Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 14 במרץ, 2018

השפית וכוכב המישלן, דגים על צלחתי, הדוגמניות של יולנדה חדיד, פרוייקט מסלול נבחרת הכוכבים 5, פול הוליווד: חייו של אופה, קפה חם, מסע אל הדיסלקציה, להציל את שקנאי 895, אפוקליפטו, גיימר, הפעם הראשונה, מיליון דולר בייבי, המתאבק, המבוך של פאן, בתוך הבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 השפית וכוכב המישלן | A Chef and Her Lucky Star, ערוץ Yes דוקו

המסע המפרך של שפית צעירה אל כוכב המישלן הנכסף. מסעדת 'אלכסנדר' בבריסל כבר זכתה בעבר בכוכב מישלן אחד עם השף הקודם, אך כעת מצטרפת למסעדה השפית הצעירה, איזבל ארפין, והיא יודעת שרק כוכב מישלן משלה יוכל להציל אותה. הסרט מלווה אותה ואת אנקה פטרסקו, בעלת המסעדה, בחודשים שלפני ההכרזה על כוכב המישלן ואחריה. סיפור צמיחתה של אישה מוכשרת, שמשרה סביבה המון אנרגיות חיוביות, בעולם הגסטרונומי הגברי והכוחני. בימוי: דלפין לריסי. 52 דקות, בלגיה / צרפת, 2016.

22:00 דגים על צלחתי | Fish on My Plate, ערוץ Yes דוקו

מה יקרה לנו אם נאכל דגים בכל ארוחה במשך שנה? ארגון הבריאות העולמי ממליץ לנו לאכול דגים ופירות ים לפחות פעמיים בשבוע. העיתונאי והסופר פול גרינברג (Four Fish; American Catch) לוקח את ההמלצה צעד אחד קדימה ומחליט לערוך ניסוי על עצמו – לאכול במשך שנה שלמה דגים בכל ארוחה. אחרי שנה מתבררות התוצאות המפתיעות… ביחד עם אכילת הדגים היומיומית, הוא יוצא למסע מרתק ברחבי העולם כדי להוכיח שצריכת הדגים המוגזמת מביאה להכחדתם ומציג פתרונות חדשים, עדיין בשלבים ראשוניים, לבעיה האקולוגית. לשם כך, הוא נוסע לנורבגיה לסיור בחוות דגים מודרניות, לפרו, המקום בו נמצאת תעשיית הדייג הגדולה בעולם, לאלסקה – המדינה בה ניצודים 200 מיליון דגי סלמון בשנה ולקונטיקט, היכן שמתקיימת תכנית חדשה לגידול דגים באוקיינוס. בימוי: ניל דוצ'רטי. 84 דקות, ארה"ב, 2017.

22:45 הדוגמניות של יולנדה חדיד | Making A Model WithI Yolanda Hadid, ערוץ לייפטיים

בעולם הדוגמנות התחרותי, כל דוגמנית מתחילה זקוקה לתמיכה, הדרכה ואף ליתרון על המסלול. יולנדה חדיד, הדוגמנית לשעבר ואישיות הטלוויזיה ("עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס"), יודעת מה נדרש כדי להפוך לדבר החם הבא בעולם האופנה. יולנדה מביאה את מומחיותה כאשר שהיא מאמנת צעירות בנות עשרה ששואפות להצליח בעולם הדוגמנות. כאימא והמנהלת של הדוגמניות החמות ביותר כרגע בתעשייה, בלה וג'יג'י, והדוגמן המצליח, אנוור, יולנדה וצוות מומחים משתמשים בכישורים והידע שצברו להדריך נערות צעירות ששואפות להיות דוגמניות מצליחות, כיצד עליהן להתנהל על המסלול וגם מחוצה לו. הבנות, מלוות באימהות שלהן, יעברו שמונה שבועות של אימונים אינטנסיביים, בהתמקדות על כושר גופני, נפשי ורגשי וכל מה שצריך כדי לבנות מותג מנצח.

22:50 פרוייקט מסלול נבחרת הכוכבים 5 | Project Runway All Stars 5, ערוץ החיים הטובים

13 מתמודדים מהעונות הקודמות ישובו להתחרות זה בזה בריאליטי בהנחיית השחקנית אליסה מילנו ("מי הבוס", "מכושפות"). בתוכנית ישתתפו גם שופטים אורחים ביניהם השחקנית דברה מסינג ("וויל וגרייס"), המוזיקאי בוי ג'ורג', כוכבת הפופ קאשה, השחקנית ונסה הדג'נס ("היי סקול מיוזיקל") ועוד. המנצח של העונה יזכה לעצב פרוייקט יוקרתי עבור מותג אופנה יוקרתי, 100,000 דולר במזומן, סטודיו לתפירה, טיול בעקבות שבועות האופנה בערים פריס, מילנו, לונדון וטוקיו, כתבה במגזין האופנה מארי קלייר ומשרה במגזין כעורך למשך שנה.

23:00 פול הוליווד: חייו של אופה | Paul Hollywood: A Bakers Life, ערוץ האוכל

השף פול הוליווד ("בייק אוף בריטניה") פותח את ספר הבישול האישי שלו וחולק מתכונים אהובים מכל שלבי הקריירה שלו. במהלך פרקי הסדרה יכין פול סופגניות עם פירות טריים, את הפיצה אולטימטיבית, פאי חזיר ועוד.

קפה חם | Hot Coffee, סלקום TV

סרט תעודי של HBO על הדרך שבה הימין האמריקני ניצל את תביעת הקפה החם המפורסמת של מקדונלד'ס לטובתו. 92 דקות, ארה"ב, 2011.

מסע אל הדיסלקציה | Journey into Dyslexia, סלקום TV

סרט תיעודי של HBO על הקושי של תלמידים שמסווגים כדיסלקטים. 77 דקות, ארה"ב, 2011.

להציל את שקנאי 895 | Saving Pelican 895, סלקום TV

סרט תיעודי קצר של HBO על שקנאי שנפגע משפיכת הנפט הגדולה בלואיזיאנה, ועל הגופים השונים שהתאחדו כדי להציל אותו. 40 דקות, ארה"ב, 2011.

אפוקליפטו | Apocalypto, נטפליקס | Netflix

סיפור הרפתקה – פעולה אגדי עוצר נשימה על הציביליזציה התוססת של שבט המאיה האינדיאני. כשקיומו השליו של השבט שובש על ידי כוח פלישה אלים, בן אדם נלקח למסע מסוכן לעולם הנשלט על ידי פחד ודיכוי שם השודדים ממתינים לו. באמצעות תהפוכת הגורל והדרבון מכוח האהבה שלו לאשתו ומשפחתו הוא יעשה מאמץ נואש לחזור הביתה ובסופו של דבר ולשמור על אורח חייו. שחקנים: רודי יאנגבלוד, דליה הרננדז, ראול טרוחילו. במאי: מל גיבסון149 דקות, ארה"ב, 2006. סרט המצולם באופן מבריק, אכזרי, קשה לצפייה, אך בהחלט משפיע על הלב וגורם לדמיון להרחיק מעבר לכותרות הסיום. ציון: 

גיימר | Gamer, נטפליקס | Netflix 

פעולה מדע-בדיוני. במשחק מצליח שולטים השחקנים מבתיהם בדמויות אמיתיות של פושעים נידונים למוות, הנלחמים זה בזה עד השמדה מוחלטת. שחקנים: ג'רארד באטלר, מייקל סי. הול, אמבר ואלטה. במאים: מארק נוולדין, בריאן טיילור. 95 דקות, ארה"ב, 2009. הרבה אקשן, מעט עלילה ומשחק מאוד לא משכנע. ציון: 

הפעם הראשונה | The First Time, נטפליקס | Netflix

שני תיכוניסטים נפגשים באקראי בזמן משמעותי בחייהם. דייב, צעיר מצודד העומד לפני סיום לימודיו, מאוהב בג'יין, ידידה הרואה בו חבר אפלטוני בלבד. הכל משתנה, כשהוא פוגש במסיבה את אובריי, תיכוניסטית צעירה ממנו, הלומדת בתיכון אחר. מה שהתחיל כפטפוט ידידותי, הופך במהרה למשהו אינטימי והרבה יותר מסובך משכל אחד מהם תכנן. זאת יכולה להיות תחילתה של אהבה גדולה ומערכת יחסים רצינית, או הטעות הגדולה ביותר של החיים שלהם. שחקנים: בריט רוברטסון, דילן אובראיין, ויקטוריה ג'סטיס. במאי: ג'ון קסדן. 98 דקות, ארה"ב, 2012.

מיליון דולר בייבי | Million Dollar Baby, נטפליקס | Netflix 


דרמה זוכת פרס האוסקר משנת 2004. הסרט מגולל את סיפורה של מתאגרפת חובבנית, השואפת להפוך למקצוענית, ולשם כך פונה לעזרתו של מאמן אגרוף מזדקן. שחקנים:
קלינט איסטווד, הילרי סוונק, מורגן פרימן. במאי: קלינט איסטווד. 132 דקות, ארה"ב, 2004. הסרט מצליח להתגבר על מכשולי הקלישאות בזכות המשחק המצוין של סוונק ופרימן, כמו גם הבימוי החכם של איסטווד. ציון:
 

המתאבק | The Wrestler, נטפליקס | Netflix 

דרמת ספורט. בשנות השמונים, רנדי רובינסון היה בפסגת העולם, אולם 20 שנים לאחר מכן הוא מוצא את עצמו מציג במופעי ראווה מול קומץ מעריצים באולמות ספורט ומתנ"סים בניו ג'רזי. הקשר עם בתו נותק לפני שנים והוא אינו מצליח לקיים מערכת יחסים ארוכת טווח עם אישה. מטרת חייו של רנדי היא הריגוש אותו הוא מקבל מהמופעים ומבטי ההערצה אליהם הוא זוכה בהם. לאחר התקף לב, נאלץ רנדי בעל כורחו לצאת לגמלאות ולהעריך מחדש את חייו. הוא מנסה ליצור קשר עם בתו ומתחיל לצאת עם רקדנית לשעבר. כל זה עדיין לא יכול להשתוות לפיתוי העז הטמון בזירת הקרב ובתשוקה של רנדי לשוב ולכבוש מחדש ובגדול את עולם ההאבקות. שחקנים: מיקי רורק, מריסה טומיי, מארק מרגוליס. במאי: דארן ארונופסקי. 115 דקות, ארה"ב, 2008. דרמה מרגשת ומקורית, המעצימה את איכות המשחק של רורק. ציון: 

המבוך של פאן | Pan's Labyrinth, נטפליקס | Netflix 

דרמת פנטזיה. ילדה שעוברת יחד עם אימה ואביה החורג לגור באזור כפרי צפונה לספרד, ב-1944, ואינה מסוגלת להתמודד עם העולם האמיתי, ועל כך מפתחת עולם דמיוני משלה ושם היא חיה עם כל היצורים והמקומות אותם היא המציאה. רדיפת הפאשיזם שלאחר המלחמה עולה לשיאה, והילדה מתמודדת גם עם זה ומקרים אחרים בעזרת העולם הדמיוני שלה, אך מנסה גם להתעורר אל העולם האמיתי. שחקנים: איוונה באקרו, דאג ג'ונס, אריאדנה גיל. במאי: גיירמו דל טורו. 119 דקות, ארה"ב, 2006. אגדה יפהפייה השוזרת אימה, הומור, שנינות ומתח. ציון: 

בתוך הבית | Dans la maison | In the House, נטפליקס | Netflix

סרט צרפתי המבוסס על המחזה 'הנער בשורה האחורית', מאת המחזאי הספרדי חואן מיורגה. בין הנושאים בהם עוסק הסרט: מציצנות, חדירת זר למשפחה, יחסי גבר מבוגר וצעיר, תהליך היצירה, אופי היוצר ומקומם של היוצר והצופה-קורא ביצירה. שחקנים: פבריס לוקיני, קריסטין-סקוט תומאס, ארנסט אומהור. במאי: פרנסואה אוזון. 105 דקות, צרפת, 2012. סרט חכם, שנון ומרתק, שמספר סיפור העוסק בנושא: איך לספר סיפור. בימוי מבריק ומשחק נהדר של כל השחקנים ובעיקר של אומהאואר בהופעתו השנייה בלבד. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן