Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 25 במרץ, 2018

בלאגניקס, קליקבייט, מליציה אמריקאית, כוכב אחד לבד, ביחד לבד, אבירי הטמפלרים והגביע הקדוש, פיקסלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:05 בלגאניקס, ערוץ טין ניק

נועה קירל, אליעד נחום, מאור בוזגלו ו-עדי ביטי הם רק מתכנית מתיחות שמציבה במרכזה חבורה של שישה בנים ובנות, הלא הם צוות הבלאגניקס, שמתכננים ומוציאים אל הפועל מתיחות על אנשים שכולנו מכירים.

18:00 קליקבייט | Clickbait, ערוץ MTV Show

מסע במורד חור תולעת של האינטרנט אל קטעי המוסיקה המוזרים ביותר: החל מתינוקות המתמחים בביטבוקס, דרך הצעות נישואים בחרוזי ראפ כושלים וכלה בסרטוני פציעות ומעידות של רקדנים חובבים וזמרים ביתיים. 

22:00 מיליציה אמריקאית | No Man's Land, ערוץ Yes דוקו 

ב-2 בינואר, 2016, קבוצת חוואים חמושים, בהנהגת אמון בנדי, חוואי בן 40, משתלטת על מבנה פדרלי שנמצא בשמורת טבע במחוז מאלהר באורגון. הרקע להשתלטות הוא החלטת בית המשפט להאריך את תקופת מאסרם של שני חוואים שהציתו שטח פדרלי וסרבו למסור את חוותם לממשל. בנדי יוצא בקריאה לכל הציבור האמריקני שתומך בפעולות אנטי-ממשלתיות להגיע חמוש למקום ולהצטרף אליהם למחאה נגד השתלטות המדינה על קרקעות ציבוריות. הקבוצה שכללה עשרות חוואים ופעילים אנטי ממשלתיים פעלו במטרה למשוך תשומת לב ציבורית כלפי מה שהגדירו כהשתלטות של הממשל הפדרלי על הזכות שלהם להתפרנס והזהירו שיפעלו באלימות כלפי כל ניסיון של המשטרה לפרוץ לשטח ה'כבוש'. הסרט מביא גישה חסרת תקדים לסיפור ההשתלטות של קבוצת המיליציה ולמשבר העמוק שנוצר בעקבותיו. השתלשלות אירועים קשה בשמורה נידחת, שמרמזת לא מעט על האקלים הפוליטי הנוכחי שקיים כיום בארה"ב. בימוי: דיוויד גארט ביירס. 82 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 כוכב אחד לבד | One Strange Rock, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הבמאי דארן ארונופסקי ("אמא!", "ברבור השחור", "רקוויאם לחלום") והמפיקה ג'יין רוט ("אמריקה הסיפור שלנו", "שנות ה-80: העשור שעשה אותנו") מאחדים כוחות ביצירת סדרה קולנועית מרתקת שמגדירה מחדש את ז'אנר סרטי הטבע המוכרים. הסדרה נוגעת בשבריריותו של כדור הארץ, אחד המקומות המיוחדים והייחודיים ביותר ביקום כולו, ומגיש הוא ויל סמית' ("עלי", "מרדף לאושר", "גברים בשחור"). זה הסיפור המדהים והמוזר של החיים על כדור הארץ, מסופר על ידי שמונה אסטרונאוטים. האנשים היחידים שראו את כדור הארץ כפי שהוא באמת – מערכת מכוילת באופן מושלם, מערכת תומכת חיים שמשייטת בחלל. מנקודת המבט של החלל, האסטרונאוטים רואים עולם זר יותר מאשר מדע בדיוני, שבו כל יצור חי הוא חלק ממערכת אחת יוצאת דופן, המחברת את חייהם של יותר משמונה מיליון מינים שונים של צמחים ויצורים דמיוניים – כולל אותנו. הסדרה בת 10 פרקים, בהפקת חברת נוטופיה, צולמה כולה מהחלל ב-45 מדינות, ב-6 יבשות.

22:30 ביחד לבד | לבד ביחד | Alone Together, ערוץ Yes קומדי + ערוץ Hot קומדי סנטרל

קומדיה חדשה מבית Freeform, שיצרו הקומיקאים הצעירים בנג'י אפללו ו-אסתר פוביצקי ("האקסית המטורפת") והם גם מככבים בה בתפקיד עצמם. הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס ועוקבת אחר החברות האפלטונית בין השניים כשהם מנסים לעזור אחד לשנייה בחיי האהבה שלהם. אסתר ובנג'י הם בני דור המילניאל, מוזרים ולא מתאימים לנוף, שהגיעו מרקעים שונים ומנסים לפלס את דרכם בתרבות המושתת על מעמדות חברתיים. השניים מוצאים נחמה בחברות הקרובה שהם יוצרים ביחד ובמהלך העונה הם יצלמו קליפ וידאו משלהם, יעמדו בתור שעות בחנות פופ אפ ואפילו ינסו לפרוש לפנסיה. לא משנה לאיזו הרפתקה הם יצאו בטוח שבדרכם המוזרה הם יהיו שם אחד בשביל השנייה כמו שרק חברים הכי טובים יכולים. ציון איי.אם.די.בי.: 5.9/10, עגבניות רקובות: 55%/100%, מטה-קריטיק: 60/100

22:30 אבירי הטמפלרים והגביע הקדוש | Buried: Knights Templar And The Holy Grail, ערוץ ההיסטוריה

מה באמת עלה בגורלם של האבירים הטמפלרים? הייתכן שהם עדיין קיימים כיום? במיני סדרה מושקעת וסוחפת, שצולמה בין השאר בישראל (ירושלים, עכו), אנגליה, קפריסין, צרפת ופורטוגל – יוצאים שני חיילים וארכיאולוגים, מייקי קיי ו-גארת' בולדווין, למסע חקירה מהפכני, תוך שימוש בטקטיקות צבאיות וטכנולוגיה חדישה, בניסיון לפענח תעלומה בת 700 שנה – מה קרה למסדר האבירים הטמפלרים? האם הם אכן הושמדו לחלוטין בשנת 1307, ביום שישי ה-13? ב-13 באוקטובר פשטו חיילי מלך צרפת פיליפ על מעוזי מסדר אבירי הטמפלרים, אסרו והוציאו להורג את חבריה. המלך פיליפ הצליח להשתלט על חלק מאוצרות הכסף שחמד, אך רוב האוצרות נעלמו ולא נמצאו עד עצם היום הזה. שמא ייתכן שאבירי הטמפלרים הצליחו לממש את מבצע הבריחה הגדול ביותר בהיסטוריה, ואף לקחת עימם את הגביע הקדוש? האם הם הפכו ברבות הימים לאגודה סודית (נוסח 'הבונים החופשיים'), שממשיכה להתקיים גם כיום?

פיקסלים | Pixels, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו שישי, 24 ביוני, 2016, בשעה 22:00, בערוץ Hot גולד + ערוץ Yes2


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן