Skip to content

סותם את הגולל? עד מדינה שלישי – ניר חפץ

חפץ, איש סודם לשעבר של נתניהו ורעייתו ניהל מגעים עם המשטרה וחתם אמש על הסכם בו יספר כל הידוע לו שמפליל את ראש ההמשלה בתיק 4000 ובתיקים נוספים. מטעם ראש הממשלה: "כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ניר חפץ, יועצו ואיש סודם של בנימין נתניהו ראש הממשלה ורעייתו שרה, חתם אמש (ראשון) על הסכם עד מדינה בתיק בזק (תיק 4000) ובמסגרת זו ימסור גם כל מידע הידוע לו שיש בו להפליל את ראש הממשלה בתיק זה ובכלל. בתמורה לכך חפץ לא יופלל, לא ישב בכלא ולא ישלם קנס. חפץ מצטרף לשני עדי מדינה האחרים – ארי הארו ושלמה פילבר. לאור ההתפתחויות הודיע עורך הדין ירון קוסטליץ, שייצג את חפץ, על התפטרותו.
בהודעה שנמסרה לתקשורת נאמר כי "רשות ניירות ערך ומשטרת ישראל: תיק חקירה 4000: אמש נחתם הסכם עד מדינה בין מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך והיחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 במשטרת ישראל לניר חפץ".

ניר חפץ - צילום: רפי מיכאלי, בנימין נתניהו צילום מסך: בלומברג
ניר חפץ - צילום: רפי מיכאלי, בנימין נתניהו צילום מסך: בלומברג

למגפון נודע כי חפץ התחייב למסור הקלטות של ראש הממשלה ורעייתו, וצפוי כמו כן למסור מידע גם בשאר התיקים נגד ראש הממשלה ורעייתו. מסביבתו הקרובה של מתניהו נמסר בתגובה: כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המירוץ הבלתי פוסק אחרי עדי מדינה הוא ההוכחה הטובה ביותר שאין כלום – ולא יהיה כלום". הבוקר הותר לפרסום כי ראש מטה שר התקשורת בעת כהונתו של נתניהו בתפקיד, ומי שנחשב למקורבו, עו"ד איתן צפריר – הוא החשוד הנוסף בפרשה. צפריר, החשוד במרמה והפרת אמונים, נחקר ביום שישי ושוחרר למעצר בית.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן