Skip to content

יין יקב בוטיק במחיר משתלם. נטופה כרם 2017

סידרה חדשה לקראת הפסח, של יקב נטופה המציעה בקבוק יין במחיר של 40 שח בלבד הופכת אותה למשתלמת במיוחד. ועוד יינות של היקב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יקב נטופה קיים קצת יותר מעשור אך הוא נושא מסורת יין עשירה ביותר אותה מספק היינן פייר מיודובניק ,יהודי שעלה מצרפת ובאמתחתו ניסיון של עשרות שנים בתעשיית היין באירופה. היקב הוקם בשנת 2006 כאשר ניטעו הכרמים למרגלות התבור שבגליל התחתון והוא מייצר יינות איכות אלגנטיים בסגנון העולם הישן, המתאפיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. היקב מייצר כיום כ-85,000 בקבוקים בשנה הנמכרים בישראל, צרפת, ארה"ב, בלגיה, אנגליה, קנדה, אוסטרליה ועוד. יותר מעשור אחרי אותן נטיעות היקב ממשיך לגדול. כדאי לשים לב ליינות שיוצאים מיקב זה, חג הפסח הקרב הוא הזדמנות מצוינת להצטייד בכמה בקבוקים של נטופה שלקראת החג מציע מספר יינות חדשים:

נטופה כרם 2017 40 שח בלבד (צילום:יח"צ)

נטופה כרם 2017 – סדרה חדשה מיקב נטופה שיוצאת לקראת חג הפסח היא סידרת כרם, כרם היא סידרה שנעשתה בעיקר כדי להפוך את יינות יקב הבוטיק לנגישים ומשתלמים יותר. נטופה כרם אדום 2017 הופק מבלנד של זנים ים-תיכוניים של סירה וטוריגה נסיונאל שנבצרו בשנת 2017 , שהו בחבית חצי שנה ויצרו יין בעל גוף בינוני-קל וארומה של פירות יער. נעים מאד לשתייה. מחיר היין הוא 40 שקלים בלבד, ובמבצעים יהיה ניתן למצוא אותו גם ב 3 ב 100 שח . כדאי לחפש אותו כי נראה לי שבמחיר הזה הוא יחטף במהירות.

דומיין נטופה רוזה ,האביב בבקבוק (צילום:יח"צ)

דומיין נטופה רוזה 2017 שילוב סמוק של 50% סירה, 30% גראנש, 20% מורבדרה, מיוצר עפ"י המסורת של יינות רוזה המשובחים בחבל פרובנס בצרפת. יין משובח, בעל ארומות פירותיות, חמיצות קלה וסיומת מתקתקה , מעניק חווית שתייה נעימה ואביבית. משתלב היטב  עם מאכלי  המטבח הים תיכוני, תבשילים אקזוטיים ומאכלי עוף. היין בכשרות בד"ץ העדה החרדית מחירו המומלץ לצרכן 60 ₪.

לאטור נטופה אדום 2017 (צילום:יח"צ)

לאטור נטופה אדום 2014 – בלנד אלגנטי של סירה ומורבדרה. הסירה עם מאפייני הפירות האדומים והסיגליות ולצדו המורבדרה עם מעטפת אדמתית עדינה, ששהו  במשך 13 חודשים בחביות אלון צרפתי. מלא בניחוחות של פירות יער ,שזיף ושוקולד ובעל טעם מורכב ועמוק,אך עם זאת מאוזן ולא משתלט.ליווי נפלא לכל ארוחה. מחיר מומלץ: 90 ₪

יקב נטופה, מצפה נטופה, 04-6786454. מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט  www.netofa.com  ובדף הפייסבוק Netofa Winery

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן