Skip to content

שני רכבי פנאי-שטח חדשים מאופל Grandland X וה Crossland X

"אופל ישראל" משלימה את סדרת ה-X , סדרת רכבי הפנאי שטח ומשיקה את: Grandland - X והCrossland – X המצטרפים למוקה, המחיר החל מ 115 אלף שח.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום כאשר כמעט כל מכונית שלישית שנמכרת בארץ נמנית על קטגוריית הפנאי-שטח אין ספק שיש חשיבות בחיזוק היצע הרכבים בקטגוריה . חברת 'ש.י.ר שלמה יבוא רכב' ,יבואנית אופל, משלימה בימים אלה את יבוא סדרת ה-X, ומשיקה בישראל את  דגמי הGrandland – X   והCrossland – X. הדגמים החדשים מציגים מגוון ייחודי של חידושים עדכניים ותוספות ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה. שני הדגמים החדשים מהווים שלב נוסף בחיזוק מעמדה של "אופל" בשוק המקומי ובעיקר בקטגוריית רכבי הפנאי-שטח הצומחת.  השקה זו משלימה את סדרת ה-X הכוללת גם את  דגם Mokka.

אופל קרוסלנד ,המחיר החל מ 115 אלף שח (צילום: יח"צ)

דגמי הGrandland – X   והCrossland – X   תוכננו על מנת להעניק לנהג סביבה נוחה, בטוחה וחזקה, עם עיצוב מרשים ואלגנטי. עם החיזוקים הללו צפויה אופל להמשיך את המומנטום שלה בשוק הישראלי, כשהיא מציעה ללקוח חבילה יוצאת דופן של ביצועים, בטיחות ואיכות.

חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל: "בשנת 2017 עלתה הנחשקות של אופל בישראל בצורה משמעותית, בעזרת ה- ADAM, הInsignia  וכן ה- ASTRA. עתה אנחנו מנגישים לצרכן הישראלי סדרה שלמה של רכבי פנאי-שטח, הלא היא סדרת ה-X שתכיל את דגמי דגמי הGrandland – X ,Mokka-  X  והCrossland – X. אין לי ספק שעם השקת הדגמים החדשים נצליח להוות גורם משמעותי בקטגוריה הצומחת ביותר בישראל".

אופל גראנדלנד,החל מ 140 אלף שח (צילום:יח"צ)

הדגמים החדשים מביאים איתם סגנון עיצוב דינאמי וחדשני שמאופיין  ברכבי אופל החדשים. חרטום הרכב  מציג את החזית העדכנית של המותג, עם שכבה רוחבית חדשה  ויחידות תאורה גדולות ובולטות, המתעקלות אל תוך הכנפיים הקדמיות.

הGrandland – X החדשה נכנסת לקטגוריית רכבי הפנאי-שטח ותחשב לאחד הרכבים המרווחים בקטגוריה והינה הרכב הגדול ביותר בסדרת הX   של אופל. בסיס הגלגלים הוא 267.5 ס"מ, האורך 447.7 ס"מ, הרוחב 185.6 ס"מ, הגובה 160.9 ס"מ כאשר נפח תא המטען מכיל 514 ליטר.

הCrossland – X מרווחת ופרקטית והיא כוללת ספסל אחורי בחלוקה של 40/60 הנעה על מסילה באורך של 150 מ"מ, מה שמאפשר להגדיל את נפח תא המטען מ-410 ליטר ל-520 ליטר – נפח מרשים ביחס למקובל בקטגוריה.

הGrandland – X בגרסת T1.2 ליטר, מצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 130 כוחות סוס עם 23.45 קג"מ, וצריכת דלק משולבת חסכונית למדי של 21 ק"מ ליטר.

הCrossland – X בגרסת T1.2 ליטר, מצויד במנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 110 כוחות סוס עם 20.9 קג"מ, וצריכת דלק משולבת של 18.5 ק"מ לליטר.

איבזור פנימי עשיר בשני הדגמים (צילום: דן בר-דוב)

רמות הבטיחות הגבוהות בשוק – החל מגרסת הבסיס. סדרת הX החדשה מציגה את חבילת הבטיחות מסוג ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות מקוריות ובין המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב, באמצעות מערכת זו, מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת התראות מקיפות לנהג על סכנות בדרך. חבילת ה-OpelEye מגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וממחישה את מחויבותה של אופל שאיננה מתפשרת על בטיחות הנהג והנוסעים. הבשורה בדגמים החדשים היא מערכת DDS לבדיקת ערנות הנהג, המתריעה בפני הנהג על זמני נהיגה ארוכים/ חריגים והתנהגות לקויה בצורת הנהיגה. המערכת כוללת בלימה אוטונומית AEBS , מניעת פגיעה בהולכי רגל 5-60 קמ"ש, מניעת פגישה ברכב נייח 5-80 קמ"ש ,מניעת פגיעה ברכב בתנועה 5-85 קמ"ש, בקרת התרעת סטייה מנתיב LDW (במהירויות של 60-180 קמ”ש) עם התרעה קולית וויזואלית בעת סכנה. בקרת שמירה על נתיב נסיעה LKA המסייעת בתיקון והכוונת זווית ההגה (בדגם גרנדלנד בלבד). התרעת מרחק מלפנים FDI ותצוגה במרכז המידע לנהג. התרעת סכנת התנגשות FCA עם אפשרות לבחירת מרחק ההתראה מהרכב מלפנים.

אופל גראנדלנד באולם התצוגה (צילום:דן בר-דוב)

חבילת ה-OpelEye מציעה חבילת מיגון רחבה ביותר המשלבת מגוון מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות רדאר ומצלמה, בשילוב עם יכולות בלימה ותיקוני הגה אוטונומיים לבטיחות מרבית: התרעת התנגשות (FCA) והתרעת שמירת מרחק (FDI), רדאר המכונית מנטר את המרחק מהרכב והעצמים שמלפנים, כשהמערכת מתריעה מפני אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות. מערכת בלימה אוטונומית בחירום (פעילה מתחת ל 40 קמ"ש). מערכת המאפשרת בלימה עצמאית ומונעת התנגשות חזיתית במהירויות עירוניות במידה והנהג לא מגיב לסכנה.התראת סטייה מנתיב זיהוי נתיב הנסיעה והתראה אורקולית על סטייה ממנו במהירויות של 60 עד 180 קמ"ש. סייען שמירה על נתיב. מערכת זיהוי ותצוגת תמרורים וסימני דרך ומציגה אותם במרכז המידה הדיגיטלי בלוח המחוונים.

אופל קרוסלנד באולם התצוגה (צילום: דן בר-דוב)

מחיר Crossland-X Enjoyn : 114,900 ₪

מחיר Crossland Innovation: 124,900 ₪

חבילת איבזור הכוללת גג פנורמי +KEY LESS   בשווי של 5,000 ₪ תינתן חינם בתקופת ההשקה

חבילה הכוללת  גג פנורמי+KEY LESS+ HEAD UP DISPLAY  מולטי מדיה 8" בשווי של 7,500 ₪ תינתן בהשקה בתוספת של  של 2,500 ₪

מחיר Grandland –X Enjoy: 139,900 ₪

מחיר Grandland Innovation: 154,900 ₪

חבילת אבזור הכוללת גג פנורמי וג'נטים 19" בשווי של 5,000 ₪ תינתן חינם בתקופת ההשקה

חבילה הכוללת צבע TWO TONE + גג פנורמי +ג'נטים 19" בשווי של 7,500 ₪ תינתן בהשקה בתוספת של 2,500 ₪

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן