Skip to content

בצריכה מתמדת: מנקים את הבית

מנקים את הבית לקראת החג? קבלו המלצות על מספר מוצרי ניקוי חדשים (וכמה ותיקים)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטליות לחות XL של ניקול

אל תספרו לאימא אדמה, אבל אנחנו עושים שימוש תדיר במטליות לחות חד פעמיות. זה רע לסביבה אבל נוח מאוד ליום יום, ואנחנו משתדלים לכפר על כך במחזור קפדני בתחומים אחרים. מסיבה זו אימצנו בשמחה את המטליות הללו, שלא רק מספקות מענה לצורך שלנו בנוחות, אלא גם – ובעיקר – מתאימות לניקוי משטחים גדולים, כגון מדפים ותריסים. הניחוח פרחוני ונעים, והוא מוגדר בתור "פריחה לבנה". אידיאלי לניקוי הבית לקראת החג וגם לאורך השנה, ורק חבל שהמוצר מושק במהדורה מוגבלת.

8.9 שקלים ל-40 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: ניקול

ערכה לניקוי חלונות של VIVIAN

אם אתם מחפשים דרך לנקות את החלונות בבית שלכם, זו יכולה להיות מתאימה עבורכם. מדובר בערכה הכוללת מגב חלון בעל קצה עשוי סיליקון, כרית קרצוף העשויה מחומר שאינו שורט את הזכוכיות, וכרית מיקרופייבר לייבוש והברקה. בגוף המגב יש ציר המתחבר למקל טלסקופי, כך שאפשר לכוון אותו בהתאם לזוית ולגובה החלון. אחרי שלומדים כיצד להרכיב ולהשתמש במוצר, מגלים שהוא לא רק נוח לשימוש, אלא גם מקל על ניקוי חלונות, במיוחד על החלק הגבוה שלהם ועל החלק הנמצא מחוץ לבית.

84.9 שקלים, להשיג באייס ובחנויות למוצרים לבית.

צילום: יח"צ

ספוג כלים אקולוגי של Green Flash

הרעיון מאחורי המוצר הזה הוא חשוב – ספוג לשטיפת כלים העשוי משני חומרים שונים, כך שצידו האחד הוא ספוג קשיח יחסית המיועד לניקוי כל סוגי הכלים, כולל העדינים שבהם; והשני הוא רך יותר, ומיועד לספיגת נוזלים, ניגוב משטחים וכד'. מעל 50% מרכיבים שלך המוצר הם טבעיים ומתכלים ביולוגית, בהם קלפיות של אגוזי מלך, כך שמדובר במוצר ידידותי לסביבה (יחסית למוצרים הרגילים). הבעיה היא בשימוש עצמו – הוא דק יותר מספוגים המקובלים (ונעשה יותר דק במהלך השימוש), וחסרה לו את הגמישות המאפיינת ספוגים אחרים, החשובה לניקוי כוסות, לדוגמא. תעשו את החשבון שלכם, אם לוותר על מידת הנוחות לטובת שמירה על הסביבה.

16.9 שקלים לארבע יחידות. להשיג בניצן הדובדבן, אורגניק מרקט, טבע קסטל, עדן טבע, טיב טעם, סטופ מרקט ובחנויות פרטיות.

צילום: יח"צ

תרסיס שמן של Pledge

אנו עושים שימוש קבוע בבית שלנו בתרסיס של פלדג' כדי לשמור ולחדש את שולחן הקפה שנמצא בסלון הבית שלנו. רק עכשיו הכרנו את המוצר השני בסדרה – שמן המכיל שמן תפוז, המיועד לרהיטים מעץ טבעי/מלא. הוא מספק לרהיטים את החיוניות שהם זקוקים לה, מוסיף ברק ובמידת מה מונע היווצרות של שכבת אבק. לרהיט מעץ מלא אצלנו בבית הוא עשה פלאים, והוא נראה טוב מתמיד.

30.9 ל-473 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

קובץ: אפרת אשל

מטליות לחות של Cif

המותג מצטרף לטרנד של מטליות לחות חד פעמיות, ומשיק את הגרסה שלו – מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לחות לניקוי רצפות. לשני המוצרים שי ניחוח לימוני נעים, והם מצויינים לניקוי חלקיו השונים של הבית. כמו עם המוצרים הוותיקים יותר בקטגוריה, המטליות לניקוי כללי מנקות את מה שצריך מהמשטחים השונים, בעוד שבכל הקשור לניקוי הרצפה, אלה פחות יתאימו לניקוי של כתמים עיקשים ולא יספקו את התחושה הטובה של בית, לאחר שנוקה עם כמות גדולה של מים.

עד 11.9 שקלים ל-50 מטליות לניקוי כללי, עד 10.9 שקלים ל-10 מטילות לניקוי רצפות. להשיג ברשתות השיווק.

Perfume Collection של בדין מבית יוניליוור

סדרה חדשה של מרככי כביסה השיק המותג, שמבוססת על ניחוחות של בשמים. הסדרה כוללת בשלב זה שני מוצרים: בדין אקסטרה  Glamour, המשלב ברגמוט, סיגלית ומאסק, ובדין אקסטרה Elegance, המשלב ורדים, פרחי יסמין ופצ'ולי. יש דימיון מסוים בין ניחוחות אלו לבין הניחוחות של בשמים אלו ואחרים, וזה טוב למי שמחפש לחדש את הניחוח של מרכך הכביסה שלו. רק שימו לב: אלו ניחוחות חזקים במיוחד וכדאי לשים כמות קטנה יותר מזו המומלצת על גבי האריזה.

עד 15.9 שקלים ל-960 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

מטליות מיקרופייבר של סנו

בין שלל מוצרי הניקוי של החברה, יש את המטליות הללו, המתחלקות למעשה לשני סוגים: מטלית מיקרופייבר לניקוי יסודי, בעלת מארג כריות D3 לספיגה מוגברת וללכידת לכלוך קשה; ומטלית מיקרופייבר לניקוי הריצפה, שהושקה מחדש כשהיא גדולה ב-20% וכוללת פתח להשחלה על המגב. השדרוג של המטלית לניקוי הריצפה הוא במקום – הפתח הופך את השימוש במטלית לנוח והגודל הנוכחי שלה הופך אותה לנוחה מתמיד. המטלית לניקוי משטחים עושה עבודה טובה יותר ממטליות רגילות בניקוי – ואם אותו מארג כריות אחראי לזה, אז מה טוב.

עד 10.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן