Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 07 במרץ, 2018

סטרייק, החלום ההודי: בדרך לפרישה 2, אטלנטה 2, הזדמנות שנייה, תרגיל העוקץ של ניוברג, לוחמי האש של ניו יורק, בייטס מוטל 4, דמעות של שמש, אהבה טרופה, יש לה ביצים, כנופיות ניו יורק, הטייס, דוני דארקו, אמלי, Autumn Dreams
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 סטרייק | Strike, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

דרמת פשע מבית ה-BBC, המבוססת על סדרת הספרים רבי המכר של ג'יי. קיי. רולינג (אותו כתבה תחת שם העט רוברט גלברייט). השחקן הבריטי טום בורק ("מלחמה ושלום") מגלם את דמותו של קורמורן סטרייק, לוחם בצבא בריטניה בעברו, שהופך לבלש פרטי הפועל ממשרד קטנטן בלונדון ולמרות שהוא פגוע פיזית ונפשית, התובנות שלו והרקע שלו כחוקר צבאי נחוצים מאוד כדי לפתור שלושה תיקי רצח סבוכים שחמקו מעיני המשטרה. רובין אלקוט (הולידיי גריינג'ר), עוזרתו המסורה של סטרייק עוזרת לו בפתרון התעלומות. לסדרה שבעה פרקים המבוססים על שלושת ספרי הסדרה: 'קריאת הקוקיה' (שלושה פרקים), 'תולעת משי' (שני פרקים) ו'דרך הרשע' (שני פרקים).

22:00 החלום ההודי: בדרך לפרישה 2The Real Marigold on Tour, ערוץ הטיולים 

השחקנית מרים מרגוליס, הרקדן והכוריאגרף וויין סליפ, השפית רוזמרי שרייגר ואושיית הטלוויזיה בובי ג'ורג' ממשיכים במסעם הגלובלי בעקבות אורחות חייהם של בני הגיל השלישי. במהלך פרקי העונה תבקר החבורה בסין, קובה, תאילנד ואיסלנד.

22:30 אטלנטה 2 | Atlanta 2, ערוץ Yes Edge

הדרמה הקומית המצליחה מרשת FX חוזרת בעונה שנייה. ספוילר – העונה החדשה נקראת 'אטלנטה: עונת הגניבות' ומתייחסת לתקופת החגים, זמן קצר לפני חג המולד, הזמן בו כולם מתחדשים ורוכשים מתנות, ואחוזי השוד והגניבות עולים. העונה מספרת עלילה אחת מתמשכת על פני כל הפרקים – בניגוד לעונה הראשונה. הצילומים לעונה מתרחשים באטלנטה עצמה, קרוב מאוד לבית ילדותו של דונלד גלובר, במטרה להעביר את התחושה בה גדל, ואותה מבטאת תקופת הגניבות: חוסר הודאות, הפחד ותחושת הרדיפה.

הזדמנות שנייה | Fall to Grace, סלקום TV

סרט תיעודי על המושל לשעבר של ניו ג’רזי, ג'ים מקגריבי – הבגידה באשתו, היציאה מהארון וההפיכה שלו לכומר. 48 דקות, ארה"ב, 2013.

תרגיל העוקץ של ניוברג | The Newburgh Sting, סלקום TV

במאי 2009, התקשורת בארה"ב חגגה סביב ההצלחה שה-FBI רשם בחיסול תא טרור בעיר ניוברג, עיר נחשלת הממוקמת כ-100 ק"מ צפונית לניו-יורק, וסיכול שני פיגועי טרור על ידי תא זה. התכנית שלהם הייתה כפולה: להטמין פצצות ליד שני בתי כנסת בריברדייל ולשגר טיל כתף כדי להשמיד מטוס צבאי בשדה התעופה סטיוארט. התקשורת קנתה מיידית את הסיפור הדרמטי, אבל מה שהתקשורת שכחה לציין הוא שהם קובצו על ידי סוכן בשם שאהד חוסיין, שנשלח לניוברג ב-2008 על ידי הבולשת עצמה במשימה למצוא טרוריסטים מקומיים. הסרט בוחן את השאלה האם היו הארבעה שהתקבצו סביב חוסיין אכן חברי תא טרור אכזריים או שמא שוב מדובר במצוד של פוסט 9/11, שנועד לשכך את כאבה של אומה בטראומה? 87 דקות, ארה"ב, 2004.

לוחמי האש של ניו יורק | Good Job: Stories of the FDNY, סלקום TV

סיפורם האמיתי של מחלקת מכבי האש אולי הכי תובענית וחדשנית בעולם. הסרט התיעודי הופק על ידי סטיב בושמי, ששירת בעצמו כלוחם אש לפני קריירת המשחק שלו. 60 דקות, ארה"ב, 2004.

בייטס מוטל 4 | Bates Motel 4, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 29 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

דמעות של שמש | Tears of the Sun, נטפליקס | Netflix 

מותחן דרמטי. כוח מיוחד של חיל הים האמריקני נשלח לחלץ אזרחים אמריקנים במהלך מלחמת האזרחים שהתרחשה בניגריה. שחקנים: ברוס וויליס, קול האוזר, מוניקה בלוצ'י. במאי: אנטואן פוקואה. 142 דקות, ארצות הברית, 2003. סרט פעולה מסוגנן, אך בסופו של דבר אחד הכישלונות הגדולים של פוקואה. ציון: 

אהבה טרופה | Love Wrecked, נטפליקס | Netflix 

קומדיית הרפתקאות רומנטית. ג'ני טיילור ננטשת בטעות על חוף ים אקזוטי, ביחד עם ג'ייסון מאסטרס – אליל הרוק הנערץ עליה. כשהיא מפנטזת על הרעיון לבלות זמן לבד יחד עם אלילה החתיך על אי בודד, ג'ני מנסה להסתיר ממנו את העובדה שהם בעצם נמצאים במרחק נגיעה מכפר הנופש ההומה שאליו היו אמורים להגיע. שחקנים: אמנדה ביינס, כריס קורמק, ג'ונתן בנט. במאי: רנדל קלייזר. 87 דקות, ארצות הברית, 2005. סרט רדוד, נמוך, לא מצחיק, ובעיקר בזבוז של שעה וחצי מהחיים. ציון: 

יש לה ביצים | She's the Man, נטפליקס | Netflix 

קומדיית ספורט רומנטית. בהשראת המחזה 'הלילה השנים עשר' של ויליאם שייקספיר. לאחר פירוק קבוצת הכדורגל של הבנות, המתבגרת ויולה הייסטינגס מנסה להתקבל לקבוצת הכדורגל של הבנים, זאת באמצעות התחזות לאחיה. שחקנים: אמנדה ביינס, צ'נינג טייטום, לאורה רמזי. במאי: אנדי פיקמן. 105 דקות, ארצות הברית, 2006. שייקספיר הולך לאיבוד בעיבוד, בשל בדיחות שטוחות ועלילה מתוסבכת. ציון: 

כנופיות ניו יורק | Gangs of New York, נטפליקס | Netflix 

דרמת פשע. מלחמת כנופיות בעיר ניו יורק בשנת 1863. הסרט זכה בפרס גלובוס הזהב לבמאי הטוב ביותר והיה מועמד בעשר קטגוריות שונות לקבלת פרס אוסקר, אך לא זכה באף אחת מהן. שחקנים: לאונרדו דיקפריו, קמרון דיאז, דניאל דיי לואיס. במאי: מרטין סקורסזה. 166 דקות, ארה"ב, 2002. בלגן של עלילה, אך הסרט מרשים מבחינה ויזואלית ובהחלט נהנה ממשחק מרשים. ציון: 

הטייס | The Aviator, נטפליקס | Netflix 

ביוגרפיה אפית המתארת את שנות הקריירה המוקדמות של הבמאי והטייס הווארד יוז, משנות ה -20 המאוחרות עד אמצע 1940. שחקנים: לאונרדו דיקפריו, קייט בלאנשט, אלק בולדווין. במאי: מרטין סקורסזה. 170 דקות, ארה"ב, 2004. על אף אורכו של הסרט, המשחק המרשים של דיקפריו אל מול הבימוי היפה של סקורסזה מותירים את הצופה עם טעם לעוד. ציון: 

Autumn Dreams, נטפליקס | Netflix 

קומדיה רומנטית. שנים לאחר ביטול הנישואים הספונטניים שלהם, זוג מגלה טעות בניירת, כלומר, הם עדיין בעל ואשה. שחקנים: קולין אגלספילד, ג'יל ווגנר, מיכאל קארל ריצ'רדס. במאי: ניל פירנלי. 84 דקות, ארה"ב, 2015.

דוני דארקו | Donnie Darko, נטפליקס | Netflix 

דרמה / מותחן פסיכולוגי / מדע בדיוני. נער בשם דוני דארקו חווה הזיות שמקורן בסכיזופרניה פראנואידית. הסרט זכה להצלחה מעטה יחסית כאשר יצא לראשונה לקולנוע, אולם צבר פופולריות רבה לאחר שיצא ב-DVD וזכה למעמד של סרט פולחן במשך השנים. שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול, ג'נה מאלון, דרו ברימור. במאי: ריצ'רד קלי. 134 דקות, ארה"ב, 2001. סרט נועז, אינטליגנטי ויוצא דופן, הנהנה מהמשחק המצוין של ג'ילנהול. ציון: 

אמלי | Amélie, נטפליקס | Netflix 

קומדיה רומנטית או אגדה מודרנית. אמלי חיה בפריז, בעולם משלה, ממלצרת בבית קפה, גרה בדירה שכורה. חייה עוברים ללא ריגושים מיוחדים ואז יום אחד הכל משתנה. הסרט זכה בארבעה פרסי סזאר, כולל הסרט הטוב ביותר והבמאי הטוב ביותר, והיה מועמד לפרס אוסקר בחמש קטגוריות. שחקנים: אודרה טוטו, מתייה קסוביץ, ג'מאל דבוז. במאי: ז'אן-פייר ז'נה. 129 דקות, צרפת, 2001. סרט יפהפה ויזואלית, מרגש ומאוד משעשע. יצירה שנשארת הרבה זמן בלב הצופים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן