Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 06 במרץ, 2018

נא, איש ההרס, מרוסיה לאיראן: לחצות את הגבול, מכוניות 3, גד אלמלח: חלום אמריקאי, גבולי, ג'וליאן המלך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 נא | Raw | Grave, ערוץ Yes3

זוכה פרס הביקורת בפסטיבל קאן, פרס סרט הביכורים בפסטיבל לונדון. דרמת אימה, לא לבעלי לב חלש. ג'סטין התמימה מתחילה ללמוד וטרינריה, במכון בו למדו הוריה ובו נמצאת גם אחותה. בטקס החניכה היא נאלצת לטעום בשר, למרות שהינה צמחונית מהבית, ומפתחת בעקבות החוויה דחף בלתי נשלט לבשר. שחקנים: גראנש מרילייה. במאית: ג'וליה דוקורנאו. צרפת, 2016. האלימות מרובה והדם עוד יותר, והסרט נותר עם הצופים הרבה אחרי הכותרות. ציון: 

22:00 איש ההרס | Demolition Man, ערוץ דיסקברי

הריסת בתים הוא רק חלק מעולמו המדהים של איש ההרס האוסטרלי, לורי ווטר. איש הגרוטאות הנועז ומלא החוצפה ניחן בכישרון מיוחד שעוזר לו להרוויח כסף גדול בכל מקום, בכל זמן ומכל איש. סדרה זו עוקבת אחר לורי וצוות ההריסה יוצא הדופן שלו, בזמן – שהם מתמקחים את דרכם אל העושר. בעונה זו מומחה הגרוטאות מתקשה לפנות פסנתר כבד מהקומה השנייה של בית, ולאחר מכן פינוי ביתו של חבר נהפך עד מהרה לציד אחר מטמון. בינתיים, בני, סגנו של לורי, חושף ויטראז' אדום נדיר בקוטג' ויקטוריאני עתיק וג'אבא מתחיל בעבודות הריסה גדולות במסעדה. החל מזיהוי ופינוי של חלונות ישנים ונחושת עתיקה וכלה במכירת האוצרות הנדירים ביותר, לורי שולט ביד רמה בעסק ההריסות והמכירות, ומותיר את כל המתחרים שלו הרחק מאחור.

22:00 מרוסיה לאיראן: לחצות את הגבול | From Russia to Iran: Crossing Wild Frontier, ערוץ הטיולים

לוויסון ווד, הרפתקן מנוסה ואיש הצבא הבריטי, יוצא לטרק בן 4,184 קילומטרים לאורך הרי הקווקז, על הגבול הנמתח בין אירופה לאסיה. ווד יחל את מסעו בדרומה של רוסיה, שם יחזה בנופים מרהיבים, הריסות מוזרות וטקס סוני אותנטי, לפני שיבקר בצ'צ'ניה ובדגסטאן. בדגסטאן – שהרשויות האירופאיות מזהירות מפני הביקור בה – יחווה ווד הכנסת אורחים חמה מצד שבטי הלוחמים, לפני שימשיך לאזרבייג'ן, שם יפגוש את הרועים הנוודים ולהקות הכלבים המסוכנים בשמורות גובוסטאן, ויפקוד את מקום הולדתו של סטלין. ווד יחתום את מסעו בטיול לאורכה של ארמניה וביקור בבירת איראן, טהראן.

מכוניות 3 | Cars 3, ערוץ סלקום TV

ספידי מקווין חוזר ובגדול. הפעם רכב המרוצים האגדי, מרגיש שנותר מאחור כאשר סביבו מכוניות מרוץ חדישות ומתוחכמות. יש לו הזדמנות להתניע את עצמו מחדש כאשר לעזרתו מגיעה מאמנת צעירה, הנחושה להחזיר אותו למסלול. דיבוב לאנגלית: אואן ווילסון, קריסטלה אלונזו. דיבוב לעברית: ניר פרידמן, מריאנו אידלמן, שירה נאור. במאי: בריאן פי. ארה"ב, 2017. סיפור מרגש יותר הנהנה מהנפשה טובה יותר מקודמיו, אם כי עדיין לא סולל כביש חדש שטרם נראה. ציון: 

גד אלמלח: חלום אמריקאי | Gad Elmaleh: American Dream, נטפליקס | Netflix

בספיישל הסטנד-אפ הראשון שלו באנגלית, הקומיקאי גד אלמלח בוחן מזווית משעשעת היבטים של התרבות האמריקנית: אוכל, דייטים, סלנג ועוד. במאי: מייקל סיימון.

גבולי | Borderliner, נטפליקס | Netflix

סדרה מוגבלת. בלש מנסה לטייח מקרה רצח כדי להגן על משפחתו. כשהשותפה שלו מתחילה לחשוד, הוא הולך ומסתבך במשחק המסוכן. שחקנים: טוביאס סנטלמן, אלן דוריט פטרסון, בנג'מין הלסטאד

ג'וליאן המלך 3+4 | 3+4 All Hail King Julien, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית ורביעית לסדרה זוכת פרס האמי ל'תוכנית אנימציה מצטיינת לילדים'. המלך ג'וליאן, הרקדן התזזיתי ממדגסקר, יוצא להרפתקה מטורפת בג'ונגל. דיבוב אנגלית: דני ג'ייקובס, אנדי ריכטר, הנרי וינקלר.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן