Skip to content

חדש מ'יקבי ברקן', לקראת חג הפסח

סופרייר, קברנה סוביניון 2013 יוצא במארז מהודר, סדרת 'רזרב' משדרגת את הנראות שלה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סופרייר, קברנה סוביניון 2013, יקבי ברקן,  לרגל החג, יין הדגל מסדרת סופרייר ישווק במארז עץ מרהיב וחגיגי. התמחות בזן קברנה סוביניון נמצאת בלב העשייה של יקבי ברקן, ובאה לידי ביטוי בקשת רחבה של יינות שהיקב מיצר מזן זה. קברנה סוביניון מסדרת העילית Supérieur הוא היהלום שבכתר עשייה זו. . היין מורכב מ-87% קברנה סוביניון אשר אליהם הוספו 8% ענבי מרלו לצורך ריכוך המבנה ולהענקת המורכבות הרצויה ליין ו- 5% פטי ורדו על מנת לספק עוצמה הנדרשת להשלמת הבלנד הסופי. בסיכומו של דבר, ליישונו של יין זה נעשה שימוש בעיקר בחביות חדשות מעץ אלון צרפתי. היינות שהו בחביות למשך כ- 20 חודשים.  מחיר מומלץ לצרכן: 225 ₪

סופרייר 2013 במארז עץ מהודר ,225 שח לצרכן (צילום:יח"צ)

סדרת 'רזרב' של יקבי ברקן משדרגת את התוויות והנראות שלה הסדרה כוללת את היינות: קברנה סוביניון, מרלו, שרדונה, אמרלד ריזלינג וגוורצטרמינר. סדרת יינות רזרב הינה סדרת יינות זניים המתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ומורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין.

קברנה סוביניון סדרת רזרב יקבי ברקן 45 שח (צילום יחצ)

קברנה סוביניון סדרת רזרב, בציר 2015 . היין בעל גוף בינוני-מלא ובעל טאנינים מאוזנים ונעימים, אשר הולכים יד ביד עם טעמי הפרי האדום ונגיעות וניל וקינמון. ארומות של פירות אדומים בשלים כגון שזיפים ודובדבנים המלווים בנגיעות מנטה ועלי דפנה, פולי קפה ועץ אלון קלוי. הסיומת ארוכה ופירותית ומשווה הרגשה של יין נגיש המתאים לכל אירוע.

מרלו סדרת רזרב יקבי ברקן 45 שח (צילום יחצ)

מרלו סדרת רזרב, בציר 2015. טאנינים מוצקים אך מאוזנים להפליא משווים ליין גוף בינוני-מלא אשר מוביל לסיומת ארוכה, פירותית ומתובלת. היין בעל ארומות של פירות אדומים ושחורים כגון תפוחים ודובדבנים עם נגיעות של טרגון וטימין מלוות בתיבול מתקתק של עץ אלון איכותי מתווספות למקבץ הארומות העשיר של יין זה. היין מתאים לכל אירוע וישתלב נהדר עם אוכל.

מחיר מומלץ לצרכן : 45 ₪

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן