Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 במרץ, 2018

בייבלייד 2, מכרה זהב בחצר האחורית, השטיח האדום Live: אוסקר 2018, מקום תחת השמש 8, ג'קי, פלאי עונות השנה, פארגו, בדם קר: הרצח של משפחת קלאטר, המרוץ לדראג של רו פול: אול סטארס 2, מקביל, פצצת אטום בחצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 בייבלייד 2 Beyblade Burst 2, ערוץ ניקלודיאון

סדרת מנגה שבמרכזה חבורת בליידרים והמסע אל מימוש חלומם. וולט אאוי הוא תלמיד כיתה ה' המשוגע על ספורט הבייבלייד. שו קורנאיי הוא חברו הטוב ביותר וילד הפלא של עולם הבייבלייד. הישגיו המרשימים של שו מעוררים אצל וולט את יצר התחרות, והוא שואף להעפיל אל הטורניר הלאומי, שם ייאלץ להתחרות בחברו הטוב.

19:30 מכרה זהב בחצר האחורית | Backyard Goldmine, ערוץ Travel Channel

אם נחפור עמוק מספיק בכל גינה בפרברים, לא בהכרח נמצא בסוף גוש זהב, אבל אפשר לומר שכל בעל בית שיש לו מחסן או בניין חיצוני מוזנח עשוי לשבת על מכרה זהב אמיתי. בסדרה החדשה בן סרג'נט מרובה הכישרונות מראה שאפשר להרוויח כסף מהאסמים ההרוסים העומדים במדשאות, בערוגות ובגני הירק של אמריקה. הסוד הוא להשתמש בדמיון, ובן והצוות שלו עושים זאת כשהם הופכים מבנים הרוסים לנכסים בעלי ערך.

20:00 השטיח האדום Live: אוסקר 2018 | Live from the Red Carpet: Academy Awards 2018, ערוץ !E

האוסקר הוא ערב הנעילה של עונת הטקסים ונחשב לנוצץ והיוקרתי שבהם. ג'וליאנה רנסיק, ריאן סיקרסט ושאר צוות השטיח האדום, ישדרו לכל אורך הערב ם הספירה לאחור. הם ישוחחו עם האנשים העומדים מאחורי הפקת האירוע הנוצץ, יסקרו את המתרחש מאחורי הקלעים של האולם, חדרי הסלבס, והמוני המעריצים הממתינים בחוץ.

21:20 מקום תחת השמש 8 | A Place in the Sun 8, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לסדרת הדגל הפופולרית. צוות הנדל"ן של התכנית יסייע לזוגות בריטים המתלבטים בין רכישת בית במולדתם ובין קניית נכס מחוצה לה.

21:30 ג'קי | Jackie, ערוץ Yes1

סיפורה האמיתי של אשת הנשיא הידועה בתולדות ארה"ב. בימים שלאחר ההתנקשות בג'ון קנדי, אשתו ג'קי נאלצה להתמודד עם הכאב הפרטי של משפחתה ובאותה עת להילחם על שימור ועיצוב מורשתו של בעלה המנוח. שחקנים: נטלי פורטמן, פיטר סארסגארד, גרטה גרוויג, ג'ון הארט. במאי: פאבלו מרין. ארה"ב, 2016. התמונות בסרט מנסות לבנות רעיון נושאי חזק, אך למרבה הצער, היקף הסיפור עצמו הוא קטן ולא מספק, במיוחד עם סיום הסרט. ציון: 

21:55 פלאי עונות השנה | Earth’s Great Seasons, ערוץ Hot8

האם לקחתם רגע אחד להתבונן בכל השינויים המופלאים המתרחשים על פני כדור הארץ בזמן חילופי עונות? בכל שנה, חילופי העונות הופכים את כדור הארץ למרהיב במיוחד ומביאים הזדמנויות ואתגרים גדולים לטבע ובעלי החיים. עונת הקיץ היא תקופה של ימים ארוכים ושפע מופלא, אך עבור חלק מבעלי החיים מדובר בתקופה קשה במיוחד. הסתיו הוא ההזדמנות האחרונה של חלק מבעלי החיים להתרבות, לגדול ולהצטנן לפני שהקור יחזור. ומה קורה בחורף ובאביב? זאת ועוד בארבעת פרקי הסדרה. BBC ,2017.

22:00 פארגו | Fargo, ערוץ Yes3

מותחן הבילוש של האחים כהן. שריף מקומית בעיירה פארגו דולקת אחר שני פושעים שחטפו אישה, ובדרך בודקת את מעורבותו של הבעל בעסק. הסרט שהיה מועמד לשבעה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר וזכה גם על התסריט, נחשב לאחד הטובים בפילמוגרפיה המפוארת של האחים, הוליד סדרת טלוויזיה מצליחה ומדורג בין 250 הסרטים הטובים בכל הזמנים על פי אתר IMDB. שחקנים: פרנסס מקדורמנד, סטיב בושמי, וויליאם ה. מייסי, פיטר סטורמר. במאים: ג'ואל כהן, איתן כהן. ארה"ב, 1996. סרט אלים, מצחיק, מקורי ובעיקר משעשע, הנהנה מהמשחק המצוין של מקדורמנד. ציון: 

22:00 בדם קר: הרצח של משפחת קלאטר | Cold Blooded: The Clutter Family Murders, ערוץ Yes דוקו

סדרת פשע אמיתי חדשה מאת הבמאי ג'ו ברלינג'ר (טרילוגיית "גן עדן אבוד"), שפותחת מחדש את חקירת רצח בני משפחת קאלטר, רצח שזעזע את אמריקה. ספרו פורץ הדרך של הסופר טרומן קפוטה, 'בדם קר', יצא לאור ב-1966 ונחשב לאחד הרומנים האמריקנים החשובים שנכתבו במאה העשרים. הספר הביא את סיפורם האמיתי של בני משפחת קלאטר מהעיירה הולקומב שבקנזס. ארבעת בני המשפחה נרצחו ב-15 בנובמבר, 1959, בשעות בוקר מוקדמות בחוותם. ריצ'ארד היקוק ו-פרי סמית' פרצו לביתם של משפחת קלאטר במטרה לשדוד אותו, אך השוד הסתבך כשגילו שהמשפחה נמצאת בבית. שני השודדים החזיקו בהורים הרברט ובוני ובשני ילדיהם ננסי וקניון כבני ערובה, בעודם מחפשים כספת שהייתה אמורה להימצא בבית. לאחר שלא מצאו אותה, הם רצחו באכזריות את כל בני המשפחה. זוג העבריינים נתפס על ידי הרשויות כחודש מאוחר יותר, הם נשפטו והוצאו להורג בתלייה בשנת 1965. קפוטה היה בין העיתונאים שסיקרו את הפרשה והיחיד שזכה לראיין את סמית' לפני ההוצאה להורג. בספרו הוא מתאר את שלבי חקירת הרצח, כשנה לאחר שהרוצחים הוצאו להורג. הספר זכה לשבחים על הדרך המיוחדת שבה בחר קפוטה לתאר את פרטי החקירה. בהמשך עובד הספר גם לשלושה סרטי קולנוע ומיני סדרה טלוויזיונית. כעת, 51 שנה לאחר צאת הספר, החלו להתעורר ספקות לגבי האותנטיות שלו. הבמאי חושף בסדרה מידע חדש לגבי הרוצחים, שהוסתר במשך שנים, מעלה ספקות באמיתות של רב המכר המפורסם של קפוטה, מביא לראשונה את קולם של בני משפחת ההרוגים ועוסק בהשפעה הרחבה שהייתה לרומן הכתוב ולסיפור הרצח על התרבות האמריקנית. ארבעה פרקים בני 45 דקות, ארה"ב, 2017.

22:45 המירוץ לדראג של רו פול: אול סטארס 2 | Rupaul’s Drag Race All-Stars 2, ערוץ Yes דרמה

המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב של חייהן, בה מיטב המלכות שלא זכו אמנם בכתר אבל כבשו את לבבות הצופים, יקבלו הזדמנות שנייה להוכיח שיש להן את מה שצריך כדי להיות מלכת המלכות לזכות בכתר ולהיכנס להיכל התהילה של הדראג. עשר מלכות נבחרות מבין עונות 2-7 ישתתפו בסדרת אתגרים בדרכם לכתר ול-100 אלף דולר…

22:50 מקביל | Counterpart, ערוץ Yes Edge

מותחן ריגול עם טוויסט, בכיכובו של ג'יי.קיי. סימונס ("אוז", "ויפלאש"). הסדרה מציגה את סיפורו של האוורד סילק, עובד זוטר בסוכנות מודיעין וריגול של האו"ם הממוקמת בברלין, שמנסה להתקדם בסוכנות, אך מגיע לישורת האחרונה בתפקידו מלא בחרטה ומרירות. האוורד מגלה שהסוכנות בה הוא עובד כבר שנים רבות שומרת על סוד: קיומו של מעבר ליקום מקביל. בעקבות מעבר של רוצחת שכירה מיקום אחד לאחר, האוורד זוכה לפגוש את ה'העתק' שלו המכונה 'פריים' – דמותו המקבילה בעולם האחר, מרגל קשוח שנשלח מהיקום האחר לתפוס את הרוצחת. בעקבות הגילוי הווארד נזרק לעולם של תחבולות, סכנות ובגידות כשהאדם היחיד עליו הוא יכול לסמוך הוא פריים. באמצעות דמויותיהם של האוורד ומקבילו, הסדרה עוסקת בנושאים של זהות, אידאליזם, אמונה ואהבה אבודה ומציבה את השאלה הנצחית: מה אם חיינו היו יכולים ללכת בדרך אחרת?

פצצת אטום בחצר | שכונה אטומית Atomic Homefront, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 13 בפברואר, 2018, בשעה 20:20 בערוץ Yes דוקו


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן