Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 31 במרץ, 2018

גלאם מאסטרס, המילה האחרונה, נרודה, פייט/אפוקריפה 2, השיר האבוד, ג'ומנג'י, בנוגע לאתמול בלילה, סקס טייפ, כשהמשחק עמד מלכת, מוות רצחני, יש גן עדן, לילה מסוכן, לחשוב כמו גבר 2, מלחמת האופל: אבולוציה, מלחמת האופל: עלייתם של אנשי הזאב, מלחמת האופל: התעוררות, Velvet Coleccíon, אקסית במצור, בית השפנפנות, התעוררות, החבר'ה מהשכונה, Splash and Bubbles, זיכרון גורלי, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 גלאם מאסטרס | Glam Masters, ערוץ לייפטיים

קים קרדשיאן מפיקה תכנית ריאליטי תחרותית בעלת שמונה פרקים בהנחיית לוורן קוקס ("כתום זה השחור החדש"), אשר מציבה בלוגרי אופנה ויופי מוכשרים ויצירתיים אחד נגד השני עבור ההזדמנות להפוך לחלק מאימפריית הגלאם של הקרדשיאנס. בכל פרק ארבע בלוגרי אופנה ויופי יתחרו ראש בראש כדי להוכיח שיש להם את הכישרון, הכריזמה והחזון הדרושים כדי להיות הדבר הגדול הבא בעולם היופי. השופטים המומחים ימתחו ביקורת על כל צעד והחלטה שהם עושים. הזוכה של בכל שבוע יתקדם לחצי הגמר, שם הטובים ביותר יתחרו על שלוש מקומות בטורניר הגמר. בסופה של התחרות, רק בלוגר מאושר אחד יזכה בתואר 'גלאם מאסטר'.

21:30 המילה האחרונה | The Last Word, ערוץ Yes1

דרמה קומית. הארייט היא אשת עסקים קשוחה בעלת ממון שפרשה לגמלאות, אך עדיין חייבת לשלוט בכל פרט בחייה. כדי למנוע טעויות גם אחרי מותה, היא שוכרת עיתונאית ודורשת ממנה לכתוב לה את ההספד שינציח אותה אחרי מותה. שחקנים: שירלי מקליין, אמנדה סייפריד. במאי: מארק פלינגטון. ארה"ב, 2017. הסרט אינו אמין ומבייש את מורשת המשחק של מקליין, כמו גם גורם לצופים להתרחק מהדמויות המשניות. ציון: 

22:00 נרודה | Neruda, ערוץ Yes3

הסרט היה מועמד לגלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר. דרמת מתח בהשראת חייו של המשורר זוכה פרס נובל, פבלו נרודה. בצ'ילה של שנות הארבעים, נשלח בלש משטרה ללכוד את המשורר הידוע, המבוקש בשל חברותו במפלגה הקומוניסטית והביקורת שמתח על השלטון. שחקנים: גאל גרסיה ברנאל, לואיס גנקו, אלפרדו קסטרו, מרסדס מוראן. במאי: פבלו לוריין. צ'ילה, 2016. סרט חכם, מצולם להפליא ויצירתי בכך ששובר את מוסכמות התסריט הביוגרפי לממד חדש בקולנוע. ציון: 

פייט/אפוקריפה 2 | 2 Fate/Apocrypha, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת האנימה. גניבת הגביע הגדול מפויוקי סיטי יוצרת ממד זמן חלופי שבו מלחמת הגביע הקדוש הגדולה מתנהלת בקנה מידה חסר רחמים.

השיר האבוד | Lost Song, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה בכיכובן של יוקארי טמורה ו-קונומי סוזוקי, המגוללת את סיפור מסען של שתי גיבורות שישנו את העולם בעזרת כוחות השירה שלהן.

ג'ומנג'י | Jumanji, נטפליקס | Netflix

סרט פנטזיה. משחק לוח עתיק לילדים גורם למשחקים בו להיות מעורבים באופן מוחשי בסכנות האורבות בג'ונגל, במפגשים רבים עם חיות בר וציידים, והמשחק התמים למראה הופך להיות חוויה אדירה ומפתיעה כאחד. שחקנים: רובין וויליאמס, קירסטן דנסט, בראדלי פירס. במאי: ג'ו ג'ונסטון. 104 דקות, ארה"ב, 1995. הסרט היה פורץ דרך בזמנו, אך נכון להיום יראה מיושן, מיותר ובעיקר לצופים הצעירים. ציון: 

בנוגע לאתמול בלילה | About Last Night, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. דמיון חדש מודרני של הקומדיה הרומנטית הקלאסית, גרסה עכשווית זו עוקבת אחרי אהבה חדשה לשני הזוגות כשהמסע שלהם מהבר לחדר השינה ובסופו של דבר עומדים למבחן בעולם האמיתי. שחקנים: קווין הארט, מייקל אילי, רג'ינה הול. במאי: סטיב פינק. 90 דקות, ארה"ב, 2010. שילוב חמוד של הומור ואהבה, בעיבוד מצולם למחזה של דיוויד מאמט. ציון: 

סקס טייפ | Sex Tape, נטפליקס | Netflix 

.

כשהמשחק עומד מלכת | When the Game Stands Tall, נטפליקס | Netflix 

דרמת ספורט. מסעו של מאמן פוטבול בתיכון ששבר את כל השיאים והביא את הקבוצה לאליפות המדינה. שחקנים: ג'יימס קאביזל, אלכסנדר לודוויג, מייקל צ'יקליס. במאי: תומאס קרטר. 115 דקות, ארה"ב, 2014. סרט מוטיבציית ספורטיבי מלא בקלישאות ולא בתוכן אמין. ציון: 

יש גן עדן | Heaven Is for Real, נטפליקס | Netflix 

ביוגרפיה משפחתית. אב מעיירה קטנה, חייב למצוא את אורח הרוח והאומץ, לחלוק את ההתנסות משנת החיים של בנו עם העולם. שחקנים: גרג קיניר, קונור קורום, קלי ריילי. במאי: רנדל וואלאס. 100 דקות, ארה"ב, 2014. התסריט אמין ואפילו המשחק, אבל הסרט גורם לצופים להאמין במשהו שנראה מוגזם ומעבר לגבול ההיגיון. ציון: 

מוות רצחני | Evil Dead, נטפליקס | Netflix 

מותחן פנטזיה. מיה, נערה צעירה שיצאה לבלות עם אחיה וחבריו בבקתה שנמצאת ביער מרוחק, מגלה בו את 'ספר המתים'. ספר לאחר קריאת הכתוב בו, משחרר שדים אפלים אשר חיו בעבר ביער בסמוך לבקתה, אשר הופכים למתים מהלכים קטלניים אשר רצונם היחידי הוא להשתלט על גופותיהם של הנערים הצעירים. רק אדם אחד מצליח להישאר בחיים – עליו להילחם בכוחות האפלים שהשתלטו על חבריו ולשחררם לפני שיהיה מאוחר מדי. שחקנים: ג'יין לוי, ברוס קמפבל, שילה פרננדז. במאי: פדה אלוורז. 97 דקות, ארה"ב, 2013. אמנם בסרט חסר את ההומור שהיה בסרט המקורי מ-1981, אך יש כאן הרבה קטעי אימה מוצלחים, לא מעט זוועה וכמובן אלימות חסרת מעצורים. ציון: 

לילה מסוכן | Deliver Us from Evil, נטפליקס | Netflix 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 30 ביוני, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

.

מלחמת האופל: אבולוציה | Underworld: Evolution, נטפליקס | Netflix 

סרט פנטזיה / מדע בדיוני. המשך לסאגת הערפדים ואנשי הזאב. סלינה היא ערפדה ולוחמת מיומנת בחיסול אנשי זאב. היא מאוהבת בבחור תמים בשם מייקל קורבין שמוצא עצמו במרכז מלחמת הגזעים הקטלנית הזו והופך למוטציה בעלת כוחות על המשלבת בין הערפדים לאנשי זאב. השניים נמלטים משני הגזעים המעוניינים בהכחדתם. הם רק לא יודעים שויקטור, הערפד הקדום ביותר התעורר משנתו. שחקנים: קייט בקינסייל, סקוט ספידמן, ביל ניי. במאי: לן וייסמן. 106 דקות, ארה"ב, 2006. רעש ויזואלי עשיר באפקטים ובלי הרבה תוכן. ציון: 

מלחמת האופל: עלייתם של אנשי הזאב | Underworld: Rise of the Lycans, נטפליקס | Netflix 

פנטזיית מתח. הסיפור המקדים מגלה את המקורות של קונפליקט האלים העתיק בין הערפדים האריסטוקרטים הידועים בשם סוחרי המוות, לבין אלו שהיו פעם העבדים שלהם, אנשי הזאב. בימים החשוכים, איש זאב צעיר בשם לושיאן עולה כמנהיג שמוביל את אנשי הזאב למרוד כנגד ויקטור, המלך הערפד האכזר שהפך אותם לעבדים. אל לושיאן מצטרף אהובתו סוניה, הלוא היא ביתו של ויקטור, במאבקם נגד צבא סוחרי המוות של הערפדים ובמלחמתם לחירות של אנשי הזאב. שחקנים: קייט בקינסייל, רונה מיטרה, מייקל שין. במאי: פטריק טטופולוס. 92 דקות, ארה"ב, 2009. המשכון מיותר וחסר עניין לסדרה, אם כי במעט טוב מקודמו. ציון: 

מלחמת האופל: התעוררות | Underworld: Awakening, נטפליקס | Netflix 

סלין הערפדית מתעוררת מהקפאה עמוקה ומגלה שנשבתה על ידי בני אדם והעולם השתנה בשנים בהן היתה בשבי. כעת בני האדם יודעים על קיומם של ערפדים ואנשי זאב, והם מנהלים מלחמת חורמה נגדם. שחקנים: קייט בקינסייל, תיאו ג'יימס, צ'ארלס דאנס. במאים: מאנס מרלינד, ביורן סטיין. 89 דקות, ארה"ב, 2012. גם חלק זה בסדרה מיותר – אמנם יש יותר אקשן, אך עוד פחות סיפור. ציון: 

אקסית במצור | The Bounty Hunter, נטפליקס | Netflix 

קומדיית פעולה רומנטית. צייד הראשים מיילו בויד זוכה בג'וב חלומותיו: לאתר את אשתו לשעבר קאס שהתחמקה מתשלום הערבות, ולהכניס אותה לבית הסוהר. בתחילה מיילו נלהב מהמחשבה, זוהי ההזדמנות שלו לנקום בה על כל השפלה שהוא חטף ממנה בזמן תקופת הנישואין המרה. אך ככל שהזמן חולף כך מבין מיילו שלהכניס אותה לכלא לא יהיה פשוט כפי שחשב. שחקנים: ג'ניפר אניסטון, ג'רארד באטלר, ג'ייסון סודייקיס. במאי: אנדי טננט. 111 דקות, ארה"ב, 2010. לבאטלר ואניסטון יש כימיה נהדרת על המסך, על התסריט לא יודע לנצל זאת לכדי עלילה. ציון: 

בית השפנפנות | The House Bunny, נטפליקס | Netflix 

שלי דרלינגטון היא שפנפנת פלייבוי המלמדת חבורת נערות קולג' מרובעות על המין השני – ומגלה שמה שבאמת מעניין גברים זה מה שנמצא מבפנים. שלי חייה חיים חסרי דאגות עד שמתחרה שלה גורמת לה להיזרק מאחוזת פלייבוי. הגורל מוביל אותה לבנות מהאחווה של זתא-אלפא-זתא. אם הן לא יצליחו למצוא מועמדות חדשות אחווה, שבע הנערות של זתא יאבדו את בית האחווה לבנות הערמומיות של פיי לוטה מו. על מנת להשלים את משימתן, על שלי ללמד אותן על גברים ומייק-אפ; ובאותו הזמן על שלי ללמוד מה שיש לנערות להציע – אינדיבידואליות. השילוב ביניהן מוביל את הבנות להפסיק להעמיד פנים ופשוט להתחיל להיות עצמן. שחקנים: אנה פריס, אמה סטון, קת'רין מרפי. במאי: פרדי וולף. 98 דקות, ארה"ב, 2008. קומדיה נוסחתית, פשוטה, מיותרת וחסרת עניין. ציון: 

התעוררות | Awakenings, נטפליקס | Netflix 

דרמה. מבוסס על ספרו של הנוירולוג אוליבר סאקס ועוסק בפרשיה שחוללה סערה בארה"ב ב-1966. כדי לנסות ולשפר את מצבם של נפגעי מחלת השינה משנות העשרים, החליט סאקס להשתמש בתרופה חדשה שיועדה במקור לטפל בחולי פרקינסון. בתחילה נדמה היה שהנה מתרחש שיביא מזור לאותם אומללים שרבצו כצמחים על מיטות חוליים, אך עד מהרה הסתבר שהשיבה לחיים היא זמנית בלבד. הסרט היה לשלושה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר. שחקנים: רובין ויליאמס, רוברט דה נירו, מקס פון סידוב. במאית: פני מרשל. 121 דקות, ארה"ב, 1990. סרט מלודרמטי מרגש, כתוב היטב, מזיל דמעה ומעורר מחשבה, המנוצח על ידי המשחק הנהדר של ויליאמס ודה נירו. ציון: 

החבר'ה מהשכונה | Boyz n the Hood, נטפליקס | Netflix 

דרמת נעורים. צעיר שחור שעובר לגור עם אביו בגטו השחורים של לוס אנג'לס, נחשף לקשיי המחייה, לאלימות ולסמים שמאפיינים את שכונות העוני של אמריקה הלא-לבנה. הסרט כולו צולם בלוקיישנים אותנטיים והבמאי, שזהו סרט הביכורים שלו, השכיל להשתמש בתושבי השכונות עצמם גם כניצבים ושחקני משנה וגם כיועצים לענייני תרבות ושפה. שחקנים: אייס קיוב, קיובה גודינג ג'וניור, לורנס פישבורן. במאי: ג'ון סינגלטון. 127 דקות, ארה"ב, 1991. משחק מצוין ונקודת עניין על הקהילה בגטו הביאה לאינספור חיקויים של הסרט וסגנון הבימוי של סינגלטון. ציון: 

זיכרון גורלי | Total Recall, נטפליקס | Netflix 

לקוויד יש אובססיה לכוכב מאדים – הוא מחליט לרכוש חופשה וירטואלית בכוכב הלכת מחברת 'ריקול בע"מ'. ההליך משתבש כאשר החברה מגלה כי הוא עבר השתלת זיכרון בעברו ובשל כך הם סבורים כי הוא סוכן חשאי. רק שהוא לא יודע באיזה צד הוא נמצא… שחקנים: קולין פארל, קייט בקינסייל, ג'סיקה בייל. במאי: לן וויסמן. 118 דקות, ארה"ב, 2012. חיקוי חלש לסרט המקורי של שוורצנגר, אם כי האפקטים מרשימים. ציון: 

התייר | The Tourist, נטפליקס | Netflix 

מותחן קומי רומנטי. אליס מתיישבת ברכבת מול פרנק ההמום ומציגה את עצמה. הוא לא מתבלבל ומשתף איתה פעולה. הם מתקרבים עוד ועוד, הוא לא מבין למה מגיע לו כל הטוב הזה – רק שמרוב שהיא מקסימה אותו הוא לא שם לב שהוא נקלע בעל כורחו להרפתקה מפוקפקת ופלילית משהו. מהר מאוד מסתבר שאליס היא דמות מפתח בעולם אפל ומסתורי, ולא בכדי המשטרה רודפת אחריה מכל כיוון. פרנק האומלל נפל ברשת וכעת גם הוא רדוף. שחקנים: אנג'לינה ג'ולי, ג'וני דפ, פול בטאני. בימוי: פלוריאן הנקל פון דונרסמארק. 103 דקות, ארה"ב / צרפת / איטליה, 2010. סרט ארוך ומייגע, המתנהל בנופים יפים, אך מסתבך בשל עלילה רבת פיתולים וחוסר כימיה בין דפ לג'ולי. ציון: 

Small Town Crime, נטפליקס | Netflix 

מותחן. שוטר לשעבר ואלכוהוליסט בהווה מוצא את גופתה של אישה צעירה, ובאמצעות גאולה עצמית, מתרפס על מציאת הרוצח, אך מבלי לשים לב מעמיד את משפחתו בסכנה ונרדף על ידי דמויות אפלות לאורך דֶרֶך. שחקנים: ג'ון הוקס, קייטי לוטץ, סטפני סקוט. במאים: אשום נלמס, איאן נלמס. 91 דקות, ארה"ב, 2017. 

Splash and Bubbles 1+2, נטפליקס | Netflix 

סדרה ילדים מונפשת אודות יצורים מהים. כל פרק כולל קטע תיעודי, מוזיקלי, חידון והרבה הומור.

Velvet Coleccíon, נטפליקס | Netflix 

סדרה קומית ספרדית המתרחשת בחנות אופנתית בברצלונה בשנת 1960.

מטאיוואן מגיעות לנטפליקס | Netflix: עונה 1+2 לסדרה Days We Stared at the Sunעונה 1+2 לסדרה Wake Up, עונה 1 לסדרה A Touch of Green.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן