Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 15 במרץ, 2018

מכסחי המיתוסים 11, הסיפור של אלוהים 2, טיימלס 2, פוטין: האיום הגדול על אמריקה, מבוזבז!, טאבולה ראסה, פאוור ריינג'רס: פלדת הנינג'ה, גופי: הסרט, שלושת המוסקטרים, The Hollywood Masters 2, Jag älskar dig: En skilsmässokomedi, The Thousand Faces of Dunjia, The Art of Loving. Story of Michalina Wislocka, Secret of the Nile, מבחר סרטים הודיים וסדרות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 מכסחי המיתוסים 11 | Mythbusters 11, ערוץ דיסקברי

דור חדש של מכסחי מיתוסים מעמידים במבחן מיתוסים פופולריים ואגדות אורבניות באמצעות מדע מודרני, בכדי להפריד בין מציאות לדמיון. בריאן לודן ו-ג'ון לונג מפגינים את כישרונותיהם העצומים על ידי בניית וביצוע ניסויים חדשים הכוללים חרבות המופעלות על ידי טילים, התפוצצות מכלי גז, אסונות כריות אוויר ועוד. בעונה זו, החבר'ה מכסחים את מיתוס כריות האוויר בעזרת מודל אנטומי, ומבתרים מלונים כדי לבדוק אם תגובה מאוחרת זה דבר ממשי. בנוסף, הם בודקים אם אפשר להעיף לשמים פורץ שנתקע בארובה על ידי פיצוץ בנזין, וחבר צוות ישן חוזר לקבוצה.

21:00 הסיפור של אלוהים The Story of God 2 | 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק HD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 17 באפריל, 2017, בשעה 21:00 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

20:45 טיימלס 2 | 2 Timeless, ערוץ Hot3 + סלקום TV 

דרמת המד"ב של רשת NBC חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – בעונה ייאלצו לוסי ההיסטוריונית, וואייט איש הצבא ורופוס המדען לשתף פעולה עם בן ברית מפתיע כדי להביס את 'ריטנהאוס', ארגון רצחני שמטרתו לשנות את ההיסטוריה – למרות הגילויים החדשים על זהות חברי הארגון. הם ישובו לשנים 1692, 1917, 1941, 1981 ועוד, שם יפגשו דמויות היסטוריות, כמו מארי קירי, הדי לאמאר, וויליאם רנדולף הרסט ואישים נוספים – כל זאת, במטרה להציל את ההווה לפני שיהיה מאוחר מדי.

21:45 פוטין: האיום הגדול על אמריקה | America's Greatest Threat: Vladimir Putin, ערוץ ההיסטוריה

דוקו הלוקח את הצופים למסע עוכר שלווה, שמטרתו להבין כיצד נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, אשר נשיא ארה"ב הנוכחי, דונלד טראמפ, מכנה אותו 'חבר' – בניגוד מוחלט לכל נציגי הצבא וסוכנויות המודיעין האמריקניות, הרואים ברב-המרגלים לשעבר והדיקטטור הרוסי הנוכחי אויב לכל דבר – מתכנן לשנות את מאזן הכוחות הגלובלי, לזרוע כאוס מוחלט בסדר העולמי הקיים ולאיים על העליונות האמריקנית בכל דרך שבה הוא רק יכול. הספיישל בוחן לעומק את המעורבות הרוסית חסרת התקדים במערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2016, בידיעתו והנחייתו המלאה של פוטין, שחרף הכחשותיו הנמרצות – שלוש סוכנויות הביון המרכזיות בארה"ב: ה-CIA, ה-FBI וה-NSA – הגיעו למסקנה כי רוסיה התערבה באופן פעיל בבחירות, במטרה אחת: להזיק ככל הניתן לסיכוייה של מועמדת המפלגה הדמוקרטית, הילארי קלינטון, להיבחר לנשיאת ארה"ב, וכפועל יוצא – לסייע לכך לבחירת מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיא

22:00 מבוזבז! | Wasted! The Story of Food Waste, ערוץ Yes דוקו

80% מהמים בעולם, 40% מהאדמות ו-10% מהאנרגיה העולמית משמשים לגידול האוכל שאנו אוכלים, ועדיין מדי שנה 1.3 מיליארד טון של אוכל מושלך לפח. למעשה, שליש מהאוכל שמיוצר בעולם מושמד עוד לפני שהוא מגיע לצלחת. הסרט הדוקו-אקטיביסטי, בהפקתו של השף המפורסם, אנתוני בורדיין, שם במרכז הבמה את הנושא הבוער של האוכל המבוזבז. הסרט לא רק מתמקד בבעיה אלא גם מציע פתרונות לצריכה נכונה של אוכל ולשינויים שאנו יכולים לבצע בעצמנו בשרשרת הכנת המזון כדי לשמור על הקיימות של מערכת המזון העולמית. בסרט משתתפים מיטב השפים מהעולם, שעובדים בגישה הטרנדית של 'Nose to Tale' (ניצול מקסימלי של המוצרים), בינהם בורדיין, דן ברבר, מריו בטאלי, מאסימו בוטורה ואחרים. הם מראים איך אפשר ליצור מנות טעימות, יפות ונדיבות גם מחומרים שנחשבים לשאריות (כמו לדוגמה, מנות של בויאבז ופרושוטו, שבעצם נוצרו מחומרים שהושלכו הצידה). במאיות: אנה צ'אי ו-נרי קי. 85 דקות, ארה"ב, 2017.

טאבולה ראסה | Tabula Rasa, נטפליקס | Netflix

סדרת מתח. אישה צעירה שסובלת מאיבוד זיכרון הופכת לדמות מפתח בחקירת היעלמותו של גבר, והיא נאלצת לשחזר את זיכרונותיה כדי לטהר את שמה. שחקנים: וירל בטנס, סטיין ואן אופסטל, ירון פרסוואל.

פאוור ריינג'רס: פלדת הנינג'ה | Power Rangers Ninja Steel, נטפליקס | Netflix

סדרת ילדים. דור חדש של גיבורים צעירים נעזר בכוחות נינג'ה על-אנושיים כדי להילחם בנבל הבין-גלקטי גאלוונקס ולהציל את כדור הארץ מהשמדה. שחקנים: ויליאם שופלט, ניקו גריתאם, זואי רובנס.

גופי: הסרט | A Goofy Movie, נטפליקס | Netflix

סרט הנפשה של דיסני, העוסק במערכת היחסים בין 'אב ובנו', גופי ומקס, כשגופי מרגיש כי הוא מאבד את מקס. 78 דקות, ארה"ב, 1995.

The Hollywood Masters 2, נטפליקס | Netflix

סדרת ראיונות. הכוכבים והבמאים הגדולים של הוליווד נפתחים ומספרים על החלומות, על הקשיים ועל האובססיות המלוות את חייהם בראיונות שצולמו בפני קהל חי.

Jag älskar dig: En skilsmässokomedi, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה קומי. כשהאישה רוצה להתגרש, הבעל הנוירוטי מנסה ללמוד את המצב ולחשוב איך להחזיר את חייו למסלולם. 98 דקות, שוודיה, 2016.

The Thousand Faces of Dunjia, נטפליקס | Netflix

סרט פנטזיה-פעולה. קבוצה המתמחה בלחימת חרבות מנסה להגן על האנושות מפני יצורים מוזרים הפולשים מהחלל. שחקנים: ני ני, ליו יאן, וו באיי. במאי: יואן וו-פינג. 110 דקות, הונג קונג, 2017.

The Art of Loving. Story of Michalina Wislocka, נטפליקס | Netflix

סרט קומי ביוגרפי. טלטלה עומדת בפתח חדרי המיטות בפולין הקומוניסטית של שנות השבעים. מיכאלינה ווישלוקה, סקסולוגית במקצועה, מעוניינת לפרסם ספר שמאיים להפיל את מסך הברזל. הקומוניסטים מפחדים מתגובת הקאתולים, הקאתולים מתגובת הקומוניסטים. כולם מפחדים ממיכאלינה. והיא מצדה לא רואה אף אחד ממטר. במאית: מריה סאדוסקה. 121 דקות, פולין, 2017.

עוד בנטפליקס | Netflix

סרט – אם כי לא מפורט איזו גרסה: שלושת המוסקטרים | The Three Musketeers

סרטים הודיים: Mallu Singh, Kaththi, Maari, Kadhaveedu, Kili Poyi, Neram, Njangalude Veettile Athidhikal, Ohm Shanthi Oshaana, Lailaa O Lailaa, Maheshinte Prathikaram, Jomonte Suviseshangal, Sthaniya Sambaad, Ok Kanmani, Karmegam, North 24 Kaatham, Chal Dhar Pakad, Ranbhool, Satrangi Re, Bilu Rakkhosh, Lord Livingstone 7000 Kandi, Mili, Martyrs of Marriage, Lucky Star, Law Point, Masters, London Bridge, King Liar, Mango Dreams

סדרת טלוויזיה הודית: Ristha.com, Khotey Sikkey

סדרה ערבית: Secret of the Nile


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן