורים מופלאים ומכושפים. מטרתם היא למצוא את הכפר האבוד לפני המכשף הרשע גרגמל. האם יצליחו? רכבת הרים של הרפתקאות וסכנות תביא אותם לגילוי הסוד השמור ביותר בהיסטוריה הדרדסית. דיבוב לאנגלית: דמי לבאטו, ריאן ווילסון, ג'וליה רוברטס. דיבוב לעברית: עינת אזולאי, קובי מימון, עדי ביטי. במאי: קלי אסברי. ארה"ב, 2017. הסרט קצבי, מהיר, מלא בפעולה, הרפתקאות ורגעים קומיים – בעיקר לצעירים. ישנן כמה סצינות מתח, מעט קודרות יותר, ואפילו סצינת קרב לקראת הסוף, אבל שום דבר רציני יפחיד את הקטנטנים. ציון: 

22:00 היא | Elle, ערוץ Yes1

מותחן מעורר מחלוקת מהבמאי פול ורהובן ("אינסטינקט בסיסי"), בכיכובה של איזבל הופר, שהייתה מועמדת על תפקידה לפרס האוסקר. מנהלת חברה מצליחה מותקפת בביתה על ידי אדם במסכה. בעוד היא מנסה להמשיך בחייה כרגיל – נפגשת עם מאהבה, רבה עם בנה ועם בת זוגו הקפריזית, מנסה להשיק משחק מחשב אלים ומיני עם שותפתה – מתפתח בינה לבין התוקף האלמוני משחק כוחות מסוכן שעלול בכל רגע לצאת משליטה. צרפת, 2016. סרט לא פשוט לצפייה, המטשטש בין ארוטיקה לסאדו-מזוכיזם, אבל בלי בושה גולש גם לתוך סוגת הפילם נואר. ציון: 

22:00 תרגיל לשוטרים מתחילים | CHiPs, ערוץ Yes2 + סלקום TV

קומדיית אקשן המבוססת על סדרה ותיקה. אופנוען חובב אקסטרים וסוכן פדרלי סמוי מצטרפים לסיירת התנועה בקליפורניה. כשחשד לשחיתות מרחף מעל היחידה, הצמד הבלתי אפשרי חייב למצוא את המעורבים בפרשה. שחקנים: מייקל פנייה, קריסטן בל, אדם ברודי. במאי: דקס שפרד. ארה"ב, 2017. הסרט רדוד, אינו מצחיק ואף מבייש את סדרת הטלוויזיה המקורית. ציון: 

קינג ארתור: אגדת החרב | King Arthur: Legend of the Sword, סלקום TV

גרסת אקשן לאגדה הידועה אודות אבירי השולחן העגול. לאחר מות אביו והשתלטות דודו על המלוכה, נמלט ארתור מהארמון. שנים אחר כך, ארתור גדל להיות פורע חוק אך כשמגיע תורו להוציא את החרב מהאבן, הוא מבין שעליו להשלים עם ייעודו האמיתי. הוא יהפוך את היוצרות בממלכה וייגרר בעל כורחו להכיר בגורלו ולהילחם עליו. שחקנים: צ'רלי הונאםג'וד לאואריק באנה. במאי: גאי ריצ'י. ארה"ב, 2017. עיבוד חדש וקיצוני של הקלאסיקה הישנה, כנראה עבור הקהל הצעיר של היום, ולא בהכרח עבור המבגורים, שגדלו על האתוס והמיתוס. ציון: 

פורשים בסטייל Going In Style, סלקום TV


עיבוד חדש לסרט המצליח באותו השם משנת 1979 – ווילי, ג'ו ואל הם החברים הכי טובים, כבר למעלה מ-60 שנה. כשהם מגלים שהבנק שיחק על כספי הפנסיה שלהם – והפסיד, הם מתכננים שוד במטרה להשיג את מה ששייך להם. הבעיה העיקרית שניצבת בפניהם היא איך הם יוציאו את השוד אל הפועל, במיוחד כשהם כבר נושקים לגיל 80. שחקנים: מייקל קייןמורגן פרימןאלן ארקין. במאי: זאק בראף. ארה"ב, 2017. על אף השחקנים המוכרים בתפקידים הראשיים, רק חלק מהבדיחות מצחיקות והסרט לא תמיד זורם. ציון: 

The Chase | 반드시 잡는다, נטפליקס | Netflix

מותחן פשע קוריאני על סוכן נדל"ן החובר לבלש לשעבר כדי לרדוף אחר אדם שביצע פשע לפני כ-30 שנה. במאי: קין הונג-סאן. 110 דקות, קוריאה הדרומית, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן