Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 19 במרץ, 2018

מסעדות במעקב 4, תשעת החודשים שיצרו אותך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מסעדות במעקב 4 | 4 Restaurant Stakeout, ערוץ Food Network 

לנהל מסעדה זה לא צחוק, וכל טעות קטנה עלולה לגרום לאסון. למרבה המזל, ווילי דגל מסייע למסעדנים עם עסקים השרויים בקשיים. בעונה זו ווילי מסייע לג'ו, שזו מסעדתו הראשונה, להחזיר את פאב הספורט שלו לרווחיות תוך התמודדות עם צוות בלתי מקצועי ושף בלתי מחויב. בהמשך ווילי עובר ל'סוגו קפה', שם הבעלים אלן העסיק במסעדה שלו חברים ובני משפחה בניסיון לשפר את חיי החברה שלו וגילה שזו טעות. האם ווילי יצליח להראות לו ששילוב בין משפחה ועסקים אינו תמיד מתכון להצלחה?

22:00 תשעת החודשים שיצרו אותך | i9 Months that Made You, ערוץ Hot8

כל אירוע קריטי בתוך הרחם יכול היה לשנות את מהלך החיים שלך לנצח. זה מרוץ נגד הזמן וכל רגע חשוב. שלושת פרקי הסדרה מתארים את שלבי התפתחות עובר האדם ברחם, תוך הצגת כל הדברים שיכולים להשתבש במנגנון הבריאה כתוצאה מפגמים גנטיים. ב-16 השבועות האמצעיים ברחם, ההתפתחות המהירה של המוח והגוף קובעים לא רק את מבנה גופנו אלא גם את אישיותנו, ואת הדברים שמייחדים אותנו כאינדיבידואלים. החל מצבע עורנו, דרך טביעות אצבעותינו, וכלה בתחושת המגדר שלנו. כל אלה נסקרים תוך הצגת המומים המולדים שמוכיחים את ההפך, כגון: שפה שסועה, תינוקות שנולדים ללא פין, ואנשים עם מחלת "עיכוב ההגירה". במהלך הסדרה נראה איך השפעות חיצוניות משפיעות עלינו גם בתוך הרחם, וכיצד אנחנו לומדים לקלוט את סביבתנו בעזרת חוש הראייה והשמיעה, גם כשהם נפגמים. BBC ,2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן