Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 27 במרץ, 2018

קיץ 1993, בארי, עמק הסיליקון 5, יומני הזן של גארי שנדלינג, ג'יימס אקאסטר: רפרטואר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 קיץ 1993 | Summer 1993 | Estiu 1993, ערוץ Yes3 

זוכה שני פרסים בפסטיבל ברלין, כולל פרס סרט הביכורים; נציג ספרד לאוסקר; מועמד לפרס האקדמיה האירופאית לתגלית השנה; זוכה חמישה פרסי גאודי, כולל לסרט הטוב ביותר; זוכה שלושה פרסי גויה. דרמה מרגשת. לאחר מות אמה, נשלחת פרידה בת השש לגור עם משפחתו של הדוד שלה. המעבר אינו פשוט – השינוי בין העיר הסואנת לחיים בכפר, הסתגלות לחיים במשפחה חדשה, עם חוקים שונים ואחות קטנה שהונחתה עליה, ותחושת האובדן שאינה מרפה. עם הרבה חן ורגישות משרטטת הבמאית הספרדייה קרלה סימון תמונת התבגרות מורכבת ונוגעת ללב. שחקנים: לאיה ארטיחאס, פאולה רובלס, ברונה קוסי, דייוויד ורדגואר. ספרד 2017.

22:00 בארי | Barry, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 26 במרץ, 2018, בשעה 05:30 בערוץ Yes Oh + סלקום TV 

22:30 עמק הסיליקון 5 | Silicon Valley 5, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 26 במרץ, 2018, בשעה 05:00 בערוץ Yes Oh + סלקום TV

 23:00 יומני הזן של גארי שנדלינג | The Zen Diaries Of Garry Shandling, ערוץ Yes דוקו + סלקום TV + ערוץ Hot HBO 

סרט תיעודי בשני חלקים של רשת HBO, מהיוצר ג'אד אפאטו ("בנות", "בתול בן ארבעים", "קראשינג" ועוד). כששנדלינג נפטר ב-2016, רבים זכרו אותו כקומיקאי בחסד ומי שכיכב בשניים מהסיטקומים פורצי הדרך ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה. אבל בעיני אלה שהכירו אותו, שנדלינג האמיתי היה אדם מורכב בהרבה. אפאטו, שביים והפיק את התוכנית, יצר דיוקן חסר תקדים של הקומיקאי האייקוני המציג מבט אינטימי ורחב יריעה על חייו והקריירה המדהימה שלו. הסרט מציץ אל מוחו המבריק ונשמתו חסרת המנוח של שנדלינג דרך ראיונות עם יותר מארבעים בני משפחה וחברים – בהם ג'יימס ל. ברוקס, ג'ים קארי, סשה ברון כהן, ג'ון פאברו, ג'יי לנו, קונאן או'בריאן, בוב סאגט, ג'רי סיינפלד ו-שרה סילברמן, כמו גם יומנים אישיים, מכתבים וקטעי וידאו פרטיים שנחשפים לראשונה.

ג'יימס אקאסטר: רפרטואר | James Acaster: Repertoire, נטפליקס | Netflix

בלקט של ארבעה מופעי סטנד-אפ מגוונים ביותר, הקומיקאי האקסצנטרי ג'יימס אקאסטר מכסה את הכל: המוזר, השגרתי ומה שביניהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן