Skip to content

מתנות לחג הפסח

לקראת החג המתקרב אספנו בשבילכם מספר רעיונות למתנות חג לכל בני המשפחה, מקטנים ועד גדולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Let’s Talk – משחק קבוצתי חדש, המיועד לעזור לנו להכיר זה את זה בעזרת הקלפים, המשלבים שאלות, משימות ועוד. 59.9 שקלים, להשיג בסטימצקי.

צילום: בועז נובלמן

הגיליון העולמי של המגזין לילדים "חלבלובון", ה-13 במספר, המשלב תרגילים, משחקים, חידות היגיון, משחקי מילים ועוד ועוד. 25 שקלים, להשיג ב-04-6649920, www.halavluv.com.

צילום: יח"צ

השף מאיר אדוני ו- Arcosteelהוציאו את הסט הזה, המשלב סכין לפריסה של בשר באורך 20 ס"מ ומזלג בשר באורך זהה. 369 שקלים, 50% הנחה עד סוף אפריל. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.

צילום: אסף אמברם

קולקציית המצעים החדשה של ורדינון כוללת, בין השאר, את הסט הזה. הסט מיועד למיטה זוגית בגודל 160 על 200 ס"מ, הוא עשוי מבד ג'רסי ושמו "מארקר". 434 שקלים לפני הנחות חג.

צילום: תמי בר שי

אוהבי הוודקה בכלל ווודקה סטולי בפרט יאהבו את הוודקה הזו, שנמכרת בגרסה כשרה לפסח המיועדת לאוכלי קטניות, ואינה מכילה גלוטן. 79 שקלים, להשיג בחנויות היין והאלכוהול.

צילום: הכרם

חברת פלפוט השיקה מגוון של מוצרים היכולים לשמש כמתנות לחג, כולל ערכת מתכונים המגיעה בקופסת מתכת פרחונית ומשלבת בתוכה כרטיסיות המחולקות לקטגוריות שונות; יומנים; כרטיסי ברכה; דפי ממו מגנטיים; ועוד. 9.90-45.9 שקלים. להשיג ברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות.

צילום: יח"צ

חובבי ספרי הפנטזיה ישמח לקבל את אחד משני הספרים הראשונים בטרילוגיית "מחול החרבות" שכתב הישראלי ד"ר אריאל קרפ (השלישי נמצא בתהליך כתיבה). העלילה סובבת סביב ממלכת הלל וסביב היחסים בין שתי דמויות מובילות: עברון המלך, השולט על שמונת השבטים, וארסוס שהתחיל כילד חסר כל והפך למנהיג ושליט חזק בעצמו. 79 שקלים. להשיג בצומת ספרים, סטימצקי וב-www.media-10.co.il.

יקבי ברקן מציעים לקראת החג את יין הדגל מסדרת סופרייר, קברנה סוביניון 2013, במארז עץ מיוחד. היין משלב מ-87% קברנה סוביניון, 8% ענבי מרלו ו-5% פטי ורדו. 225 שקלים. להשיג בחנויות היין והאלכוהול.

צילום: יח"צ

משקפי שמש לנשים של המותג FURLA. המחיר הוא 1,400 שקלים. להשיג באופטיקה טל, רמת גן.

צילום: יח"צ חו"ל

קרם לחות לאחר גילוח של GIGI, המיועד לגברים ומתאים לכל סוגי העור. 129 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני יופי.

גרסה חדשה למשקה הידוע, והפעם עם דבש – STOCK 84 HONEY. המשקה משלב בין הברנדי המסורתי לבין דבש דבורים. 79 שקלים, להשיג בחנויות יין ואלכוהול.

קובץ: יח"צ

חגורה לגברים של רשת האופנה בגיר. 119.9 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אבי ולדמן

הקטאק הוא כלי נגינה, וריאציה מוקטנת של הקחון, שנוצר מקופסאות עץ אשר שימשו עבדים ופועלים בערי נמל בדרום אמריקה. הכלי מגיע עם רצועה לגוף כדי שאפשר לשאת אותו בטיולים. 299 שקלים, להשיג ב-https://www.cajon.co.il.

צילום: און הלפרין

הספר "מקסיקו אהובתי" משלב 106 מתכונים מהמטבח המקסיקני יחד עם המלצות לטיולים, מסעדות ושווקים. כל זה פרי יצירתו של השף איתמר דוידוב,  מחלוצי המטבח המקסיקני בישראל. 180 שקלים לפני מבצעי חג. להשיג ברשתות הספרים וב-www.trespesoshop.co.il.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן