Skip to content

אם התינוק שמת מטביעה בבית מלון באשדוד חשודה בפלילים

עקב התפתחות בחקירה נעצרה האם שטענה כי בנה נשמט מידיה לתוך המים, האב עוכב לחקירה. המשטרה מבקשת הבוקר מבית המשפט לאפשר את נתיחת התינוק לאחר שהמשפחה מתנגדת לנתיחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרשת התינוק שנפטר באשדוד –  אם תינוק כבן חודש מת אתמול (שני) במלון מי עמי באשדוד, נעצרה אמש בחשד לפלילים. אמש הוזעק צוות מגן דוד אדום וחובשי איחוד והצלה אל המלון לאחר התינוק טבע בג'קוזי שהיה בחדר ההורים. לדברי מנהל המלון האם טענה שהתינוק החליק מידיה למים בעת שקילחה אותו. האב התעורר לזעקות האם והחל לבצע בתינוק פעולות החייאה מאחר שהתינוק בלע מים.  התינוק הובהל לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו.
עקב חשד לפלילים האם נעצרה והאב עכב לחקירה. בעקבות התפתחויות בחקירה עליה הוטל עליה צו איסור פרסום והמשטרה פנתה הבוקר(שלישי) לבית משפט השלום באשקלון בבקשה להוציא צו המאפשר לה את נתיחת התינוק מאחר והמשפחה החרדית תושבת בית שמש התנגדה לביצוע הנתיחה.
בפתח בית המשפט התגודדו הבוקר עשרות חרדים שהפגינו כנגד האפשרות שבית המשפט ייעתר וייתן צו המורה על הנתיחה. כמה מאות חרדים חסמו הבוקר לסירוגין את דרך חיים בר לב-שבטי ישראל בירושלים על על רקע חקירת משטרה . בכיכר השבת, הפגינו כמה עשרות מפגינים ומבעירים פחים החוסמים חלק מציר הנסיעה. משטרת ישראל פעלה למנוע חסימת התנועה והודיעה כי "שוטרי משטרת ישראל שערוכים במוקדים אלו, פועלים בנחישות להכוונת התנועה, שמירה על הסדר הציבורי וללא היסוס כנגד כל אדם המנסה לחסום את צירי התנועה".

העצורים מגיעים לתחנת המשטרה (צילום מסך: בחדרי חדרים)
העצורים מגיעים לתחנת המשטרה (צילום מסך: בחדרי חדרים)

"הם לקחו שלושה חדרים, האימא והבת והבן, היא בחרה לקחת את החדר עם הג'קוזי", סיפר בעל המלון. "פתאום אני רואה שמגיעים מארגון 'איחוד הצלה' ואז התחילו לבוא ניידות של טיפול נמרץ, אמבולנסים, משטרה. אני ניסיתי להיכנס לחדר. ראיתי שניסו לעשות החייאה לתינוק, ואחרי רבע שעה־20 דקות פינו אותו לבית חולים".
חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, אבי עמר, סיפר: "כשהגעתי למקום, האבא עסק בהחייאה תוך הדרכה טלפונית ממוקד איחוד הצלה. המשכתי בפעולות ההחייאה עד להגעת חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הפעוט תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים". עמר הוסיף כי צוותי היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה נקראו להגיע למקום.

בעדות ראשונית שנגבתה בזירת האירוע סיפרה האם כי נכנסה עם התינוק הקטן לג'קוזי. לדבריה בשלב מסוים הוא החליק מידיה ובלע מים. מהחקירה הראשונית עלה כי אביו של התינוק ישן באותה עת. מדובר במשפחה מאזור בית שמש שהגיעה לנפוש באשדוד בחג הפסח. 

העניק לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו. על פי בית המלון ומגן דוד אדום, התינוק טבע בג'קוזי שהיה בחדר ההורים. אמו של התינוק, תושבת אזור בית שמש, עוכבה לחקירה. מקור שהיה מעורב בטיפול בתינוק סיפר כי ההורים אמרו שהתינוק איבד את ההכרה לאחר שבלע מים בזמן שקילחו אותו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן