Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 01 במרץ, 2018

מנדלבאום בלש פרטי, מלכי הבריכות, בונים בתים על עצים 3, קולוסאל, לרדת בגדול ארה"ב 13, בידיים טובות, ההיסטוריה הלא ידועה של ארצות הברית, נטפליקס | Netflix
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 מנדלבאום בלש פרטי, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

סיטקום בילוש קומי בכיכובם של יניב פולישוק ו-גאלה קוגן. כאשר גלית וולפסון היפה והמבריקה רוצה להגשים את חלומה ולהיות בלשית, היא רוכשת משרד בבניין משרדים בדרום תל אביב ופותחת משרד חקירות. מאחר שאיש לא לוקח אותה ברצינות בגלל יופייה, היא מגייסת לכוחותיה את גרי מנדלבאום שישמש כ'פנים' של המשרד. יחד הם פותרים שלל תעלומות בלשיות בהומור רב, שרק גרי המבורגרי יכול לספק.

21:00 מלכי הבריכות | Pool Kings, ערוץ Travel Channel

הסדרה עוקבת אחר כמה מאדריכלי המים המדהימים באמריקה, כשהם יוצרים בריכות שחייה מיוחדות. קלי קבינס ובניו, כריסטיאן וקמרון, יוצאים לדרך עם פארק מים בהשראת פיראטים וחופרים בריכה באווירת מכרות. באריזונה, ג'רומי וג'יי יוצרים בריכה עם שלושה מפלים מרהיבים וברביקיו. בטקסס, קייל בונים בריכה ייחודית. ובטנסי הם מתקינים מטבח חיצוני ענק ובר שאפשר לשחות אליו.

22:00 בונים בתים על עצים 3 | The Treehouse Guys 3, ערוץ Travel Channel

הצטרפו ל-ג'יימס רות ול-כריס האק ולצוות שלהם כשהם בונים בתי עץ מפנקים. בעונה השלישית הצוות בונה גשר במסצ'וסטס, מסתור לביגפוט באמצע ארץ הביגפוט ומדרגות לולייניות העשויות מגזע עץ ענק במונטנה – וגם בונים את הבית הגדול ביותר על עץ עד כה בלב הרי בלו רידג'.

22:00 קולוסאל | Colossal, ערוץ Yes2

שילוב מפתיע ומקורי בין קומדיית יחסים לסרט אסונות. לאחר שבן זוגה זרק אותה, חוזרת גלוריה לעיירת ילדותה ומחדשת את הקשר עם הברמן המקומי. זמן קצר אחר כך, כאשר בצד השני של העולם מופיעה מפלצת ענקית ומחריבה את סיאול. מגלה גלוריה לתדהמתה שהיצור המסתורי קשור בדרך כלשהי אליה. שחקנים: אן האתוויי, ג'ייסון סודייקיס, דן סטיבנס, טים בלייק נלסון. במאי: נאצ'ו ויגלונדו. ארה"ב, 2016. שילוב של סיפור אהבה עם סרט אסונות ומפלצות באופן מבדר ומיוחד. ציון: 

22:00 לרדת בגדול ארה"ב 13 | The Biggest Loser 13, ערוץ הבריאות

המתמודדים בסדרה סובלים מעודף משקל ומתחרים על פרס של 250,000 דולר שיינתן למי שישיל את המרב ממשקלו. אל המאמן הוותיק בוב הארפר יחבור בשנית מאמן הסלבס דולבט קווינס.

22:50 בידיים טובות | Trust Me, ערוץ Yes Edge

מיני סדרה חדשה בארבע חלקים מבית BBC. האחות המנוסה, קאט הארדקר (ג'ודי ויטאקר, "דוקטור הו" החדשה), גרושה המגדלת לבדה את ביתה הקטנה מפוטרת מעבודתה בבית אבות לאחר שחשפה סדרת בעיות בטיפול בחולים. ברגע של ייאוש היא גונבת את זהותה של חברתה הטובה ד"ר אלי סאטון ועוברת לאדינבורו, שם היא מתחזה לרופאה ומתחילה לעבוד בבית החולים המקומי. כד"ר סאטון, היא הופכת לחלק חשוב ממחלקת הטראומה של בית החולים ובניגוד לרצונה מתאהבת בעמיתה, ד"ר אנדי ברנר (אמון אליוט, "קליקה"). במטרה להימנע מחשיפת ההונאה שלה, היא נאלצת להמשיך ולשקר לא רק בעבודה אלא גם בבית עם אנדי וככל שהיא נכנסת לדמותה של אלי, היא צריכה לספר יותר שקרים. איך קאט תצליח לשמור על הגבר המושלם והחיים המושלמים כשהיא חיה בשקר? 

ההיסטוריה הלא ידועה של ארצות הברית | The Untold History of the United States, סלקום TV

סדרה בת 10 פרקים של הבמאי אוליבר סטון, בה הוא מתאר סיפורים שלא דווחו בתקשורת בתולדות ארצות הברית ואף עיצבו את אופייה עד היום.
נטפליקס | Netflix

סדרת מקור של נטפליקס – ת'אנדר 21 | 21 Thunder – שחקנים ומאמנים של קבוצת כדורגל ממונטריאול מטפחים חלומות על המגרש ומתמודדים עם אהבה, פחד, תשוקה ואלימות בחיים האישיים. שחקנים: סטפני בנטעמונאל קבונגואנדרס ג'וזף. יוצרים: ריילי אדמס, קנת הירשאדריאן וילס

סטנד-אפ מקורי של נטפליקס – עאדל כראם: על הבמה בביירות | Adel Karam: Live from Beirut – היישר מקזינו לבנון, השחקן והקומיקאי הלבנוניעאדל כראם מגיש לנו בדיחות ללא מעצורים על הרגלי נישוק, קולונסקופיה וכוכב פורנו בשם רוקו. 
סדרות ממשיכות  אומת הזומבים 3 | Z Nation 3 – עונה שלישית לסדרת המדע בדיוני. צוות של לוחמים יוצא למשימה מסוכנת: עליהם להעביר מניו יורק לקליפורניה את האדם היחיד שלא נפל קורבן לנגיף זומבי קטלני, בתקווה שהמפתח לחיסון בידיו.
הופעה מוזיקלית – Hans Zimmer: Live in Prague – המלחין הקולנועי המופלא בהופעה עם 72 נגנים בעיר פראג – מיטב שיריו ופסקוליו.

אנימה – 
The Disastrous Life of Saiki K – אנימה פנטזיה יפנית. סאיקי הוא מדיום שלא אוהב תשומת לב, אבל הוא מוקף בחבורה של דמויות מאוד צבעוניות.

תוכניות ילדים – ליאו וטיג | Leo & Tig: סדרת ילדים מונפשת על צמד נמרים חברותיים; Barbie Dolphin Magic – סרט ילדים. הבובה ברבי וחברותיה עושות השתלמות בריף הדולפינים; אודבודס Oddbods – שבעה חברים פרוותיים וצבעוניים שגרים בעיירה אודסוויל אוהבים לשחק, לצאת להרפתקאות ולהשתתף במעשי קונדס יצירתיים.

סדרות רכש – Saimdang, Memoir of Colors – סדרת דרמה קוריאנית אודות קליגרף ידוע שחי במאה ה-16סדרות ישראליות (עונות נבחרות) – עבודה ערבית | Arab Laborארץ נהדרת | What A Wonderful Countryכפולים False Flagשחקן זר | Importedצומת מילר | Miller's Crossingהתסריטאי The Writerיום האם | Mother's Dayחטופים Prisoners of Warפלפלים צהובים The A Wordסברי מרנן | Your Family or Mineמה זה השטויות האלה? | ?What's This Bullshitלהיות איתה The Baker and the Beautyרמזור Traffic Light; הפרלמנט | The Parliamentהמתמחים Residentsנופלות על הרגליים | Clues; בום Boom; החדש של עומרי גורדון | Plan B; כחולים Police Force.

סדרות לייפסטייל – ?How Safe Is Your House: סדרה של ה-BBC החוקרת אחר בטיחות בבתים וצדה קבלני עבודה מפוקפקים; עונה שלישית של Mary Portas: Secret Shopper: עונה שלישית לסדרה שבה מארי פורטס מלמדת בעלי וצוותי חנויות – איך לשפר את השירות; עונה שלישית שלLove Your Garden: עונה שלישית לתוכנית הלייפסטייל הבריטית על איך לשפר את חזות הגינה; עונה שנייה של Big Dreams, Small Spacesעונה שנייה לתוכנית הגינון הבריטית מבית ה-BBC, בהנחייתו של מונטי דון.

סרטי קולנוע – 
גולשים על הירח Capture the Flag – סרט אנימציה לכל המשפחה על חבורת אסטרונאוטים צעירה הנשלחת לירח כדי להגן עליו מפני גנב משוגע; צ'אפי Chappie – סרט פשע בדיוני. צ'אפי הוא ילד מוכשר, עילוי של ממש, אבל יש דבר אחד שמפריד בינו לבין השאר – צ'אפי הוא רובוט. הוא הרובוט הראשון בעולם שמסוגל להרגיש ולחשוב באופן עצמאי. סיפורו של צ'אפי ישנה את האופן בו העולם מסתכל על רובוטים ועל בני האדם לנצח; חתולים בצמרת | The Aristocats – סרט אנימציה משנת 1970 של וולט דיסני – חייה של משפחת חתולים בפריז של שנת 1910;  Maximum Ride – סרט פנטזיה המבוסס על סדרת ספרי נוער מצליחה. שישה ילדים מכונפים עפים ברחבי המדינה לחפש אחר מקורותיהם; Approaching the Unknown– סרט דרמה בדיוני. אסטרונאוט אמריקני בהכנות לקראת טיסה למאדים; The Duel – דרמת מערבון עם וודי הרלסון ו-ליאם המסוורת'. שוטר בטקסס חוקר מספר מקרי מוות מוזרים בעיירה הקטנה הלנה. Love Beat Rhymes – סרט מוזיקלי. הראפרית קוקו נרשמת לשיעור שירה פיוטית בתקווה שמילות שיריה ירשימו את המורה, אך הוא מלמד אותה לחפש אחר משמעות ואהבה.

תוכניות תיעודיות – Einsatzgruppen: The Nazi Death Squads – סדרה תיעודית הבוחנת את הרצח ההמוני של יהודים, צוענים ואסירים רוסיים במזרח אירופה; Kill Hitler! The Luck of the Devil – תיעודי. במהלך הקריירה שלו, 30 פעם ניסו להתנקש בהיטלר. בסוף הוא עשה זאת לבדו. Hondros – סרט תיעודי אודות צלם המלחמות הנודע, כריס הונדרוס, שנהרג בעת מילוי תפקידו בלוב בשנת 2011. נשים במלחמה 1939-1945 Elles étaient en guerre 1939-1945 – סיפוריהן של נשים יוצאות דופן, שהפגינו אומץ לב בקו החזית של ההיסטוריה, במהלך מלחמת העולם השנייה באירופה. במאים: פביאן בזיאט, הוגו ננסי. מהומות לוס אנג'לס | LA 92 –  רודני קינג, נהג ממוצא אפרו-אמריקני, הוכה באכזריות על ידי שוטרים, לאחר מרדף אחריו בלוס אנג'לס באביב 1991. למרות הצגת סרטון שתיעד את הארוע, במהלך המשפט, זיכה חבר המושבעים את השוטרים. בעקבות כך, פרצו בעיר מהומות, שנרשמו כמהומות האזרחיות הגדולות ביותר בהיסטוריה האמריקנית. 25 שנה לאחר גזר הדין, מציג הסרט את האירועים באמצעות צילומים מקוריים בלבד, על מנת לספר על המהומות שקרעו את העיר. המחלצים הגדולים: 401 Heavy Rescue: 401 – סדרה תיעודית. החורף שוב הגיע לכביש 401, הכביש המהיר ביותר בקנדה. בשיאי החורף, פקקים ועומסים משתקים את 401, וכישוריהם של צוותי ההצלה הכבדה וצוותי תחזוקה עומדים במבחן. אבל, האתגרים יוצאי הדופן ותנאי העבודה הקשים הם בגין עניין יומיומי עבור כלי החילוץ הכבדים בכביש בלתי צפוי זה. סדרה זו עוקבת אחר מספר גדול של שירותי גרירה, צוותי הצלה ותחזוקה, אשר עובדים יומם וליל, בזמן שהם נאבקים לשמור על זרימת חופשית של תנועה לאורך נתיב הסחר החשוב. הצוותים עובדים ללא הרף, בכדי לשמור על כבישים פתוחים בכל תנאי מזג אוויר, כי כמו תמיד לסגור את הכביש לא בא בחשבון. מהפכת הסטייקים Steak Revolution – המרדף אחר הסטייק הטוב בעולם כולל ראיונות שפים, חוואים, קצבים ומומחים אחרים, שמדברים על הגורמים שמשפיעים על איכות הבשר. במאי: פרנק ריבייר.

תוכניות ספורט – Building Jerusalem: the Making of Modern Rugby – דוקומנטרי אודות משחק האליפות בין אנגליה לאוסטרליה בשנת 2003; Premier League Legends – עונה שנייה לסדרה של רשת SKY המתחקה אחר שחקני הכדורגל הטובים בבריטניה; Anthony Joshua: TheRoad to Klitschko – סדרה המציעה מבט אינטימי על המתאגרף הבריטי אנתוני ג'ושוע; Maria Sharapova: The Point – תוכנית תיעודית על שחקנית הטניס האגדית, מריה שראפובה; Chronicles of a Champion Golfer – גרג נורמן סוקר את שחקני הגולף הטובים בכל הזמנים; The Mavericks – סדרה בריטית בארבעה פרקים על שחקני ספורט הטובים בעולם. Deathgrip – מסלולי רכיבת האופניים המטורפים בעולם.

סרטים הודים – Ayal – סרט הודי רומנטי המתרחש ב-1950, ומתאר יריבויות פוליטיות ומהפכנות; Bharya Athra Pora – סרט הודי על איש השותה לשוכרה ומאבד את משפחתו; Business Man – קומדיית פשע הודית על אדם שהגיע לפשוע, אך מתאהב בבתו של קצין משטרה; Bhaiyya-Brother– סרט הודי קצר על אונס של נערה סטודנטית. God's Own Country – מבחר סיפורי אהבה הודיים מתחברים לעלילה אחת; Haram – דרמה רומנטית הודית על זוגיות, אהבה וקשר רב שנים; Bhoopadathil Illatha Oridam – קומדיית דרמה הודית; Da Thadiya – סרט הודי על אדם שמנסה לעשות דיאטה כדי לזכות בבחורה; Annayum Rasoolum – סיפור אהבה הודי על נהג מונית מוסלמי לנערה נוצרית לטינית; Good Bad Ugly – סרט הודי על גברים צעירים שמגיעים לעיר ומגלים שהיא משנה את אופיים; Asha Black – סיפור אהבה רומנטי הודי על זוג צעירים; Billa – סיפור פשע הודי על בלש משטרה השולח אדם הנראה כראש כנופיה למשימת ריגול; Ivan Maryadaraman – קומדיה הודית על אדם העובד במטחנת אורז; Guppy – קומדיה הודית על בניית גשר בלב עיירה קטנה; Jacobinte Swargarajyam – סיפור ביוגרפי על משפחה שמנסה להתייצב לאחר מקרה הונאה; Alai Payuthey– דרמה מוזיקלית. זוג צעיר לומד שאהבה ונישואין זה לא בדיוק לפי הספר; Tope: The Bait – אפוס הודי רחב יריעה על פי סיפור מקאברי קצר; Shuddhi– דרמת פשע הודית. עיתונאית אמריקנית לומדת על מערכת משפט הנוער בהודו, ובאיזשהו שלב היא עוברת מסע רוחני; Samarppanam – מותחן פשע הודי אודות ילדה, רוצח וקורבן; Kaakan – סרט מלודרמתי רומנטי מהודו; Kanika – סרט אימה הודי; Balu Mahi – קומדיה פקיסטנית על טעויות זהות בחתונה; The Shaukeens – קומדיה על צעירים הודיים בשנות השישים שרוצים להספיק הרבה בטרם יתבגרו; Khalnayak – סרט פעולה הודי על תהליך הפקתו של סרט הרפתקאות; Trimurti – סרט פשע הודי על נקמה, משטרה ואסיר; Pukar – דרמה מוזיקלית הודית המתרחשת ב-1947 בגואה. Khushi– משפחה מסורתית הודית מנסה לקבל את החברה המודרנית של הבן; Issaq – סיפור רומיאו ויוליה מודרני בלב המאפיה של מומבאי; Tua Hai Mera Sunday – סרט הודי המתחקה אחר חמישה חברים המחפשים שטח לשחק בו כדורגל בלב מומבאי; Shubh Aarambh – סרט הודי אודות בחורה צעירה, אשר באמצע חתונתה שלה, מנסה להציל את חיי הנישואין של חמה וחמתה. The Silence – מספר את סיפורה האמיתי של צ'יני, ילד קטנה המתגוררת עם אביה בקנונקאן. חיי השגרה מופרים כאשר ביום גורלי אחד, אהובה הופך לאדם שהיא מתעבת עד סוף שארית חייה; Darr Sabko Lagta Hai – סדרה מדע בדיונית הודית, המתמקדת בהיבט אחר של פעילות פאראנורמלית, כגון רוחות רפאים, זומבים, רוחות רפאים, הזזת חפצים, מכשפות וקוסמים. השיבה למולדת | Swades – סרטו של אשוטוש גואריקר (שביים את יצירת המופת "לאגאן") מחזיר מנהל פרויקט בנאס"א לעיירת מולדתו בהודו על מנת להחזיר אתו לאמריקה את האומנת שלו מילדות. הנסיעה הופכת להיות מסע שורשים מורכב, כשהסרט מנסה לחשוף את הקו המבדיל בין חברה מערבית מתקדמת המיוצגת על ידי עולם ההווה של המדען (סצנות מסוימות אכן צולמו במתקן של סוכנות החלל האמריקנית), לבין החברה המסורתית שנמצאת רק עכשיו על סף קדמה.

סרטים נוספים (רובם הודיים) שלא נמצא פירוט לגביהם – Company ;Disaur ;Bachelor Girls ;Solo ;Again Kaserkode adherbai ;CobraInsanHaseena Maan Jaayegi ;Grand Masti ;Super Nani ;Shararat ;Entry ;Welcome 2 Karachi ;Hamara Dil Aapke Paas Hai ;Rahasya ;The Plan ;Pardes ;Yaadein ;Pitaah ;Shakti: The Power ;Aitraaz ;Run ;Bewafaa ;Iqbal ;Y.M.I.: Yeh Mera India ;TeenPatti Kyun! Ho Gaya Na ;Rang Rasiya ;Ishqedarriyaan ;Shaurya ;Sanz ;Something Huge

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן