Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (22.2)

המדור מטייל הפעם בין קטניות חדשות לבין מארזי איפור לפורים, ונותן את חוות הדעת על כל אחד ואחד מהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטניות של מאסטר שף

המותג הישראלי ממשיך להשיק מוצרים שמיוצרים במדינות שונות בעולם. הפעם מדובר בקטניות, שמקורן באיטליה – עדשים ירוקות, שעועית אדומה, שעועית לבנה גדולה וגרגירי חומוס, שמגיעות בקופסאות שימורים של 400 גרם כל אחת, מוכנות לאכילה. אתם תשמחו לדעת שהשעועיות אינן מכילות רוטב, בניגוד למה שמקובל אצל המתחרים הוותיקים, ואם העדשים הירוקות הפתיעו אתכם, אתם לא טועים – זו הפעם הראשונה שעדשים ירוקות מוצעות מוכנות לאכילה. כל הקטניות אכן מבושלות במידה הנכונה, כך שאפשר לאכול אותן כתוספת או להתשמש בהן לסלט.

עד 6.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: אסף לוי

Protect Plus של בליסטקס

העונה הקרה הביאה לשוק את המוצר הזה, המבקש להגן על השפתיים מפני פגעי מזג האוויר. כלומר, לא רק גליצרין המספק לשפתיים לחות, אלא גם הגנה מפני חום בעזרת שמן נבט חיטה, הגנה מפני רוחות באמצעות צמח הקנדלילה,  והגנה מפני השמש בדרגת SPF30. התוצאה? יש לשפתון הזה טעם חביב ומרקם שקל למרוח אותו. הוא אכן מספק לחות ומידה מסויימת של הגנה, כל עוד זוכרים למרוח אותו כל הזמן.

14.9 שקלים ל-4.25 גרם. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

צילום: יח"צ

BroomX של יפתח ועומר חבלין 

שני האחים הישראלים פיתחו את המטאטא הזה, ואנחנו לא מבינים איך לא נוצר עד היום. מדובר במנגנון מכאני פשוט יחסית, שמאפשר להרחיב את המטאטא. כך, כאשר הוא סגור, רוחבו דומה לרוחב מטאטא רגיל, אך כאשר הוא פתוח, גודלו כפול. זה מהווה יתרון לשטחים שיש בהם אזורים צרים, ויתרון גדול למי שרוצה לקצר את משך העבודה כולה, שכן השימוש במטאטא במצב הפתוח שלו מאפשר ניקוי שטח גדול יותר באותו פרק זמן. המנגנון עצמו נוח מאוד לפתיחה ולסגירה, וראש המטאטא עצמו לוכד היטב את הלכלוך מהרצפה.

74.9 שקלים. להשיג ב-ACE, הום סנטר וב-www.pichefkes.co.il.

צילום: יח"צ

סרום לחידוש תאים של JEUNESSE GLOBAL ISRAEL

החברה הישראלית השיקה מוצר חדש, כחלק מסדרת LUMINESCE – סרום לעור הפנים, המשלב נוסחה מוגנת בפטנט של רכיבים טבעיים. אלו אמורים לעזור לאיחוד גוון עור דהוי ומכוסה כתמים, לסייע בהחייאת נוגדי החמצון והוויטמינים ובכך לעזור בחידוש רמות הלחות בעור, ולסייע לעיכוב הופעתם של תהליכי ההזדקנות באמצעות צמצום הקמטים העדינים וקמטי ההבעה העמוקים. מה קורה בפועל? יש לסרום מרקם קליל יחסית, הוא נספג במהירות ומספק לחות למשך זמן ממושך. העור בזכותו אכן נראה אחיד יותר בגוון שלו ובאופן כללי יותר מלא חיים. היתה השפעה קלה על מראה הקמטוטים, אבל הקמטים העמוקים יותר נותרו כשהיו.

620 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג אצל המפיצים המורשים, 09-8999766.

צילום: יח"צ

ערכות איפור לילדים של kimyon

חברת ד. קרמר משווקת שתי ערכות איפור חדשות וייעודיות לילדים, המכילות מוצרים נטולי פארבנים ורכיבים רעילים, שכולם ניתנים לשטיפה במים וסבון. ערכה אחת כוללת שמונה צבעי פנים וגוף, ספוגית איפור ושבלונות לציור; והשניה כוללת ארבעה צבעי פנים וגוף זוהרים, שמונה צבעי פנים וגוף וספוגיות איפור. כל הצבעים, חשוב לציין, מתאימים לבני שלוש ומעלה והם מיועדים לעור הגוף והפנים. הערכה אותה ניסינו שימשה היטב את ההורים באיפור הילדים עם תחפושות החג, בעיקר הודות לקלות המריחה כמו גם למגוון הצבעים המספק. ההסרה של האיפור, כמובטח, היתה קלה מאוד.

25-30 שקלים. להשיג בפארמים ובחנויות הפנינג.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן