Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 16 במרץ, 2018

המיטה המעופפת, המטפלת, סיורי הפיצה של סקוט, דם חדש, בנג'י, קח את הכדורים שלך, ארץ פראית מאוד, בבלוק שלי, אדהא, מורשתו של צייד איילים לבני-זנב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 המיטה המעופפת | Bedknobs And Broomsticks, ערוץ Yes5

פנטזיה מוזיקלית, חציה מצוירת. מכשפה צעירה מסייעת למאמץ המלחמתי של בריטניה באמצעות מיטות מעופפות, קסמים מופלאים ופעלולים נוספים. שחקנים: אנג'לה לנסברי, דיוויד טומלינסון, רודי מקדאוול. במאי: רוברט סטיבנסון. 117 דקות, ארה"ב, 1970. סרט הרפתקאות יפה, המשלב הנפשה ושחקנים יפים אל מול קטעים מוזיקליים מוכרים. הקצב חמוד, האווירה משעשעת, אם כי לא הכל זורם ומתחבר יחד. ציון: 

21:30 המטפלת | The Carer, ערוץ Yes1

דרמה קומית. שחקן שייקספירי מהולל, עם קריירה דועכת, מתמודד עם מחלת פרקינסון קשה שמשאירה אותו נרגן וכועס על העולם. בשל לחץ ממשפחתו, הוא לוקח לעבודה כמטפלת בחורה צעירה, מהגרת הונגריה. חיבתם המשותפת ל'המלט' מובילה לידידות מפתיעה. שחקנים: בריאן קוקס, קוקו קוניג. במאי: יאנוש אדלני. אנגליה, 2016. הסרט מזכיר לנו שגם אנשים שבריריים ובסוף דרכם יכולים ללמד אותנו איך לחיות את החיים במלואם. ציון: 

22:00 סיורי הפיצה של סקוט | Scott’s Pizza Tours, ערוץ Yes דוקו

על האיש, שלקח את האובססיה שלו לפיצה צעד אחד קדימה. סקוט ווינר הוא 'פיצולוג' – מומחה בעל שם עולמי לפיצות. הוא יודע עליהן הכל, אוכל אותן מדי יום, שופט בתחרויות פיצה, כותב טור חודשי במגזין 'Pizza T oday'ומחזיק בשיא גינס עם אוסף של 1,300 קופסאות פיצה מרחבי העולם. אך התשוקה שלו למאכל האיטלקי לא מסתיימת בכך – 'סיורי הפיצה של סקוט' ברחובות העיר ניו יורק הפכו מזמן לשם דבר ועשרות אלפי אנשים כבר לקחו בהם חלק. הסיור של סקוט כולל ביקור במיטב הפיצריות, הסברים מפורטים על ההיסטוריה של הפיצה ועל המקומות המובילים בהכנתה בניו יורק לצד הנחיות מדויקות לאכילת פיצה – כמו הזווית שבה יש להכניס אותה לפה והטמפרטורה בה צריכה להיות הגבינה המותכת ברגע האכילה. בימוי: ק. ראיין ג'ונס, שון וויליס. 80 דקות, ארה"ב, 2016. 

23:00 דם חדש | New Blood, ערוץ כאן 11
סדרת דרמה חדשה של ה-BBC מאת הסופר והתסריטאי אנטוני הורוביץ, ובכיכובם של מארק סטפן, בן טוואסולי, מארק אדי ו-אנה צ'אנסלור. הסדרה מגוללת את סיפורם של ראש וסטפן, שני בחורים בשנות העשרים לחייהם, ילדי מהגרים מאיראן ומפולין, החיים בלונדון ומתמודדים עם קשיים כלכליים ומנסים (באופן לא מוצלח) להתקדם בקריירה המקצועית שלהם: האחד מכשיר בלשי משטרה והאחר עובד בתפקיד זוטר במחלקת ההונאה. כאשר הם נפגשים במקרה בעקבות חקירות שהם מעורבים בהן, ושלכאורה אין ביניהן קשר, הם מוצאים עצמם מעורבים בתאוריית קשר עולמית הכוללת פצצות, מרדפי מכוניות ומתנקשים העולים על עקבותיהם. עד מהרה הם מגלים שהדרך היחידה לשרוד תהיה בשיתוף פעולה. בלונדון של המאה ה-21, זן חדש של פושעים מסתתר מאחורי מנגנונים של עסקים וארגונים ממשלתיים. על ראש וסטפן לשלב כוחות בכל דרך אפשרית על מנת להפיל את הפושעים השולטים. בו בזמן עליהם להישמר שלא יפטרו אותם. שכעה פרקים, כל פרק: 45-50 דקות.

בנג'י | Benji, נטפליקס | Netflix

סרט משפחתי. כשאח ואחות נקלעים לסכנה, כלב נחוש אחד מגיע להציל אותם ותוך כדי כך עוזר לאחות את השברים במשפחה. שחקנים: גבריאל בייטמן, דארבי קמפ, קיילה סאנצ'ס.

קח את הכדורים שלך | Take Your Pills, נטפליקס | Netflix

תיעודי. בעולם סופר-תחרותי, תרופות כמו אדרל מאפשרות לסטודנטים, לספורטאים, למתכנתים ולרבים אחרים לשפר את הישגיהם ואת יעילותם. כמובן שלכל זה יש גם מחיר.

ארץ פראית מאוד | Wild Wild Country, נטפליקס | Netflix

סדרה המבוססת על סיפור אמיתי. גורו שנוי במחלוקת בונה עיר אוטופית במדבר של אורגון, והעימות עם התושבים המקומיים מסלים והופך לשערורייה לאומית.

בבלוק שלי | On My Block, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. באחת השכונות הקשוחות בלוס אנג'לס, ארבעה בני נוער נבונים, מצחיקים ומלאי חוכמת רחוב מתחילים ללמוד בתיכון, וחברותם ארוכת השנים עומדת למבחן. שחקנים: סיירה קאפרי, ג'ייסון ג'נאו, ברט גריי. יוצרים: לורן יונגריץ', אדי גונסאלס, ג'רמי האפט.

אדהא | Edha, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה ארגנטינאית. מעצבת אופנה מצליחה, שהיא גם אם חד-הורית, פוגשת גבר נאה ומסתורי. עד מהרה היא מסתבכת בקשר אפוף תשוקה, סודות אפלים ונקמה, שמשנה את חייה לבלי הכר.

מורשתו של צייד איילים לבני-זנב | The Legacy of Whitetail Deer Hunter, נטפליקס | Netflix

ג'יידון, בן ה-12, יוצא עם אביו למסע ציד שאמור לקרב ביניהם, למרות שזה הדבר האחרון שהוא רוצה לעשות. שחקנים: ג'וש ברולין, דני מקברייד, מונטנה ג'ורדן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן