Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 05 באפריל, 2018

השולחן של סיבה 4, האחת עשרה, Behind the Curtain: Todrick Hall, Day of the Dead
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 השולחן של סיבה 4 | 4 Siba's Table: Sibalicious, ערוץ Food Network

השפית הדרום-אפריקנית המפורסמת סיבה מטונגנה חוזרת בעונה חדשה וממשיכה במשימה שלה: להפוך את העולם לטעים יותר, מנה אחר מנה. עם שילוב מתכונים מעורר תאבון, ממהיר ומדהים ועד לרעיונות לאירוח נטול מאמץ, בראי דרום-אפריקני ומנות מרשימות – יש משהו לטבחים בכל רמה.

23:25 האחת עשרה | The Eleven, ערוץ לייפטיים

מיני סדרת פשע אמיתי מצמררת, העוקבת אחר שני חוקרים הבוחנים מחדש את תיקי החקירה של 11 נערות שנרצחו, לאחר שגילו מכתב הודאה שנכתב על ידי האסיר והרוצח המורשע הרולד אדוארד בל. במהלך שנות השבעים, אחת עשרה נערות, תושבות ערים שונות באזור מחוז גאלווסטון, טקסס נרצחו בצורה אכזרית. העיתונאית ליסה אולסן ובלש המשטרה לשעבר פרד פייג', מחליטים לבחון מחדש את המקרים הללו לאחר שגילו את מכתב ההודאה של בל, שיושב בכלא כבר 70 שנה על רצח שלא קשור למקרה זה. בווידוי המצמרר שכתב, בל מתאר את כמה ממקרי המוות של הנערות לפרטי פרטים מזוויעים ואף מתייחס לחלק מהקורבנות בשמן. אך במהלך הריאיון הבלעדי שהשניים ערכו עם בל פנים אל מול פנים, הוא הכחיש את ההודאה הכתובה, מה שיהפוך לאתגר עצום עבור החוקרים כדי להוכיח את הקשר בינו ולבין הרציחות שאירעו לפני 45 שנה.

Behind the Curtain: Todrick Hall, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי על הפקתו של מחזמר. במאית: קת'רין פיירפקס רייט. 110 דקות, ארה"ב, 2017.

Day of the Dead, נטפליקס | Netflix

נטפליקס לא פירטה את מהות התוכנית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן