Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 18 במרץ, 2018

כדברא 2, קראש קריוקי, המטבח המנצח ניו זילנד 3, לטובת הכלל, שבילי התהילה, האזרח ק', פלורימבה שור, אמאלנד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:30 כדברא 2, ערוץ טין ניק

עונה חדשה להפקת המקור. ספוילר – בעונה זו סוד העל טבעי נחשף בפני חבורת הנערים של כנען ומשנה את חייהם כליל. חברויות ישנות נהרסות, אהבות חדשות נוצרות, ומעל לכל מרחף האיום של המלפיקים, על טבעיים חדשים ועוצמתיים שמגיעים לקיבוץ במטרה לחסל את מי שגרם לחשיפה המסוכנת.

16:00 קראש קריוקי | Crash Karaoke, ערוץ MTV Show

שעשועון קריוקי עם טוויסט: מדי פרק יפתיע צוות התכנית אנשים אקראיים העסוקים בשגרת יומם, ויציע להם להתמודד בתחרות קריוקי ספונטנית.

18:15 המטבח המנצח ניו זילנד 3 3 My Kitchen Rules New Zealand, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לגרסה הניו-זילנדית של ריאליטי האוכל האוסטרלי. זוגות מתמודדים (המייצגים מחוזות שונים בניו זילנד) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים. כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים ולקבוצות המתחרות.

20:45 לטובת הכלל | For The People, ערוץ Hot3

דרמה משפטית חדשה של רשת ABC ומפיקת העל שונדה ריימס ("סקנדל", "המדריך לרוצח", "האנטומיה של גריי"). הסדרה מתרחשת בבית המשפט של המחוז הדרומי בניו יורק, בית המשפט היוקרתי והנחשב ביותר בארה"ב, ונפתחת ביום הראשון של סנדרה, עוזרת לסנגור הציבורי הפדרלי, כעורכת דין במחוז. חברתה הטובה ושותפתה לדירה של סנדרה, אליסון, תמיד תמכה בה – אבל כעת היא יוצאת עם מישהו מהצד השני של החוק: סת', שהתחיל את עבודתו כעוזר לתובע הכללי של ארה"ב. גם חברו לעבודה של סת', עורך הדין השחצן וגונב התיקים לנארד, לא מקל על מערכת היחסים הזו, בעוד שקייט – הקולגה של סנדרה ואליסון – מעוניינת רק בניצחון. עורכי הדין הצעירים הללו, העובדים משני צדי המתרס, חייבים להרשים את השופטים החכמים ביותר במערכת המשפט האמריקנית – בעודם מתמודדים עם התיקים הגדולים ביותר במדינה. לנעליהן של סנדרה ואליסון נכנסות בריט רוברטסון ("בחזרה למחר") ו-ג'סמין סבוי בראון ("הנותרים"), ולצדן מככבים גם בן רפפורט ("תקווה בהופ ספרינגס"), סוזאנה פלד ("שיקגו Fire"), בן שנקמן ("מיליארדים") ו-הופ דיוויס ("אודות שמידט").

22:00 שבילי התהילה | Paths Of Glory, ערוץ Yes3

סרט המלחמה הנוקב של הבמאי סטנלי קובריק, בכיכובו של קירק דאגלס באחת ההופעות הטובות בקריירה שלו. במהלך קרב נואש במלחמת העולם הראשונה, מסרבים חיילי הצבא הצרפתי לצאת מהשוחות ולהסתער אל מול אש האויב. בתגובה מחליט הגנרל לפקוד להפגיז את כוחותיו שלו ולשפוט שלושה חיילים באשמת מרד. מפקדם של החיילים מחליט לנקוט עמדה ומתייצב להגנתם. אחד מהסרטים האנטי מלחמתיים הטובים והחשובים בתולדות הקולנוע. ארה"ב, 1957. סרט מרשים, יפה, חכם וחשוב אין כמותו בתולדות סרטי המלחמה. ציון: 

22:00 האזרח ק' | Citizen K, ערוץ Yes דוקו

באחר הצהריים של יום חמישי, ה-4/9/97 נשמעו נקישות על דלת ביתו של משה קסטל, נהג מונית ירושלמי שנח באותה עת מול הטלוויזיה. השוטרים שהתפרצו פנימה הודיעו לו כי הוא עצור באשמת רצח כפול. במהלך החיפושים בבית התבררה גם זהות הנרצחים – יגאל דניאל, חברו הטוב של קסטל, ו-אילן דבש – עובר אורח שנקלע לזירת הרצח בטעות. במשפט, שנפתח כחצי שנה מאוחר יותר, נקבע כי שורת ראיות נסיבתיות מצביעה באופן חד משמעי על קסטל כרוצח, ונגזרו עליו שני מאסרי עולם. הסדרה מעוררת המחשבה מתעדת את המאמצים לפתוח מחדש את התיק ולברר את האמת מאחורי סימני השאלה המטרידים התלויים מעל הפרשה. במהלך המסע הבלשי אליו יוצאת הסדרה – מתוך מטרה להבין האם הזעקה של קסטל, שכלוא כבר יותר מ-20 שנה, היא אכן זעקתו של חף מפשע – מתברר כי הקביעות העובדתיות בתיק רחוקות מלהיות מבוססות. ראיות חדשות שנחשפות במהלך הסדרה, כמו גם נתונים עדכניים על הממצאים בזירה ואיכוני הפלאפון שלא היו זמינים במהלך החקירה – הופכים את התיק למקרה מבחן קיצוני של הרשעה ברצח הנסמכת על ראיות נסיבתיות בלבד. בימוי: אלון מרום. ישראל, 2018.

22:00 פלורימבה שור | Floribama Shore, ערוץ MTV Show

נצר לשושלת "ג'ורדי שור", סדרת ריאליטי העוקבת אחר שמונה צעירים המבלים קיץ בעירת הקיט פנמה סיטי ביץ' שבפלורידה. כל אחד מהמשתתפים ניצב בפני צומת דרכים בחייו – בין אם זו סופה של מערכת יחסים ארוכה, ניסיון לברוח מעבר טעון או טעימה ראשונה של עצמאות.

22:05 אמאלנד | Motherland, ערוץ Hot8

כיצד נראה מבפנים בית היולדות הגדול והצפוף בעולם? הסרט לנו הצצה נדירה אל בית היולדות במנילה שבפיליפינים בו מאות יולדות שוכבות בשורות – שתיים ולעתים שלוש במיטה אחת, עם התינוקות – כמו בפס ייצור. אין שמות פרטיים: 'אמא 567' מסייעת ל-'אמא 432' והצוות משמיע הוראות ועצות בסיסיות במערכת הכריזה. אין כאן פרטיות, מרבית הנשים אינן מכירות אמצעי מניעה וקורה שתינוקות אובדים ותינוקות אחרים נמצאים, אבל כשצריך הן מיניקות גם תינוקות של אחרות. מתוך הדלוּת והמהומה עולים סיפוריהן האישיים של נשים המאפשרות לבמאית הסרט להתקרב למרחק נגיעה. הקרבה הנדירה הזו הופכת את העולם הזר והמוזר לכאורה לחממה של אנושיות, חום וחמלה, וחושפת את הביטחון הנדיר שהנשים מעניקות זו לזו. ארה"ב / איי הפיליפינים, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן